Ik wil er wel naartoequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
Ik denk dat ik Valkyrie maar oversla. Redenen: 1) Tom Cruise en 2) de moeite om geen Duits te praten in een film over WOII.
Carice neukt met een duitser. Maakt dat niet een hoop goed?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:34 schreef Anthraxx het volgende:
Ik denk dat ik Valkyrie maar oversla. Redenen: 1) Tom Cruise en 2) de moeite om geen Duits te praten in een film over WOII.
Carice is dan ook niet de reden waarom ik niet zou gaanquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Carice neukt met een duitser. Maakt dat niet een hoop goed?
Alweer?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Carice neukt met een duitser. Maakt dat niet een hoop goed?
Volgens mij dit keer geen blote carice borstenquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Carice is dan ook niet de reden waarom ik niet zou gaan.
Dat had ik ook vanmorgen in de trein.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:41 schreef CherryLips het volgende:
M'n maag en darmen maken allemaal rare geluidjes waarvan ik eerst niet wist waar het vandaan kwam.
bovenstequote:Op donderdag 22 januari 2009 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke, de onderste of de bovenste?
Hele hoge piepgeluidjes waarvan ik eerst dacht dat het uit de speakers kwamquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat had ik ook vanmorgen in de trein.
Die nieuwste?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bovenstenu heb ik n gaatje
laat m denk ik als het dicht is wel weer opnieuw zetten
de oudste, en een nieuwe micro staat beter dan litteken, en zoveel pijnlijker zal dat niet zijn tochquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die nieuwste?.
Lekker door het littekenweefsel heen.
Arme jij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er wel naartoe. Eigenlijk wilde ik vanavond Tom Cruise stalken in A'dam, maar ik heb al kaartjes voor Oasis
.
Het schijnt wel pijnlijker te zijn, heb ik horen zeggen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
de oudste, en een nieuwe micro staat beter dan litteken, en zoveel pijnlijker zal dat niet zijn toch
Voorkomen dat A. een Gallagher van het podium trekt?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik heb het zwaar vandaag.
Niks mis met hystorische symbolenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:36 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die zou ze echt nooit willen aanrakenquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Voorkomen dat A. een Gallagher van het podium trekt?
Het lijkt mij ook niet echt gezond.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zou ze echt nooit willen aanraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |