You're special, so specialquote:
Nee, hij stond op Dynamo in het jaar kruik, ik was moe, er scheen een zonnetje dus ik ben bovenop de stapel jassen gaan liggen met het verzoek me wakker te maken voor Pestilence.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Issie zo saai?
Ik vond Black Flag altijd wel melig
Ik had ook meer van hem verwacht ja...quote:
Van jou!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had ook meer van hem verwacht ja...
Als je zangkunst als criterium hanteert wel, als je uiterlijk als criterium hanteert niet (meer).quote:
Dan is 't goedquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, hij stond op Dynamo in het jaar kruik, ik was moe, er scheen een zonnetje dus ik ben bovenop de stapel jassen gaan liggen met het verzoek me wakker te maken voor Pestilence.
Onderhand zou je toch beter moeten weten...quote:
Nu je 't zo zegt...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:35 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow... is er nou NIEMAND die 't ziet?
Wat dan?quote:
Attitude en uitstraling als criterium. Johansson heeft niet de tough chick uitstraling die bij het nummer hoort, te liefjes.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je zangkunst als criterium hanteert wel, als je uiterlijk als criterium hanteert niet (meer).
Oops...quote:
Speciaal voor jou dan:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef Litpho het volgende:
Attitude en uitstraling als criterium. Johansson heeft niet de tough chick uitstraling die bij het nummer hoort, te liefjes.
Nee maar tis iig weer ietsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
Owja met vriendje....
Het ging wel weer goed ja opzich
Alleen ik geloof niet dat het iets structureel heeft opgelost of zo
natuurlijk niet
Ja oke maar als het dan over een week weer het zelfde is en zo en het alsnog uit gaat weet ik dat altijd liever eerder dan laterquote:
Wat is dan het structurele probleem volgens jou?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:38 schreef rhubarbje het volgende:
Owja met vriendje....
Het ging wel weer goed ja opzich
Alleen ik geloof niet dat het iets structureel heeft opgelost of zo
natuurlijk niet
Dankquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
Rollins kickt Lumbergh's ass...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:44 schreef MissMSX het volgende:
Mmmm yeah... what's happening Peter....?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |