Alle posities. Klinkt goed.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Het is een elektrisch opblaasbed. Je kan diagonaal, vertikaal, alle posities ! De mogelijkheden zijn eindeloos !
Wel fobo, geen foto'squote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goede reclame voor jezelf is nooit verkeerd natuurlijk.
*klikt op fotoboekicoontje* Hmz, geen foto.
We zijn hier wel wat gewendquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik wou er nog bij zetten : En dan heb je mij nog niet eens gezien. Maar dat leek me weer net te veel van het goede.
quote:
Ik ga ook. Maar da's toeval. Trustenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:57 schreef Susi het volgende:
Maar ik ga wel zo slapen. Tis hier inmiddels alweer bijna één uur
En Di-rectquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
2009 is turning out to be a good year.
(Sorry, ik had het niet zo op dat jankende geluid van die zangeres)
Nu Kane nog, kom op Kane, je kan het, stop, stop, STOPPPP!
Ik vind het maar een kutjaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
2009 is turning out to be a good year.
(Sorry, ik had het niet zo op dat jankende geluid van die zangeres)
Nu Kane nog, kom op Kane, je kan het, stop, stop, STOPPPP!
Pech voor jequote:Op woensdag 21 januari 2009 00:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vind het maar een kutjaar, krezip stopt en net op twitter las ik tot 2x toe dat de jeremy's ook gaan stoppen
. Damn da's echt kut, de jeremy's waren net mijn favo's voor als krezip gestopt was
.
Uhmm redelijk jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Pech voor je![]()
Vond je Leaf ook goed trouwens
Wie zijn dan nu je favorieten? Dan kan ik er geld opzetten dat die ook uit elkaar gaan![]()
System of a Down![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga eens ff kijken of ik wat geld op het uit elkaar gaan van Guitarist kan zettenquote:Op woensdag 21 januari 2009 00:35 schreef DaMook het volgende:
[..]
Uhmm redelijk ja.Maar daar heb ik minder problemen mee dat ze stoppen dan krezip en de jeremy's
.
EDIT: I kissed Charles zag ik op noorderslag of hoe heet het, die mag ik nu ook wel. GUITARIST, waag het eens om uit elkaar te gaan
![]()
.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 05:30 schreef Brennel het volgende:
Best request: wat zou jij draaien als je Barack Obama was en na je beëdiging en dat soort toeters en bellen thuis zou komen (zoals gister dus)?
Snap - Power
Die zijn nog even op elkaar aan het schelden tijdens het schrijven van persberichtquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:24 schreef 3FMaster het volgende:
Hebben de Jeremy's al gezegd dat ze stoppen![]()
"Muziek" is een te grote kwalificatie hiervoor, wat was het slechtquote:Op woensdag 21 januari 2009 07:52 schreef muisje-eliza het volgende:
die DJ's hadden echt verschrikkelijke "muziek"
kga werken
We krijgen de herkansing in MARS editquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
wat een sléchte edit dit. Rondom Slecht!
De speech midden door de zang heen, geen lijn tussen refrein en couplet, barack loopt er dwars doorheen, en af en toe hoor je een willekeurig stukje zang wel... Ben beter van Giel (/productie) gewend...
Jep. Zolang het maar niet van dezelfde kwaliteit is als dat wat ze net lieten horen. Dan is het een verkrachting van MARSquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We krijgen de herkansing in MARS edit
Wansmaak woensdagquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:27 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat een **************************************** Muziek man?
"pleur toch om man, dan neem ik er nog eentje"quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
'Krijg toch toch de pestpleuris!'
Ik ben ook weer weg, tot straks.
Moggequote:Ga uit je DAAAAAAKKKK! Effe lekker hakkuh, simpelweg snoeien.
Party Animals - Aquarius
Scooter - Endless summer
Charly Lownoise & Mental Theo - Live at London
Hey SC!!! Alles wel man?quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 08:52 schreef borisz het volgende:
Cosmick presents: The standard edition
[..]
Mogge
Je hebt ook happy hardcore platen die niet zo vaak gedraaid worden, maar Rab moet iedere keer de bekende happy hardcore platen draaienquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:21 schreef cosmick het volgende:
[..]
! Super standard inderdaad.
Dat die Rabbering toch steeds weg komt met die rommel.
Geloof dat Live At London wel vet isquote:Op woensdag 21 januari 2009 08:52 schreef borisz het volgende:
Cosmick presents: The standard edition
[..]
Mogge
Op gegeven moment zijn ze wel allemaal langs geweest , alle party animals zijn wel een keer voorbij gekomenquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Je hebt ook happy hardcore platen die niet zo vaak gedraaid worden, maar Rab moet iedere keer de bekende happy hardcore platen draaien. Verder is het een leuk onderdeel
.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:47 schreef borisz het volgende:
Australian Open![]()
Lu uit Taiwan verslaat Nalbandian
Voor het eerst een Taiwanees in de derde ronde, en Nalby is de nummer 10 geplaatstquote:
Mijn favoriete moment is , het moment dat Giel de reclame ingaat net voor 10 uurquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Eén van mijn favorieten van dit moment![]()
.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:52 schreef Jimbo het volgende:
wat is die plaat van empire of the sun toch een top plaat!
Ja, dagelijks hoogtepuntje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn favoriete moment is , het moment dat Giel de reclame ingaat net voor 10 uur
quote:
Duo Penotti ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:08 schreef on_air het volgende:
Wat ging ik zeggen?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:15 schreef Sirolf het volgende:
Teenage Dirtbag van Weezer, volgens de luisteraar aan de foon...
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:12 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen
Gelukkig goed geslapen, voel me ook wel wat beter nu gelukkig. Nog wel warm/koud, slapjes en zere keel, maar niet meer die overgevoeligheid bij beweging en aanraking nu...
En kval precies in in de AV
Met de nadruk op "weer" jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], je bent weer op weg naar herstel
Leuk manquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hey SC!!! Alles wel man?
Nee, nog niet! Nou ja, wel zo goed als dan (in elkaars huis).
Nog steeds op huizenjacht. Alleen de tijd.. DE TIJD!
Nu nog even druk met studie en ik wil mijn eigen bedrijfje opzetten.
Een wát Roel??quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit is dan weer ultiem kut. Chipmunksnol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |