Sommigen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:07 schreef Plato1980 het volgende:
Geef jij nu de schuld aan de mannen?
En zo gauw de halve securitycrew door de andere helft is neergeknald...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:08 schreef Plato1980 het volgende:
Wat en beveiliging bij de wandeling van Obama naar het Witte Huis. Volgens mij wordt iemand die ook maar de minste enigszins verdachte beweging maakt direct neergeschoten door een scherpschutter.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
En zo gauw de halve securitycrew door de andere helft is neergeknald...
Dat lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
.
Hoe dan ook, loopt hij volgens mij veel meer gevaar dan eerdere presidenten.
We doen alleen maar alsof hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
Maar lief dat jullie allemaal zo meedenken en geintereseerd zijn
En dan te bedenken dat er in het verleden al vier presidenten zijn vermoord.quote:
In een land met zo'n groot inwonersaantal is de kans ook behoorlijk aanwezig dat er een gek tussen loopt die dat een goed idee vindt...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:13 schreef Plato1980 het volgende:
En dan te bedenken dat er in het verleden al vier presidenten zijn vermoord.
Zorgen?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
Het lijkt me een toffe kerel en ik vind het heel leuk voor hem en zo maar ik maak me er wel zorgen over ja (obama en zo bedoel ik dan he)
Voor je nagedachtenis is het niet slecht om vermoord te worden. Lincoln, McKinley en Kennedy worden als grote presidenten gezien en met de laatste twee was dat vermoedelijk niet gebeurd als ze niet vermoord waren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:14 schreef rhubarbje het volgende:
Het lijkt me een toffe kerel en ik vind het heel leuk voor hem en zo maar ik maak me er wel zorgen over ja (obama en zo bedoel ik dan he)
Wij hebben Pim Fortuyn.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:15 schreef Plato1980 het volgende:
Voor je nagedachtenis is het niet slecht om vermoord te worden. Lincoln, McKinley en Kennedy worden als grote presidenten gezien en met de laatste twee was dat vermoedelijk niet gebeurd als ze niet vermoord waren.
Jaquote:
Dat klopt en in dit geval is het ook nog zo dat een deel van de bevolking een zwarte president niet zal accepteren. Zeker in bepaalde zuidelijke staten ligt dat nog moeilijk, al is Obama raar genoeg de eerste Democraat die zuidelijke staten als Virginia en North Carolina gewonnen heeft sinds veertig jaar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In een land met zo'n groot inwonersaantal is de kans ook behoorlijk aanwezig dat er een gek tussen loopt die dat een goed idee vindt...
Ja, dat zou je haast vergeten inderdaad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wij hebben Pim Fortuyn.Die was nog geeneens wat toen 'ie werd doorgeschoten...
Het was net alsof ik het einde van een Amerikaanse rampenfilm zat te kijken...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:16 schreef Belsezar het volgende:
Vonden jullie het ook zo jammer dat toen Obama zei we willen weer leiders zijn oid? Ik had echt zoiets van dat willen wij juist niet
Ik heb echt maar de helft van de speech mee gekregenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:16 schreef Belsezar het volgende:
Vonden jullie het ook zo jammer dat toen Obama zei we willen weer leiders zijn oid? Ik had echt zoiets van dat willen wij juist niet
Brazilie heeft nu anders voor misschien wel de eerste keer een goede en internationaal zeer gewaardeerde, niet-corrupte president.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:16 schreef Belsezar het volgende:
Ja zoiets ja. Het exacte moment waar het echt downhill gingquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was net alsof ik het einde van een Amerikaanse rampenfilm zat te kijken...
Volgens mij valt dat met McKinley wel mee hoe groot die wordt gezien. Kennedy daarentegen, tja, daar valt een balletje op te gooien dat dit het beste was wat zijn nalatenschap kon overkomenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Voor je nagedachtenis is het niet slecht om vermoord te worden. Lincoln, McKinley en Kennedy worden als grote presidenten gezien en met de laatste twee was dat vermoedelijk niet gebeurd als ze niet vermoord waren.
De mensen die in hem een soort van Messiah zien, soort van al wetende goedheid die alles weer op zijn pootjes laat komen. Daar maak ik me eerder zorgen omquote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
Er zijn veel mensen die echt echt echt echt tegen hem zijn en die het niet echt kunnen handelen gok ik
En dan gaat het misschien wel nogal mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |