Ssttt... Listen...quote:
Hater!quote:
Zo denk ik er ook overquote:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind dequote:
Serieus?quote:
Het valt me vooral op dat mensen die er totaal niet naar luisteren er zo'n uitgesproken afkeer van hebben.quote:
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind deTiesto
remix net ff iets toffer!
vriendje luisterd van die onzin muziek vandaarquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het valt me vooral op dat mensen die er totaal niet naar luisteren er zo'n uitgesproken afkeer van hebben.
[..]
Je hebt gelijk!
Maar toch: Tiesto
Lotgenote!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Serieus?
Ik vond jou daar wel een tiepje voor
Laat ik het zo zeggen, het is een kwestie van persoonlijke smaak. En dance is zo breed, dat het makkelijk is om te zeggen dat het allemaal bagger is, terwijl je de verschillende stijlen niet kan onderscheiden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vriendje luisterd van die onzin muziek vandaar
dat geld toch voor alle stromingen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, het is een kwestie van persoonlijke smaak. En dance is zo breed, dat het makkelijk is om te zeggen dat het allemaal bagger is, terwijl je de verschillende stijlen niet kan onderscheiden.
Ieder zijn eigen smaak, zullen we maar zeggen.
Er is geen probleem.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat geld toch voor alle stromingen?
Ik snap het probleem niet
Ieder vind iets anders leuks en iets anders verschrikkelijk
Ik snap niet wat the big deal is
Omdat de meeste mensen die er niet naar op zoek gaan alleen maar geconfronteerd worden met hitparadetrance en doodsimpele gabberhouse. Ook voor de electronicafans nauwelijks het hoogtepunt van de stroming (ja, er zijn substromingen, die zijn er in elk genre, /care).quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:38 schreef Kluts het volgende:
Waarom voelt iedereen zich altijd geroepen om dance-muziek af te zeiken.
Precies dat bedoel ik. Maar ik zeik toch ook geen jazz-muziek af terwijl ik daar niks van ken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat de meeste mensen die er niet naar op zoek gaan alleen maar geconfronteerd worden met hitparadetrance en doodsimpele gabberhouse. Ook voor de electronicafans nauwelijks het hoogtepunt van de stroming (ja, er zijn substromingen, die zijn er in elk genre, /care).
Gewoon deze even keihard aanzetten. Wel afluisteren...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef Kluts het volgende:
Ik ben vooral een beetje recalcitrant vandaag geloof ik.
Dan luister ik liever hiernaar:quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon deze even keihard aanzetten. Wel afluisteren...
quote:
Nu is het natuurlijk wel zo dat veel dance voornamelijk bedoeld lijkt te zijn om te beleven en strikt muzikaal nogal repetitief in elkaar zit. Tenzij dat dan wel heel minimalistisch wordt gedaan (Kraftwerkquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef Kluts het volgende:
Precies dat bedoel ik. Maar ik zeik toch ook geen jazz-muziek af terwijl ik daar niks van ken?
Je onderschat jezelfquote:Ik ben vooral een beetje recalcitrant vandaag geloof ik.
Ja. En ja.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk wel zo dat veel dance voornamelijk bedoeld lijkt te zijn om te beleven en strikt muzikaal nogal repetitief in elkaar zit. Tenzij dat dan wel heel minimalistisch wordt gedaan (Kraftwerk) is het niet direkt mijn smaak. De standaard filtersweeps en trancesnarecrescendo's heb ik vrij snel gehoord, terwijl ze op een dansvloer uitstekend werken.
[..]
Je onderschat jezelf.
Waai ik even met jou mee:quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:02 schreef Litpho het volgende:
Nu is het natuurlijk wel zo dat veel dance voornamelijk bedoeld lijkt te zijn om te beleven en strikt muzikaal nogal repetitief in elkaar zit. Tenzij dat dan wel heel minimalistisch wordt gedaan (Kraftwerk) is het niet direkt mijn smaak. De standaard filtersweeps en trancesnarecrescendo's heb ik vrij snel gehoord, terwijl ze op een dansvloer uitstekend werken.
IDM daarentegen wil nog wel eens wat verrassends opleveren. En op zijn slechtste momenten net zo spannend zijn als matige ambient jazzquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. En ja.
Ik ben gewoon in een rel-bui, sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |