Aaaaarg!quote:Ik heb jullie verslag LA1 doorgenomen en beoordeeld. Ik zie dat jullie hard gewerkt hebben, toch ga ik jullie vervelen met dit bericht. Ik mis namelijk een aantal essentiële onderdelen die ik nog graag aangevuld wil hebben.
*en nog een boel vage onduidelijke blabla over wat we nog moeten aanpassen*
Hee! Tegen wie heb je het!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:55 schreef Christiaan het volgende:
Maar die haalt het einde van het uur weer niet.
quote:
Kunnen die leraren nou niet is doen waarvoor ze zijn aangenomen en iets binnen 2 werkweken terugkoppelen , kan hier zo pissig op wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Mail van school checken op de avond is niet goed voor je humeur...
We zijn in het begin van vorig jaar (febr 2008) begonnen met een product. Steeds was erg onduidelijk wat er van ons verwacht werd, en steeds kregen we tegenstrijdige info van onze begeleidster. Hierdoor hebben we het hele product al 4x helemaal opnieuw gemaakt.
Nu hadden we de hele handel in oktober weer opnieuw ingeleverd, maar we kregen steeds weer geen reactie van de begeleidster... tot vandaag
[..]
Aaaaarg!
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Nu Kane nog, kom op Kane, je kan het, stop, stop, STOPPPP!
JALOERS!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:57 schreef Christiaan het volgende:
Ik zit ook te wachten op de CD. Hopelijk komt ze op Pinkpop of het Engelse V Festival, ik ga naar allebei.
Anders ik wel!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kunnen die leraren nou niet is doen waarvoor ze zijn aangenomen en iets binnen 2 werkweken terugkoppelen , kan hier zo pissig op worden
Hehe, Lowlands is ook tof toch, was voor mij ook de keuze want is hetzelfde weekend, maar V was vorig jaar zó tof. En vliegen is ook niet echt duur meer met Ryanair en zo.quote:
Ga waarschijnlijk ook niet naar Lowlandsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:59 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Hehe, Lowlands is ook tof toch, was voor mij ook de keuze want is hetzelfde weekend, maar V was vorig jaar zó tof. En vliegen is ook niet echt duur meer met Ryanair en zo.
daar heb ik ook n beetje last van..hoor m nu voor de 3e keer, maar hij doet nog niksquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:04 schreef Timo20 het volgende:
Heb `m vandaag 2 keer gehoord, de nieuwe U2. Maar hij wel nog niet echt vallen
Hij is echt heeeel anders idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
daar heb ik ook n beetje last van..hoor m nu voor de 3e keer, maar hij doet nog niks
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:06 schreef MarijeH het volgende:
Ik ga weer. Iedereen nog bedankt voor de tips![]()
Tot morgen
'ndoei !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:06 schreef MarijeH het volgende:
Tot morgen
Tot morgenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:06 schreef MarijeH het volgende:
Tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |