Kom hier hier lekker ding...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:06 schreef Belsezar het volgende:
Vertroeteld worden![]()
Ik ben niet ziek maar zie het ook wel zitten
Ik had toch liever dat ik vertroeteld werd door een dame Air. Was jij dat nou die er ettelijke klaar had liggen ergens?quote:
Uhm een relatie zit er van beiden kanten niet in. En dus is het allemaal gewoon afgelopenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:07 schreef Tegan het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met MrCollega Cue?
Ik betwijfel of hij dat eerste denkt. Of het tweede trouwensquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat dacht je, te weinig vrouwen die happen, poging bij de mannen?
Jij kent hem stukken stukken stukken beter. Maar daarom stelde ik dus de vraag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik betwijfel of hij dat eerste denkt. Of het tweede trouwens.
... of dat ik uberhaupt nadenk...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:14 schreef Litpho het volgende:
Ik betwijfel of hij dat eerste denkt. Of het tweede trouwens.
Ook niet echt een compliment voor jezelf he?quote:
Dat zei ik ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook niet echt een compliment voor jezelf he?
Ik denk niet...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waar dacht jij dta dievoor bedoeld was?
bij deze aangemeld.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:37 schreef ArTiC het volgende:
vertroeteld worden?
waar kan ik mij aanmelden en waar kan ik speciale verzoekjes indienen?
mooi zo, de ramen moeten nog gedaan worden aan de buitenkantquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
bij deze aangemeld.
en de mannen van Fok! komen vanavond nog bij je langs!![]()
voor wat "vertroetelen"
Had je het boek gelezen? De film wil te veel vertellen in een te korte tijd, daardoor komt niets echt heel goed uit de verf.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
Nou wat een deceptie zeg... net de ontdekking van de hemel gekeken... kon me niet echt boeien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |