Das voor de wijsneuzen onder ons die ludieke dingen gaan roepen als: 'Zittend'quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:35 schreef Gewas het volgende:
Hey tof een poll.Ja ik was vergeten om de optie 'anders' in de Openings Post te zetten, maar ik kon zo snel niet even bedenken wat voor manieren om bier te drinken er nog meer zijn.
Het ging niet over hoe je plast hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:31 schreef dubidub het volgende:
Zittend.
Soms haal ik wel eens finkbrau @ Lidl, gewoon uit blik drink het dan, niks mis meequote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:45 schreef eer-ik het volgende:
bestaan er echt mensen die het liefst uit blik drinken?
dat je er niks mis mee vind wil niet zeggen dat je het het liefst zo drinkt...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:47 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Soms haal ik wel eens finkbrau @ Lidl, gewoon uit blik drink het dan, niks mis mee
Alleen als het bier heel koud is (en geen heineken natuurlijk) en het is buiten heel warm en er is geen tap/fles bier in de buurt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:45 schreef eer-ik het volgende:
bestaan er echt mensen die het liefst uit blik drinken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |