abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2009 @ 15:10:00 #26
240618 Micson
The lonely stoner
pi_65318860
Maarten Ducrot:http://nl.wikiquote.org/wiki/Maarten_Ducrot

Zitten een paar echte leuke tussen
pi_65322457
Michel Wuyts over de Primavera (Milaan SanRemo)

"de Primavera is net als Scarlett Johansson. 200 man die trappelen om erin te vliegen maar er gaat er maar een met de hoofdprijs vandoor"
pi_65324594
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:55 schreef Bartoli het volgende:
Michel Wuyts over de Primavera (Milaan SanRemo)

"de Primavera is net als Scarlett Johansson. 200 man die trappelen om erin te vliegen maar er gaat er maar een met de hoofdprijs vandoor"
pi_65326943
Als je houdt van commentatoren die zich regelmatig bedienen van (pop) culture reference dan kent dartscommentator Sid Waddell weinig gelijken:

“When Alexander of Macedonia was 33, he cried salt tears because there were no more worlds to conquer..... Eric Bristow's only 27.”

“If we'd had Phil Taylor at Hastings against the Normans, they'd have gone home.”

“The atmosphere is a cross between the Munich Beer Festival and the Coliseum when the Christians were on the menu.”

“This lad has more checkouts than Tesco's.”
Thus, what is of supreme importance in war is to attack the enemy's strategy. - SUN TZU
pi_65929390
Volgens mij Theo Koomen, weet ik niet helemaal zeker, maar in ieder geval een wielercommentator die een ravijn in rijdt:
"Moedertje, Moedertje!!!"
pi_65929671
Eigenlijk geen commentator maar analist, toch vind ik dat hij niet in dit topic mag ontbreken. Zijn commentaren zijn immers legendarisch binnen de voetbalwereld; Johan Derksen a.k.a. De Snor:

(Over Barbara Barend) "En als het over Ajax gaat kun je beter een washandje op haar stoel leggen want dan raakt ze helemaal opgewonden."

(Over Foppe de Haan) "Ik vind Foppe een potsierlijke clown, met zo'n ziekenfondsbrilletje. Zo'n lullig kort broekje en die dunne beentjes, dat is toch geen gezicht tussen al die spelers".
pi_65930820
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_66007563
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')