Ik kan ook wel wat bedenken.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:04 schreef tonja het volgende:
Nah, met een beetje fantasie? Giftige kleuren, -(vloei)stoffen, -dieren, -mensen.. zo valt er vast nog wel wat te bedenken.
Nee. Jij doet giftigquote:Op zondag 22 februari 2009 18:46 schreef kvdv het volgende:
Ik wil giftig wel doen?
Of is mijn quota al bereikt in dit topic?
Vind ik niet heel aardig van je. Hij biedt heel normaal aan om het volgende onderwerp te gaan doen en ga je ineens roepen dat ie giftig loopt te doen.quote:
hehe, daarom heb ik er ook maar een smiley achter gezet.quote:Op zondag 22 februari 2009 19:46 schreef Ronalld het volgende:
[..]
Vind ik niet heel aardig van je. Hij biedt heel normaal aan om het volgende onderwerp te gaan doen en ga je ineens roepen dat ie giftig loopt te doen.![]()
(Ik las het verkeerd en moest lachen.)
Ik knal m er wel even doorheenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:23 schreef Debsterr het volgende:
Is er iemand anders die giftig op zich wil nemen? De tijdslimiet is om namelijk..
Hoezo? Ik had 2 dagen hoor!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:23 schreef Debsterr het volgende:
Is er iemand anders die giftig op zich wil nemen? De tijdslimiet is om namelijk..
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:41 schreef kvdv het volgende:
[..]
Hoezo? Ik had 2 dagen hoor!
Hij komt eraan ... even van m'n kaartje afhalen
graag een onderwerp kiezen die nog niet gedaan is... (zie OP voor de onderwerpen die gedaan zijn)quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:39 schreef Itsme-HcK het volgende:
Nog netjes op tijd deze keer...
Een straatportret:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebber; ja, dat is een pop. (H&M in Nijmegen)
Volgende onderwerp: Haat
dankquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:09 schreef Itsme-HcK het volgende:
Mijn excuses, niet goed opgelet, volgende onderwerp: Op heterdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |