ahquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef Doezelhaar het volgende:
Dat is altijd zo bij bankrekeningen die dik in het rood staan.
Heu heu heu die taalquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:13 schreef zovty het volgende:
Ik lever pinpassen geblokkeerd uit. Want de eerste is gratis, de andere moet je betalen! BETALEN GODVERDOMME!.
Rabobankquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:29 schreef wikwakka2 het volgende:
FortisEr is maar één echte bank, de...
Nee, mijn baas zit bij fortis.quote:
Goh wat zal je baas blij zijn als het het hem verteldquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:03 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Nee, mijn baas zit bij fortis.
Omdat ik recentelijk de firewall had aangepast riep hij mij te hulp omdat z'n internetbankieren niet werkte. Ram 1x op enter wanneer er om een pincode gevraagd word en het is gelijk einde verhaal
Denk je niet dat je baas het al 2 keer geprobeerd had, toen jou belde en jij gelijk met je domme kop nog een keer op enter ramt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:03 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Nee, mijn baas zit bij fortis.
Omdat ik recentelijk de firewall had aangepast riep hij mij te hulp omdat z'n internetbankieren niet werkte. Ram 1x op enter wanneer er om een pincode gevraagd word en het is gelijk einde verhaal
Dan moet ie eens wat duidelijker met de probleemomschrijving zijn en niet weer weglopen omdat er veel werk te doen is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Denk je niet dat je baas het al 2 keer geprobeerd had, toen jou belde en jij gelijk met je domme kop nog een keer op enter ramt.
Eigen schuld dikke bult slotje dus?
Ik vind het naief om een duidelijke probleemomschrijving van een eindgebruiker te verwachten. Je kunt en mag nooit uitgaan van wat de eindgebruiker bralt. Jij moet het probleem onderzoeken en de vragen stellen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:04 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Dan moet ie eens wat duidelijker met de probleemomschrijving zijn en niet weer weglopen omdat er veel werk te doen is.
Ik verwacht dat gebruikers niet weglopen. Zonder gebruiker ook geen oplossingquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vind het naief om een duidelijke probleemomschrijving van een eindgebruiker te verwachten. Je kunt en mag nooit uitgaan van wat de eindgebruiker bralt. Jij moet het probleem onderzoeken en de vragen stellen.
Als ze geen tijd voor je hebben is het probleem niet zo urgent.
Je bent een faalhaas ts.
Hier kan een slotje op.
Gast, als je nou toch bezig bent om iemand z'n probleem op te lossen, en hij loopt weg vind je het dan normaal dat je zomaar op wat knoppen gaat rammen!?!?1quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:20 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik verwacht dat gebruikers niet weglopen. Zonder gebruiker ook geen oplossing
Mijn baas en jij zijn faalhazen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |