jij bent wel een beetje gemeen he..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je aan pien vragen![]()
foei, foei, foei Klonk
de strijk wordt gedaan hier, heb er totaal geen tijd voorquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef Pien85 het volgende:
Mannen moeten gewoon zélf strijken, en dan mooi mijn kleren ook doen
nee, ik ben keilief maar een beetje een flapuitquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent wel een beetje gemeen he..
Als je zondag je was maar thuislaat!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef Pien85 het volgende:
Mannen moeten gewoon zélf strijken, en dan mooi mijn kleren ook doen
beter als een flapinquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik ben keilief maar een beetje een flapuit
Ah, jij kan strijken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je zondag je was maar thuislaat!.
Ik heb ook een hekel aan strijken.
zeg!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je aan pien vragen![]()
foei, foei, foei Klonk
aan jouquote:
dat zeg ik netquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is niet duidelijk zonder quote
voor wie dan ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:22 schreef Californium het volgende:
:p sorryik dacht dat het misschien handig was dat ik ook wist wie mij ging neuken
![]()
oja.. ik kan niet quoten... dus ik zeg er even bij voor wie
gewoon niet strijken is ook een alternatiev ^^quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de strijk wordt gedaan hier, heb er totaal geen tijd voor
Ik doe alleen aan seks met vrouwen die het terugdoen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
aan jou
tevens mijn klacht hiermee onderstrepend dat je niet zonder quote kunt reageren door dit tempo
Ik ben blij dat je dat er even bij zegtquote:
ja toch ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:24 schreef Californium het volgende:
voor jouw en indah... ik wil ook weten wie mij gaat batsen
maar blijkbaar gaat mart mij batsen
Ik weet van niets hoor! Jij?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:24 schreef Californium het volgende:
voor jouw en indah... ik wil ook weten wie mij gaat batsen
maar blijkbaar gaat mart mij batsen
tot nu toe voornamelijk elkaar verwarrenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:27 schreef JeffreyW het volgende:
Wat doen jullie vandaag op deze woensdag>
KSC volspammen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:27 schreef JeffreyW het volgende:
Wat doen jullie vandaag op deze woensdag>
Whehe, zijn jullie weer lekker aan het iriterenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
tot nu toe voornamelijk elkaar verwarren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |