Ja, toen hij de reactie wilde versturen kwam hij erachter dat de deadline verstreken was en heeft hij maar niet meer gereageerd omdat hij boos was...quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:54 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
nee ik heb nooit reactie gehad op mn HT-mail..
dat zal het vast zijn..quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, toen hij de reactie wilde versturen kwam hij erachter dat de deadline verstreken was en heeft hij maar niet meer gereageerd omdat hij boos was...
Er was laatste wel iemand die vroeg of er nog een plekje over was. Maar ik weet niet meer wie...quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:58 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
dat zal het vast zijn..
ik zie trouwens dat we in de jeugdcompetitie nog 1 plekje vrij hebben.. is er iemand die nog geen competitie heeft voor zn jeugdteam?
Dat wel maar redelijk kost weer meer in de aankoop dan goed.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Goed levert ook meer op dan redelijk.
Ik ook daarom is het beter imo om een matig te kopen. Die stijgt sneller 1 niveau dan een speler die al redelijk is.quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:48 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
passen train ik alleen tussen de seizoenen in..
Ik heb m gevraagd waarom hij nu al een bidwar starte en of het hem niet logischer was om daar mee te wachten tot de deadline. Het enige wat ik terug kreeg was :quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:48 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou een hatelijke HT-mail in het nederlands sturen...
De eikel! Gaat verdomme loempia's maken oid!quote:So what.
Ik had mezelf ook wel hoog ingeschat, vooral met m'n nieuwe SP-hoer:quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
![]()
Drie van mijn competitiegenoten (4 met mij erbij) hebben me ondertussen al op de eerste plaats gezet bij de voorspellingen. Maar die fans he...
Loempia's maken ze in Vietnam, niet in China. Dat zijn bamibakkers.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat wel maar redelijk kost weer meer in de aankoop dan goed.
[..]
Ik ook daarom is het beter imo om een matig te kopen. Die stijgt sneller 1 niveau dan een speler die al redelijk is.
[..]
Ik heb m gevraagd waarom hij nu al een bidwar starte en of het hem niet logischer was om daar mee te wachten tot de deadline. Het enige wat ik terug kreeg was :
[..]
De eikel! Gaat verdomme loempia's maken oid!
Ik, maar ik heb samen met een maatje van me al een andere competitie gevondenquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:00 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er was laatste wel iemand die vroeg of er nog een plekje over was. Maar ik weet niet meer wie...
Niet mokken, lekker wokken..quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:00 schreef Outpost76 het volgende:
De eikel! Gaat verdomme loempia's maken oid!
Pffff lekker spelertje hoor!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:00 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Ik had mezelf ook wel hoog ingeschat, vooral met m'n nieuwe SP-hoer:
[ afbeelding ]
Geen idee of het een slimme aankoop is, maar als ie niet geblesseerd raakt, kan ik er nog wel aardig plezier van hebben.
loempia's maken ze ook in China vrind.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Loempia's maken ze in Vietnam, niet in China. Dat zijn bamibakkers.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:02 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
Niet mokken, lekker wokken..
Lekkere speler!! Maar je hebt je selectie sowieso goed op orde voor een kampioenschap in de VII lijkt het!quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:00 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee of het een slimme aankoop is, maar als ie niet geblesseerd raakt, kan ik er nog wel aardig plezier van hebben.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pffff lekker spelertje hoor!![]()
Edit : Ik durf het bijna niet te vragen maar : Wat is zn salaris?
65 316 (54 430) ¤/week inclusief een 20% bonusquote:Op donderdag 22 januari 2009 12:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Edit : Ik durf het bijna niet te vragen maar : Wat is zn salaris?
[..]
Hoeveel van dergelijke spelers heb je nu lopen dan? Ik kan er namelijk maar 1 betalen met reusachtig. Mn volgende versterking voor mn mid moet toch echt minder zijn qua positiespel.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:11 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Veel, heel veel.
Loon: 65 316 (54 430) ¤/week inclusief een 20% bonus
Maar ik heb berekeningen gedaan, en met de inkomsten uit m'n stadion+sponsorinkomsten moet het te doen zijn.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoeveel van dergelijke spelers heb je nu lopen dan? Ik kan er namelijk maar 1 betalen met reusachtig. Mn volgende versterking voor mn mid moet toch echt minder zijn qua positiespel.
ok vergelijkbaar met mij dus.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:17 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
Dit is m'n enige, de volgende (qua loon dan) is Leonard Badescu:
Loon: 14 892 (12 410) ¤/week inclusief een 20% bonus
Ja zelfs qyn is er niet meer...quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:25 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja zelfs qyn is er niet meer...
Ik weet nog goed dat hij mij mijn rechten ontnam...
De klootzak
Je had beter 2 bovennatuurlijke kunnen kopen. Je gaat nu een risico lopen als die geblesserd is. Iets waar we het vorig topic ook over gehad hebben. Je moet spreiden, niet pieken.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:00 schreef GeneraalUli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat het mooier is als de FOK!-cup en VJ/GL-award naast elkander staan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:11 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb de OP trouwens wat aangepast. Dus geeft jullie mening.
Eens even bij mij gaan kijken...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok vergelijkbaar met mij dus.
Mijn duurste is :
9. Alexandre Gouraud (98043807) Loon: 46 020 (38 350) ¤/week inclusief een 20% bonus (27jaar)
en de volgende is mn keep:
1. Ogün Otluğ (wereldklasse)(115473548) Loon: 20 940 (17 450) ¤/week inclusief een 20% bonus (25 jaar)
Totaal salaris :
Loon 99 894
Die staan bij mij naast elkaar...quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik denk dat het mooier is als de FOK!-cup en VJ/GL-award naast elkander staan..
bij mij ook..quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die staan bij mij naast elkaar...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die staan bij mij naast elkaar...
ditto.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |