Dát is hij gewoon niet, kom op, wel even realistisch blijven.quote:
Noem een Nederlandse artiest die alles zo snel als uitverkoopt, graag. Ik wil geen namen als Nick & Simon horen, want die tellen niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dát is hij gewoon niet, kom op, wel even realistisch blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Okay, okay, op die manier is hij de populairste muzikant van het land, als je alle nederlandse muzikanten die populairder zijn weg moet laten. Dan heb je gelijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 16:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Noem een Nederlandse artiest die alles zo snel als uitverkoopt, graag. Ik wil geen namen als Nick & Simon horen, want die tellen niet.Natuurlijk wel lastig te vergelijken door al de stadion groottes, en je zal er artiesten als Anouk nog wel boven kunnen plaatsen...maar in het poppodium circuit is Kyteman bij verre de grootste. En dat blindelings he, zonder dat men wist wat voor tour hij ging doen.
quote:Op zaterdag 7 april 2012 13:36 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Okay, okay, op die manier is hij de populairste muzikant van het land, als je alle nederlandse muzikanten die populairder zijn weg moet laten. Dan heb je gelijk.
Vorige album zou eigenlijk al een jam-album worden, maar dat werd toen dat over de top orchestra. Nu gaat het alsnog gebeuren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:54 schreef Norrage het volgende:
Oeh dat wil ik weer zien! Hij deed bij NSJ al een voorproefje: het idee was dat ze geloof ik wat meer van die "jam" concerten gaan doen en dus wat minder hiphop en "liedjes" (ik hoop dat dat nu nog steeds het plan is). En dat was bij NSJ het absolute hoogtepunt en een van de beste stukjes concert die ik mijn hele leven heb gezien. Dus dit wordt zéér interessant en wat mij betreft veel interessanter dan zijn vorige project.
edit: fuck zeg, is ie wel ineens 28 euro nu
Tsja, net als waar je alle andere cdboxen laat. Mooi op een plankjequote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:10 schreef bazbo het volgende:
Ik hoor de 3cd-doos nu. Valt me niet tegen. Ik hoor heel veel mooie en sfeervolle, maar ook flink Friki stukken. Aanrader wel.
Maar waar laat ik die doos? Die neemt wel belachelijk veel ruimte in de kast in.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |