En jij wilt je projecten blijven halen? Succes!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:32 schreef Agiath het volgende:
Trouwens 3fm vond dit zo'n boeiend topic dat ik morgen op de radio verschijn met deze klacht![]()
Ik ben vanmiddag rond 16:00 gebeld door Tinur van bnn
Morgen tussen 12:00 en 15:00 hoor je deze klacht dus live door mij op de radio
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:32 schreef Agiath het volgende:
Trouwens 3fm vond dit zo'n boeiend topic dat ik morgen op de radio verschijn met deze klacht![]()
Ik ben vanmiddag rond 16:00 gebeld door Tinur van bnn
Morgen tussen 12:00 en 15:00 hoor je deze klacht dus live door mij op de radio
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:34 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
En jij wilt je projecten blijven halen? Succes!
Wiskunde volg ik dan nog wel.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:40 schreef Cmonv het volgende:
Als ze wiskunde nou zo zouden uitleggen als de OP, dan zou dat wel relaxt zijn.
Maar nee dat moet weer wél ingewikkeld.
Bewust ook echt he.quote:k bedoel inderdaad de goede uitkomsten want meer is er niet beschikbaar, bewust.
Ook die is niet genoemdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:41 schreef Mendeljev het volgende:
Blijft linke soep natuurlijk. De verwijzing FOK.nl hoeft maar te vallen en iemand zit binnen 3 klikken op je fobo.
Cool, we wachten op het geluidsfragment!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ook die is niet genoemd3fm wil natuurlijk niet doorschemeren dat ze alles van fok pikken
Ik zal het morgen wel even posten, ik hoop dat ik een beetje te verstaan ben want als ik opgelaten ben ga ik altijd een beetje snel pratenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:44 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Cool, we wachten op het geluidsfragment!
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:21 schreef Beauregard het volgende:
TS LEERT WERKTUIGJES MAKEN!11!!
KIEK 'M GOAN MET ZIEN WERKTUIG!11!;d;d
;dd
![]()
[ afbeelding ]
Meneer Herder?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wiskunde volg ik dan nog wel.
Maar nee project tentamenIk zo oude tentamens oefenen, ik snap een paar opgaven niet. Nergens uitwerkingen te vinden.
Dus ik zo mailen naar die docent of dat er nog is. Krijg ik terug
[..]
Bewust ook echt he.![]()
Leuk voorbereiden zo
Over die lamp? Debiel tentamen inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar nee project tentamenIk zo oude tentamens oefenen, ik snap een paar opgaven niet. Nergens uitwerkingen te vinden.
[..]
Bewust ook echt he.![]()
Leuk voorbereiden zo
Ga je volgend collegejaar weer overstappen ofzo?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Bewust ook echt he.![]()
Leuk voorbereiden zo
Ik hoorde het stomtoevallig op de radio vandaag. Was wel lachenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:50 schreef Agiath het volgende:
Maar het was wel een leuk gesprekje
Ja ik was rond half 2 op de radio, ik zat net 5 minuten te luisteren en toen hoorde ik het opeensquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:19 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik hoorde het stomtoevallig op de radio vandaag. Was wel lachen
Prachtig. Mensen die volzinnen gebruiken (Y) maar uiteindelijk is dit het nét niet...quote:Sterker nog, er bestaat zelfs een leemte op dit gebied en zodoende ook een gemis om met een wetenschappelijke benadering van het vak bij een enigszins aanvaard concept aan te sluiten. Er wordt vervolgens getracht dit hiaat te vullen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |