Zo heb je energie te veel en zo zit je weer aan de andere kant... Blijft dus toch een wankel evenwicht?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:33 schreef TwistedDarling het volgende:
Slaapgebrek van de afgelopen tijd begint me een beetje op te breken. Misschien lukt het me vanavond dan eindelijk weer eens om redelijk op tijd in slaap te vallen.
Blijkbaar, ik weet het zelf ook even niet meer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo heb je energie te veel en zo zit je weer aan de andere kant... Blijft dus toch een wankel evenwicht?
Ik ga m'n best doen.quote:
Dat is waar. Focusen op 1 dingquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:12 schreef dawg het volgende:
Niet echt.'s Middags zijn er veelal wat oudere mensen. En dat is juist relax, die vallen je niet lastig, dus kun je mooi je bezig houden met trainen.
Net wat je wilt denk ik. Net als werken met muziek of zonder. De een wil wat afleiding de ander niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:19 schreef Q. het volgende:
Ik vind het anders wel aangenaam als er mooie vrouwen in de sportschool zijn hoor. Sporten is al saai genoeg.
Ik ook, maar het boeit me niet als er geen zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:19 schreef Q. het volgende:
Ik vind het anders wel aangenaam als er mooie vrouwen in de sportschool zijn hoor. Sporten is al saai genoeg.
Precies.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is waar. Focusen op 1 ding
Pff. Ik heb geen zin meer en ik heb het koud
Nog een uurquote:
Je had hem aan kunnen zien komen van mijlenverquote:Op woensdag 21 januari 2009 16:35 schreef dawg het volgende:
Haha, ja kut.
Maar goed, nu denk ik even alleen aan warme choco met vanilleslagroom.Eiwitjes.
Ja, klopt. Maar ik gunde het je om het even te zeggen en iedereen jaloers te maken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je had hem aan kunnen zien komen van mijlenver
Ik zit mijn handen te warmen aan een kopje thee en ik heb onze airco(!) op 28 graden gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |