Alle posities. Klinkt goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is een elektrisch opblaasbed. Je kan diagonaal, vertikaal, alle posities ! De mogelijkheden zijn eindeloos !
Wel fobo, geen foto'squote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede reclame voor jezelf is nooit verkeerd natuurlijk.
*klikt op fotoboekicoontje* Hmz, geen foto.
We zijn hier wel wat gewendquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik wou er nog bij zetten : En dan heb je mij nog niet eens gezien. Maar dat leek me weer net te veel van het goede.
quote:
Ik ga ook. Maar da's toeval. Trustenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:57 schreef Susi het volgende:
Maar ik ga wel zo slapen. Tis hier inmiddels alweer bijna één uur
En Di-rectquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
2009 is turning out to be a good year.
(Sorry, ik had het niet zo op dat jankende geluid van die zangeres)
Nu Kane nog, kom op Kane, je kan het, stop, stop, STOPPPP!
Ik vind het maar een kutjaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
2009 is turning out to be a good year.
(Sorry, ik had het niet zo op dat jankende geluid van die zangeres)
Nu Kane nog, kom op Kane, je kan het, stop, stop, STOPPPP!
Pech voor jequote:Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kutjaar, krezip stopt en net op twitter las ik tot 2x toe dat de jeremy's ook gaan stoppen
. Damn da's echt kut, de jeremy's waren net mijn favo's voor als krezip gestopt was
.
Uhmm redelijk jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pech voor je![]()
Vond je Leaf ook goed trouwens
Wie zijn dan nu je favorieten? Dan kan ik er geld opzetten dat die ook uit elkaar gaan![]()
System of a Down![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga eens ff kijken of ik wat geld op het uit elkaar gaan van Guitarist kan zettenquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhmm redelijk ja.Maar daar heb ik minder problemen mee dat ze stoppen dan krezip en de jeremy's
.
EDIT: I kissed Charles zag ik op noorderslag of hoe heet het, die mag ik nu ook wel. GUITARIST, waag het eens om uit elkaar te gaan
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |