Die in Antwerpen is echt om te janken, wist niet hoe snel ik de winkel weer uit moest. Terwijl ik de New Look in Rotterdam best redelijk vond.quote:Op woensdag 1 december 2010 16:19 schreef Tsunade het volgende:
De enige new look waar ik ben geweest was in Antwerpen. Trefwoorden: synthetisch, ordinair, kutkwaliteit en wibra-uitstraling.![]()
Misschien is ie in andere landen inderdaad mooier?
bronquote:New Look weg uit Nederland
Modeketen New Look gaat definitief weg uit Nederland. Het filiaal in Rotterdam sluit begin juni, en vanaf eind september zijn ook de concessies in de V&D dicht.
"New Look kan bevestigen dat we onze eigen winkel in Rotterdam sluiten begin juni. We trekken ons ook terug uit onze 12 concessies in de V&D warenhuizen, met ingang eind september," laat het Britse bedrijf in een statement weten. "We blijven verder verkopen tot dan." Volgens de keten is Nederland niet één van de top vier internationale marken waar het zich op wil richten dit jaar. Nederlandse klanten kunnen nog wel in de Engelstalige webshop terecht. De top vier van meest succesvolle markten bestaat uit thuisland Groot-Brittannië, Frankrijk, België en Polen.
New Look sluit filialen en concessies in Nederland
Topshop graagquote:Op woensdag 13 mei 2015 22:07 schreef shiftsix het volgende:
ben benieuwd wat er op de plek komt in rotterdam centrum
LIF / Concurrentie op komst voor oultetcentra en Primarkquote:Toch heeft het bedrijf flinke plannen in Europa. Zo is de uitbreiding naar Nederland een belangrijk onderdeel van de expansiestrategie van TK Maxx in Europa. Waar en wanneer de outletformule terug komt is nog niet duidelijk. De retailer zoekt al wel vast werknemers voor een locatie in Nederland die nog 'nader te bepalen' is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |