Ik vond Nancy in Sin City ook erg mooiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb er weinig van meegekregen vanmiddag, ben namelijk na een paar meter fietsen omgedraaid en mn bed in gedoken
En wat vind ik mooi als vrouwenliefhebster...? Uh... Mooie vrouwelijke rondingen, liefst donker haar, gewoon, mooie uitstraling. Dat meiske van die lapdancescene van Death Proof vind ik wel erg geschikt
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
kHeb er weinig van meegekregen vanmiddag, ben namelijk na een paar meter fietsen omgedraaid en mn bed in gedoken
En wat vind ik mooi als vrouwenliefhebster...? Uh... Mooie vrouwelijke rondingen, liefst donker haar, gewoon, mooie uitstraling. Dat meiske van die lapdancescene van Death Proof vind ik wel erg geschikt
Ow lache, want t is in Rotterdam he?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het hele stadion is voor Heerenveen
Ieder zn ding, maar ik zou t er wel op kunnen... Ze ziet er lékker uit, kan super bewegen, en die uitstraling!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
Dat bewegen heb je in ieder geval gelijk inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ieder zn ding, maar ik zou t er wel op kunnen... Ze ziet er lékker uit, kan super bewegen, en die uitstraling!
Supportvereniging had toch al geroepen dat , uitfluiten makkelijker kon in het stadion dan er buitenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Humor. En terwijl Feyenoord toch echt thuis moet spelen.. Als Heerenveen vanavond wint dan zal het wel flink gaan spoken in en buiten de Kuip
.
Als het daar dan maar bij blijft..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Supportvereniging had toch al geroepen dat , uitfluiten makkelijker kon in het stadion dan er buiten
Als je het hoofd niet meerekend , kan ik er zeker mee levenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:49 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ieder zn ding, maar ik zou t er wel op kunnen... Ze ziet er lékker uit, kan super bewegen, en die uitstraling!
Idd. Volgens mij heeft ie al eerder gezondheidsproblemen gehad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
A senator has collapsed at the Congressional luncheon for President Barack Obama; CNN reports it is Sen. Ted Kennedy
Owjee , weer een kennedy aan het dood gaan
Leeft ie dan nog? Paar maanden geleden stond ie al op het punt om het loodje te leggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Volgens mij heeft ie al eerder gezondheidsproblemen gehad.
Had hij niet iets van een tumorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Volgens mij heeft ie al eerder gezondheidsproblemen gehad.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Had hij niet iets van een tumor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |