Leuke plannen vandaag of gewoon een dag zoals alle andere?quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:24 schreef Kluts het volgende:
Ellemiek Vermolen mag wat mij betreft als eerst.
Precies.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Maar die is blond en heeft dikke tieten en.. en... is zwanger!
Doe maar ja!
Volgens mij is ze zwanger in haar gezicht. Ze is gewoon helemaal opgezwollen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Maar die is blond en heeft dikke tieten en.. en... is zwanger!
Doe maar ja!
Toch had ik bij haar ook wel de make-up test willen doen hoor...quote:
Dan ben je bij haar wel aan het goeie adres, met dat plamuurhoofd.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch had ik bij haar ook wel de make-up test willen doen hoor...
De situatie is inmiddels dan ook verre van lollig meerquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef AirwiN het volgende:
Een nectarientje die een topic opent over vruchtgebruik is nooit grappig
Nee, dat was al te destilleren uit het betreffende topic...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:31 schreef nectarientje het volgende:
De situatie is inmiddels dan ook verre van lollig meer
Maar die tieten...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:30 schreef Kluts het volgende:
Dan ben je bij haar wel aan het goeie adres, met dat plamuurhoofd.
Zo zien ze er inmiddels niet meer uit. En al helemaal niet na die bevalling natuurlijk.quote:
Ze is wel zonnebank oranje ja... Maar toch...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:34 schreef Kluts het volgende:
Zo zien ze er inmiddels niet meer uit. En al helemaal niet na die bevalling natuurlijk.
Ik heb morgen een wiskunde-tentamen, dus ik ga zo meteen braaf (hahahaha) oefenenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Leuke plannen vandaag of gewoon een dag zoals alle andere?
Ik heb altijd zo'n golddiggerbeeld van haar op de een of andere manier.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is wel zonnebank oranje ja... Maar toch...
[ afbeelding ]
Ik vind het geen mega ramp, maar ik kwam er achter dat ik nog best veel moet herhalen en daar heb ik geen zin inquote:
Ik ben het met je eens Airquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze is wel zonnebank oranje ja... Maar toch...
[ afbeelding ]
Dan had ze wel bij John Ewbank gebleven... Of is ze nu bij een nog rijkere stinkerd?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:37 schreef Kluts het volgende:
Ik heb altijd zo'n golddiggerbeeld van haar op de een of andere manier.
Wij mannen zijn dan ook prima in staat om vorm en inhoud los van elkaar te zien.quote:
Ja toch?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had ze wel bij John Ewbank gebleven... Of is ze nu bij een nog rijkere stinkerd?
Geen idee... Zover gaat mijn interesse in haar niet...quote:
En dat hoef je ook helemaal niet te weten als je haar eigenlijk vooral de lucht uit de longen wil neuken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee... Zover gaat mijn interesse in haar niet...
Beiden he... Dat laatste dekt alleen de laatste tien seconden... Niet de 24 uur die er aan vooraf gaan...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:42 schreef Kluts het volgende:
En dat hoef je ook helemaal niet te weten als je haar eigenlijk vooral de lucht uit de longen wil neuken.
Of de make-up van haar gezicht wil zandstralen, for that matter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |