Bedrijfskunde doen en dan een TU-studie afkraken, bepaald niet elegant knul.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:21 schreef Beauregard het volgende:
TS LEERT WERKTUIGJES MAKEN!11!!
KIEK 'M GOAN MET ZIEN WERKTUIG!11!;d;d
;dd
![]()
[ afbeelding ]
Besef ik ten zeerste! 't Was slechts een scherts.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bedrijfskunde doen en dan een TU-studie afkraken, bepaald niet elegant knul.
Toch niet het Norbertuscollege hè?quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:17 schreef KingWithoutACrown het volgende:
Is die Cottaer een lelijke vrouw met een paardenstaart en een wrat ergens op haar gezicht? Volgens mij heb ik van haar les gehad op de middelbare school, later ging ze op een universiteit werken geloof ik
Precies dan elimineren ze elkaar want vroegah haalde de persoon die zich wel wou inzetten gewoon alles voor de groep en nu doen ze, of hun best, of ze zakken als een baksteen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:15 schreef Cmonv het volgende:
En nu komen de idioten bij de idioten!
Dat dus, ik zou willen dat ze zoiets bij ons invoeren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:13 schreef sweetlady-o het volgende:
De omschrijving is inderdaad kut, maar het idee is geweldig. Je mag jezelf gelukkig prijzen met die aanpak. vaak genoeg worden mensen die zich wel willen inzetten in groepen geplaatst met de grootste idioten van de school.
Ik ben in ieder geval jaloers op de TS
De studiebegeleiders kennende, is daar wel over te praten. Ze zijn niet zo moeilijk daar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:19 schreef sweetlady-o het volgende:
( Wel zielig voor de personen die vanwege persoonlijke omstandigheden nu bij de idioten zitten)
En dit gaat eigenlijk nog over de eerste 7 wekenquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:00 schreef TC03 het volgende:
Matig intiatief. Mijn eerste half jaar ging ook matig tot slecht, maar ik had uiteindelijk toch ca. 50 kudo's gescoord. De momentopname na slechts een half jaar is bepaald niet representatief.
Dus je hebt je 3 vakken gehaald?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
En na een berekening kwam ik erachter dat ik pas bij de 23% beste zit
quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:22 schreef Cmonv het volgende:
Lol zit wat in. In mijn jaar was zo ongeveer de slechtste 50% in ieder geval weer vertrokken voor het einde van het jaar..
Maarja ach, van Elektrotechniek krijg ik brieven met als opening:
Weledelgeboren heer ....
Dat is weer het tegenovergestelde van Jip en Janneketaal.
Wat maakt het ook eigenlijk uit![]()
Dat dus!quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:13 schreef sweetlady-o het volgende:
De omschrijving is inderdaad kut, maar het idee is geweldig. Je mag jezelf gelukkig prijzen met die aanpak. vaak genoeg worden mensen die zich wel willen inzetten in groepen geplaatst met de grootste idioten van de school.
Ik ben in ieder geval jaloers op de TS
Geef mij maar dat ouderwetsche.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:36 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan vraag je je af wat je liever hebt...
Dan kun je net zo goed voor jezelf beginnen of naar het buitenland vluchten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:30 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Gadverdamme dat kan niet hoor in nl
Gewoon vragen of je alsnog bij die groepjes mag. Die 3% gaat het hem niet uitmaken en je laat zien dat je gemotiveerd bent anders was je er niet achteraangegaan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:01 schreef Agiath het volgende:
[..]
En dit gaat eigenlijk nog over de eerste 7 weken.
Ik val trouwens ook net buiten die 20% kwam ik achter, ze hadden zo'n ranglijst gemaakt () En na een berekening kwam ik erachter dat ik pas bij de 23% beste zit
Ik had zelf 1 onvoldoende gehaald.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Gewoon vragen of je alsnog bij die groepjes mag. Die 3% gaat het hem niet uitmaken en je laat zien dat je gemotiveerd bent anders was je er niet achteraangegaan.
Worden bij die percentages ook de mensen meegerekend die een onvoldoende hebben?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:28 schreef hoerezooi het volgende:
achja zo gaat het als de mensen op het WO eindelijk een keer iets met medestudenten moeten doen(project). Dit zijn ze niet gewend dus moet het maar op zon manier.
Nee niet eensquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |