Een nieuwe.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:29 schreef elby1988 het volgende:
Ben hier nieuw denk ik..
Speel nu 2 seizoenen, eerst gepromoveerd van IX naar VIII, nu stabiel 3e geworden (wel met 2 punten van de nr 5.
Komen er 2 bot-team in mijn competitie.. schandalig
Geinteresseerde, teamnaam: Witte Voetjes
Relatief snel dit keerquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:38 schreef Psychonikeo het volgende:
Bij deze verklaar ik dit topic voor geopend.
Even rap aanmelden bij de fed. idd!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:29 schreef elby1988 het volgende:
Ben hier nieuw denk ik..
Speel nu 2 seizoenen, eerst gepromoveerd van IX naar VIII, nu stabiel 3e geworden (wel met 2 punten van de nr 5.
Inderdaad, zeer welkom. Altijd leuk, nieuwe gezichtenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:29 schreef elby1988 het volgende:
Ben hier nieuw denk ik..
6 bots bij mijquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:29 schreef elby1988 het volgende:
Ben hier nieuw denk ik..
Je zal af willen zakken, en dan in zo'n poule terecht komenquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga je zó hard uitlachen als je geen kampioen wordt.
WO's. Dan maar alleen op woensdag training.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:22 schreef Superiyurtjuh het volgende:
[..]
Je zal af willen zakken, en dan in zo'n poule terecht komen
Zal me zo eens aanmelden jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Even rap aanmelden bij de fed. idd!!Middenvelders trainer zo te zien ?
mja dan ben je zeker weten rijp voor een Koei..quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga je zó hard uitlachen zo hard om de situatie lachen als je geen kampioen wordt.
Een middenvelder heeft niks aan scoren, behalve dat het z'n TSI opkrikt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:23 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zal me zo eens aanmelden ja
Inderdaad, middenveld train ik. Vooral Dave stokvis is een goeie. nu uitmuntend middenveld, redelijk scoren, 19 jaar en 40 dagen. VErwacht dat hij over 2 weken popt, dan verkoop ik hem. Moet nual wel voor 1,2 miljoen kunnen, dan nog voor meer..
En dat terwijl ik hem heb gekocht voor 70.000 ;-)
Tenzij je bij iemand komt die zich met 52 mln heeft laten afzakken naar de IX.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:23 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja dan ben je zeker weten rijp voor een Koei..
Behalve voor mensen die 'Afstandschoten' willen gaan gebruiken!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een middenvelder heeft niks aan scoren, behalve dat het z'n TSI opkrikt.
Het is ook meer toeval dat hij dat had ;-)quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Een middenvelder heeft niks aan scoren, behalve dat het z'n TSI opkrikt.
Lijkt me niet in de VIII. Als je een beetje normaal traint kom je erg ver met alleen al een fatsoenlijk middenveld.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:26 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Behalve voor mensen die 'Afstandschoten' willen gaan gebruiken!
lijkt me niet met iemand die maar 10 transfers heeft gedaan in totaal..quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tenzij je bij iemand komt die zich met 52 mln heeft laten afzakken naar de IX..
Ik sprak ook meer in de algemeenheid! Ik zie de tactiek sowieso niet erg snel heel hard aanslaan, omdat te weinig managers veel andere spelers, los van de spitsen, met scoren hebben als bijstat. Tegen goede verdedigingen zou het wel een mooi wapen kunnen zijn!quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Lijkt me niet in de VIII. Als je een beetje normaal traint kom je erg ver met alleen al een fatsoenlijk middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |