Sterktequote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:10 schreef drummerdude het volgende:
Radio 1: We hebben een echte wedstrijd aan de hand
Lekker slapen
Ben erg benieuwd naar de rest van het nieuwe albumquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij is echt heeeel anders idd.
Maar ik vind Bono's stem fijn, dus ik zal 'm straks wel weer oké vinden
Trusten !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:10 schreef drummerdude het volgende:
Radio 1: We hebben een echte wedstrijd aan de hand
Lekker slapen
Ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd, denk dat Heerenveen het uit handen geeft.
0 - 2quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd, denk dat Heerenveen het uit handen geeft.
The boyfriend agreesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Steek die maar in je kont Feijenoord , stelletje nietsnutten die de trainer gezamenlijk eruit wippen
Lol, wat? De kaarten, de voetbal? Het elftalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Steek die maar in je kont Feijenoord , stelletje nietsnutten die de trainer gezamenlijk eruit wippen
Fijne avond, trusten alvast !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga opsporing verzocht kijken en daarna rijdende rechter kijken
die kerel is heeel goed bezig dit seizoenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:26 schreef Susi het volgende:
Oeh. Roy Beerens scoort voor Heerenveen !
* Jannekje7 geeft niet graag toe, maar Sirolf heeft natuurlijk gelijk...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Kan dat voetbal-gepraat a.u.b. in het daarvoor bestemde topic?
* Sirolf heeft helemaal niks met voetbal, en wil er dus ook niet continu meer worden lastiggevallen.
* 3FMaster Snapt dat natuurlijk ook wel, maar voor voetbal en muziek pas heel goed samenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:29 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
* Jannekje7 geeft niet graag toe, maar Sirolf heeft natuurlijk gelijk...
* Timo20 is het daar wel mee eensquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:31 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster Snapt dat natuurlijk ook wel, maar voor voetbal en muziek pas heel goed samen
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:21 schreef 3FMaster het volgende:
Ah, nu snap ik waarom Hans uit zn dak ging. Zit niet te luisteren
Doe maar de voetbal in het elftal stoppenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Lol, wat? De kaarten, de voetbal? Het elftal
Sorryquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:28 schreef Sirolf het volgende:
Kan dat voetbal-gepraat a.u.b. in het daarvoor bestemde topic?
* Sirolf heeft helemaal niks met voetbal, en wil er dus ook niet continu meer worden lastiggevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |