het lijkt mij ook een beetje een non-taktiek.. net als creatief spel.. daar zie ik het nut niet van in.. ik zie liever eigenlijk dat je net als vleugelaanval en centrumaanval bij counter een splitsing dat je kunt kiezen om over de vleugels te counteren of door het midden..quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:43 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik sprak ook meer in de algemeenheid! Ik zie de tactiek sowieso niet erg snel heel hard aanslaan, omdat te weinig managers veel andere spelers, los van de spitsen, met scoren hebben als bijstat. Tegen goede verdedigingen zou het wel een mooi wapen kunnen zijn!
Het maakt Shooting (schieten in NL?) wel een interessantere trainingsvorm. Scoren wordt toch voor iedere speler een interessantere stat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
het lijkt mij ook een beetje een non-taktiek.. net als creatief spel.. daar zie ik het nut niet van in.. ik zie liever eigenlijk dat je net als vleugelaanval en centrumaanval bij counter een splitsing dat je kunt kiezen om over de vleugels te counteren of door het midden..
Schieten ja, alleen gaat dat echt ontzettend langzaam!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het maakt Shooting (schieten in NL?) wel een interessantere trainingsvorm. Scoren wordt toch voor iedere speler een interessantere stat.
Juist als je tegen een counterteam speelt met een überverdediging en je aanval gaat er nooit doorkomen kan het goed uitpakken denk ik!! Mits je spelers er geschikt voor zijn!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:46 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
het lijkt mij ook een beetje een non-taktiek.. net als creatief spel.. daar zie ik het nut niet van in.. ik zie liever eigenlijk dat je net als vleugelaanval en centrumaanval bij counter een splitsing dat je kunt kiezen om over de vleugels te counteren of door het midden..
mja alleen dat traint veel te traag..quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het maakt Shooting (schieten in NL?) wel een interessantere trainingsvorm. Scoren wordt toch voor iedere speler een interessantere stat.
quote:Schieten
(Scoren) (Alle spelers die daadwerkelijk spelen)
(Spelhervatten) ((Alle spelers die daadwerkelijk spelen))
Dan moet je zorgen dat zijn aanvallers niet in de rug van je verdedigers kruipen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:09 schreef ArcturusMengsk het volgende:
OMFG.. ik moet voor de beker tegen:
[..]
mja ik ga maar met zonedekking spelen ipv mandekking..quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:11 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Dan moet je zorgen dat zijn aanvallers niet in de rug van je verdedigers kruipen...[ afbeelding ].
En zorg dat ze je Stefan Postma met rust latenquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:13 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja ik ga maar met zonedekking spelen ipv mandekking..
Hoe kan hij als IX in de beker spelen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:26 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
En zorg dat ze je Stefan Postma met rust laten
Edit:
Ik moet tegen feyenoord-rotterdam (770925)
Nederland, Gelderland, IX.178
Niet eens een derby
Hij is gedegradeerdquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:28 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hoe kan hij als IX in de beker spelen?
Oh natuurlijk, een van de beste nummers 7 van vorig seizoen.quote:
Day zal ik vanavond ook wel hebben met 5-4-1quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
'officiele' oefenwedstrijd tegen een maat van me.
speel 2-5-3 maar gelukkig toch 1-0 voor![]()
organisatie wel net teruggezakt tot slecht
4-0quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
quote:
Welkom!quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:29 schreef elby1988 het volgende:
Ben hier nieuw denk ik..
Speel nu 2 seizoenen, eerst gepromoveerd van IX naar VIII, nu stabiel 3e geworden (wel met 2 punten van de nr 5.
Komen er 2 bot-team in mijn competitie.. schandalig
Geinteresseerde, teamnaam: Witte Voetjes
quote:
Trainees opstellen, doe ik ook altijdquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:59 schreef rompompom het volgende:
Ik moet tegen een pruts-VIII'er. Z'n jongste trainee is 18j76d, daar heb ik met m'n b-elftal zelfs kans tegen. En dat is geen best b-elftal.
Bij mij is ie inm ook slecht.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Shirtsquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:29 schreef elby1988 het volgende:
Ben hier nieuw denk ik..
Speel nu 2 seizoenen, eerst gepromoveerd van IX naar VIII, nu stabiel 3e geworden (wel met 2 punten van de nr 5.
Komen er 2 bot-team in mijn competitie.. schandalig
Geinteresseerde, teamnaam: Witte Voetjes
Ik ook maar dan hou ik wel verschil tussen mn A en B team normaal gesproken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:04 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Trainees opstellen, doe ik ook altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |