Ik wil de deur niet uit, maar bedanktquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
voor jou altijdIk heb geen soep voor je maar wel pecan-caramelijs, dus mocht je de behoefte voelen..
Ik ben dan weer net niet zo lief dat ik 't kom brengenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil de deur niet uit, maar bedankt
chocola helpt! Echt waar!quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:36 schreef automatic_ het volgende:
Hallo allemaal! Ik heb nergens zin in & ik ben chagrijnig!
Da's geen chocolaquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:46 schreef dawg het volgende:
Ik heb hier nog een chocoladeletter liggen. Een witte.
Van jou kan ik 't hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:43 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben dan weer net niet zo lief dat ik 't kom brengen![]()
yw
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef nectarientje het volgende:
[..]
voor jou altijdIk heb geen soep voor je maar wel pecan-caramelijs, dus mocht je de behoefte voelen..
Maar wel heul lekker!quote:
Nee, gewoon de Hertogversie.quote:
agos! Waarom?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn kat krijgt dinsdag ook n kap
Nou, het zal je maar gebeuren, dan piep je wel andersquote:
Zolang ik maar niet zo'n kap op moet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, het zal je maar gebeuren, dan piep je wel anders
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet zo'n kap op moet.
Mja.. Ik zal zo eens wat gaan zoekenquote:
verzuip je in je water?quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:57 schreef dawg het volgende:
Blublub.
Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw... (8)quote:
Ik ben een vrouw verdorie, ik kan multitaskenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:11 schreef Betamacx het volgende:
wat ben je snel afgeleid!
Om thee voor je te zetten zekerquote:
Of koffie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Om thee voor je te zetten zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |