FOK!forum / Klaagbaak / Pas na 1x geblokkeerd
Keiichiwoensdag 21 januari 2009 @ 11:43
Sinds wanneer word een pas die alleen bij telebankieren gebruik wordt al na 1x geblokeerd?

Wat een prutsers en klootjes bij fortis zeg
Doezelhaarwoensdag 21 januari 2009 @ 11:47
Dat is altijd zo bij bankrekeningen die dik in het rood staan.
Edwinusswoensdag 21 januari 2009 @ 11:54
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat is altijd zo bij bankrekeningen die dik in het rood staan.
ah
duckeswoensdag 21 januari 2009 @ 11:55
Fortis
Rekkiewoensdag 21 januari 2009 @ 12:12
Had je hem graag direct geblokkeerd willen hebben dan?

'pas' na 1x _!
zovtywoensdag 21 januari 2009 @ 12:13
Ik lever pinpassen geblokkeerd uit. Want de eerste is gratis, de andere moet je betalen! BETALEN GODVERDOMME! .
OxygeneFRLwoensdag 21 januari 2009 @ 12:17
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:13 schreef zovty het volgende:
Ik lever pinpassen geblokkeerd uit. Want de eerste is gratis, de andere moet je betalen! BETALEN GODVERDOMME! .
Heu heu heu die taal
Pakspulwoensdag 21 januari 2009 @ 12:18
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:17 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Heu heu heu die taal
Betalen met hoofdletters
Rekkiewoensdag 21 januari 2009 @ 12:24
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:17 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Heu heu heu die taal
voorbode!

Kamer eist afschaffing verbod op godslastering
wikwakka2woensdag 21 januari 2009 @ 12:29
Fortis Er is maar één echte bank, de...
wikwakka2woensdag 21 januari 2009 @ 12:29
...RABOBANK!
gebrokenglaswoensdag 21 januari 2009 @ 12:30
TS zit bij Fortis.
Hymanwoensdag 21 januari 2009 @ 12:30
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:29 schreef wikwakka2 het volgende:
Fortis Er is maar één echte bank, de...
Rabobank
Hymanwoensdag 21 januari 2009 @ 12:31
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:29 schreef wikwakka2 het volgende:
...RABOBANK!
GMTA
PICHTwoensdag 21 januari 2009 @ 12:33
Keiichiwoensdag 21 januari 2009 @ 13:03
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:30 schreef gebrokenglas het volgende:
TS zit bij Fortis.
Nee, mijn baas zit bij fortis.

Omdat ik recentelijk de firewall had aangepast riep hij mij te hulp omdat z'n internetbankieren niet werkte. Ram 1x op enter wanneer er om een pincode gevraagd word en het is gelijk einde verhaal
stamppotwoensdag 21 januari 2009 @ 13:26
toen pas?
duckeswoensdag 21 januari 2009 @ 14:29
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:03 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Nee, mijn baas zit bij fortis.

Omdat ik recentelijk de firewall had aangepast riep hij mij te hulp omdat z'n internetbankieren niet werkte. Ram 1x op enter wanneer er om een pincode gevraagd word en het is gelijk einde verhaal
Goh wat zal je baas blij zijn als het het hem verteld
zovtywoensdag 21 januari 2009 @ 14:37
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:03 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Nee, mijn baas zit bij fortis.

Omdat ik recentelijk de firewall had aangepast riep hij mij te hulp omdat z'n internetbankieren niet werkte. Ram 1x op enter wanneer er om een pincode gevraagd word en het is gelijk einde verhaal
Denk je niet dat je baas het al 2 keer geprobeerd had, toen jou belde en jij gelijk met je domme kop nog een keer op enter ramt.

Eigen schuld dikke bult slotje dus?
Megumiwoensdag 21 januari 2009 @ 14:46
Maar de prutser ben jij toch TS.
Keiichiwoensdag 21 januari 2009 @ 15:04
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:37 schreef zovty het volgende:

[..]

Denk je niet dat je baas het al 2 keer geprobeerd had, toen jou belde en jij gelijk met je domme kop nog een keer op enter ramt.

Eigen schuld dikke bult slotje dus?
Dan moet ie eens wat duidelijker met de probleemomschrijving zijn en niet weer weglopen omdat er veel werk te doen is.
zovtywoensdag 21 januari 2009 @ 15:09
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:04 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Dan moet ie eens wat duidelijker met de probleemomschrijving zijn en niet weer weglopen omdat er veel werk te doen is.
Ik vind het naief om een duidelijke probleemomschrijving van een eindgebruiker te verwachten. Je kunt en mag nooit uitgaan van wat de eindgebruiker bralt. Jij moet het probleem onderzoeken en de vragen stellen.
Als ze geen tijd voor je hebben is het probleem niet zo urgent.

Je bent een faalhaas ts.

Hier kan een slotje op.
gebrokenglaswoensdag 21 januari 2009 @ 15:10
Maargoed kwestie van opnieuw aanvragen en opgelost dus.
Keiichiwoensdag 21 januari 2009 @ 15:20
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:09 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik vind het naief om een duidelijke probleemomschrijving van een eindgebruiker te verwachten. Je kunt en mag nooit uitgaan van wat de eindgebruiker bralt. Jij moet het probleem onderzoeken en de vragen stellen.
Als ze geen tijd voor je hebben is het probleem niet zo urgent.

Je bent een faalhaas ts.

Hier kan een slotje op.
Ik verwacht dat gebruikers niet weglopen. Zonder gebruiker ook geen oplossing

Mijn baas en jij zijn faalhazen
zovtywoensdag 21 januari 2009 @ 15:23
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:20 schreef Keiichi het volgende:

[..]

Ik verwacht dat gebruikers niet weglopen. Zonder gebruiker ook geen oplossing

Mijn baas en jij zijn faalhazen
Gast, als je nou toch bezig bent om iemand z'n probleem op te lossen, en hij loopt weg vind je het dan normaal dat je zomaar op wat knoppen gaat rammen!?!?1

Volgende keer dat iemand waar je voor bezig bent ben bij je wegloopt zeg je (en dat doe je in je grote mensen stem) OI! Ik heb je nog even nodig.
En dan blijven ze net zolang tot ze kunnen bevestigen dat het probleem is opgelost.

Je moet de problemen voortkomend uit je gebrek aan assertiviteit niet op fortis afschuiven.
Keiichiwoensdag 21 januari 2009 @ 15:55
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:23 schreef zovty het volgende:
Je moet de problemen voortkomend uit je gebrek aan assertiviteit niet op fortis afschuiven.
ik ga er vanuit dat een pas na 3 pogingen blokkeerd word, eens?
zovtywoensdag 21 januari 2009 @ 15:57
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:55 schreef Keiichi het volgende:

[..]

ik ga er vanuit dat een pas na 3 pogingen blokkeerd word, eens?
Ja.
En je eindgebruiker had al 2 pogingen gedaan. Maar omdat jij niet assertief genoeg was om een fatsoenlijke probleem omschrijving uit je eindgebruiker te krijgen faal jij en niet fortis. Eens?
Vendriswoensdag 21 januari 2009 @ 16:00
Agree met zovty :p
Feolawoensdag 21 januari 2009 @ 16:04
Die van mij was pas na 5x geblokkeerd.
Keiichiwoensdag 21 januari 2009 @ 17:48
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:57 schreef zovty het volgende:

[..]

Ja.
En je eindgebruiker had al 2 pogingen gedaan. Maar omdat jij niet assertief genoeg was om een fatsoenlijke probleem omschrijving uit je eindgebruiker te krijgen faal jij en niet fortis. Eens?
En dan te bedenken dat mijn taak officieel helemaal geen support leveren aan gebruikers is. En dat ik dat ook niet ambieer. Dan is het gewoon, je omschrijft je probleem goed of je lost het zelf op.

Heb m'n tijd wel nuttigere te besteden dan allerlei rotzooi van andere op te ruimen.