Denk je dat ik m gewonnen heb met mn B team dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ach ik kan wel af en toe mn A-team opstellen![]()
Was overigens mijn tweede winstpartij in friendlies.
Kut trouwens dat er niks te doen is op Hattrick. Ik ben nog 2 dagen op mijn kamertje gekluisterd voor het volgende tentamen.
Ik vind t nu ook prima maar dat is puur omdat ik het meeste heb uitgezet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe lay-out ondertussen prima eigenlijk. Moest in het begin wel erg wennen.
Komt goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk je dat ik m gewonnen heb met mn B team dan?
Misschien is het dan verstandig om wat te leren voor dat tentamen?
[..]
Ach ik ben er nu wel eer aan gewend. Misschien als ik nooit gestopt had geweest en de nieuwe lay-out niet bijna meteen op mijn herinschrijving volgde dat het moeilijker had geweest.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk je dat ik m gewonnen heb met mn B team dan?
Misschien is het dan verstandig om wat te leren voor dat tentamen?
[..]
Ik vind t nu ook prima maar dat is puur omdat ik het meeste heb uitgezet.
Herstart met hattrick natuurlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Je kan een bot toch niet herstarten?
Wachtlijsten zijn maximaal 1 dag tegenwoordig of zo...quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:44 schreef neilpad het volgende:
Mên ik was helemaal vergeten dat je altijd van die hoerige wachtlijsten had.
Had wel zin om weer beetje aan te kloten, aangezien ik in me tentamen week zit.
*beaamtquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wachtlijsten zijn maximaal 1 dag tegenwoordig of zo...
Kost je maar een dag of 2 dacht ik. De wachtlijsten waren vroegah veel langer dan heden ten dagen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:44 schreef neilpad het volgende:
Mên ik was helemaal vergeten dat je altijd van die hoerige wachtlijsten had.
Had wel zin om weer beetje aan te kloten, aangezien ik in me tentamen week zit.
Je bent weer te langzaam.. Er hebben al weer 2 mensen geantwoord...quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kost je maar een dag of 2 dacht ik. De wachtlijsten waren vroegah veel langer dan heden ten dagen.
Zit wat in.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach ik ben er nu wel eer aan gewend. Misschien als ik nooit gestopt had geweest en de nieuwe lay-out niet bijna meteen op mijn herinschrijving volgde dat het moeilijker had geweest.
+3, misschien met 255 dokters?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:41 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.. Vorig topic al weer gemist
Oefenpotje in HongKong vanochtend in een 2-5-3 (korte pass-training) met 5-6 gewonnenWel een trainee +3 geschopt, dat is mooi bagger, die kan ik dus volgende week niet opstellen in de beker
Jeugd-oefenpotje was een nette 4-2, ook daar weer een blessure, maar gelukkig 'slechts' +1.. Beetje waardeloos dat ze bij de jeugd na 1,5 week 'pauze' nog geen nieuw speelschema hebben gecreëerd. Als dat er morgen nog niet is ga ik een bugreportje overwegen.. Ook al zijn er zondag geen wedstrijden ivm seizoensovergang..
M'n bekertegenstander van volgende week (VII) heeft voornamelijk middenveld. Aanval en Verdediging behoren geen probleem te zijn, dus dat vraagt om een PICounter in m'n eerste 'uitwedstrijd' in de beker.. Ach, eerst training van morgen maar even afwachten..
Ik moet ook eerst op reload drukken voor ik wat zeg.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:51 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je bent weer te langzaam.. Er hebben al weer 2 mensen geantwoord...
Zoals ik zei, ik had echt nergens moeite mee. Ik vond alles veel logischer...quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach ik ben er nu wel eer aan gewend. Misschien als ik nooit gestopt had geweest en de nieuwe lay-out niet bijna meteen op mijn herinschrijving volgde dat het moeilijker had geweest.
ik weet nog dat ik echt 4 tot 6 weken moest wachtenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:49 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
*beaamt
Ik was er zo doorheen.
Klopt, en ik weet niet of het nu nog zo is, maar je had toen ook echt zo'n wachtranglijst. Elke dag kijken hoeveel ik opgeschoten wasquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:54 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
ik weet nog dat ik echt 4 tot 6 weken moest wachten
Ik heb gelukkig nog geen week hoeven te wachten toen in 2006...quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Klopt, en ik weet niet of het nu nog zo is, maar je had toen ook echt zo'n wachtranglijst. Elke dag kijken hoeveel ik opgeschoten was![]()
Lijkt me een goed idee voor m'n fanmood en financiën jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
+3, misschien met 255 dokters?
Je moet er wat voor over hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee voor m'n fanmood en financiën ja
ik had me ingeschreven begin december 2005 en kreeg een team in de eerste week van januari.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog geen week hoeven te wachten toen in 2006...
Ingeschreven 22-06.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
ik had me ingeschreven begin december 2005 en kreeg een team in de eerste week van januari.
ja idd.. vreselijk was dat..quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Klopt, en ik weet niet of het nu nog zo is, maar je had toen ook echt zo'n wachtranglijst. Elke dag kijken hoeveel ik opgeschoten was![]()
ik kan mezelf niet meer terugvindenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ingeschreven 22-06.
Team op 23-06.
Veel logischer??? Nou breekt mn klomp. Waarom moet ik voor een hattrick pm dan eerst naar "mijn hattrick"? Net als mn federatie linkje? Echt zo krom als de pest! Dat was veel logischer!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:53 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zoals ik zei, ik had echt nergens moeite mee. Ik vond alles veel logischer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |