en dan is ie toch lekker?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:46 schreef Mirjam het volgende:
whopper is lekker
laatst had ik er 1, broodje was ontzettend droog, bah
gewoon naaar de ballie om een nieuwe vragen meestal doen ze daar niet moeilijk over zeker niet als je de manager ziet lopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:47 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, was niet lekker
staat er toch?
normaal gesproken is hij wel ok
ik neem altijd de double cheese bacon die saus die erop zit is verdomd verslavendquote:
Heb vorige week een hele rits in de bus gehad.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:54 schreef Gripper het volgende:
tvp! Doet me er aan denken dat ik vanavond even snel eet tussen werk en klimhal. Burgertje pikken dus, even op de site kijken of ze nog van die kekke kortingsbonnen hebben!![]()
je moet natuurlijk niet alles naar binnen schrokkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:56 schreef Tism het volgende:
Oh ja, nog even een vraagje...
Zo'n double whopper lijkt me wel een keer de moeite van 't proberen waard, hoeveel double whopperz kan een gemiddeld persoon nuttigen zonder rare bijverschijnselen zoals duizeligheid en/of maagklachten!?..
Ja met de NS reizen is fijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jawel, ik weet niet hoe jij die post leest, maargoed.
Ik dacht 'n keer stoer te zijn en 'n dubbel whopper menu met extra dubbel whopper te bestellen. Na 1,5 whopper kwam 't m'n neus uit, dat is echt ruim 'n maaltijdquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:56 schreef Tism het volgende:
Oh ja, nog even een vraagje...
Zo'n double whopper lijkt me wel een keer de moeite van 't proberen waard, hoeveel double whopperz kan een gemiddeld persoon nuttigen zonder rare bijverschijnselen zoals duizeligheid en/of maagklachten!?..
Nee nee, schrokken doe ik natuurlijk niet, maar ervan uitgaande dat men netjes en niet te snel eet, edoch snel genoeg om ze weg te kauwen voordat ze koud worden/zijn..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:57 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je moet natuurlijk niet alles naar binnen schrokken
Even een ding duidelijk. Burger King heet niet voor niets zo. Ze zijn goed in slechts 1 ding: burgers!!! Frietjes eet ik er nooit, gewoon losse burgers bestellen. En de shakes zijn wel te pruimen, maar een beetje chemisch (maar dat zijn die van de mac ook, de beste shake komt nog altijd van de ouderwetse snack-attack op de hoek)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:02 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee nee, schrokken doe ik natuurlijk niet, maar ervan uitgaande dat men netjes en niet te snel eet, edoch snel genoeg om ze weg te kauwen voordat ze koud worden/zijn..![]()
En hoe zijn de bananenmilkshakes, zijn die eigenlijk de moeite van 't bestellen wel waard?..
ik vind ze te zoet dus maar das persoonlijk misschien moet je de shake zelf is proberenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:02 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee nee, schrokken doe ik natuurlijk niet, maar ervan uitgaande dat men netjes en niet te snel eet, edoch snel genoeg om ze weg te kauwen voordat ze koud worden/zijn..![]()
En hoe zijn de bananenmilkshakes, zijn die eigenlijk de moeite van 't bestellen wel waard?..
die twister fries zijn lekker hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:05 schreef Gripper het volgende:
[..]
Even een ding duidelijk. Burger King heet niet voor niets zo. Ze zijn goed in slechts 1 ding: burgers!!! Frietjes eet ik er nooit, gewoon losse burgers bestellen. En de shakes zijn wel te pruimen, maar een beetje chemisch (maar dat zijn die van de mac ook, de beste shake komt nog altijd van de ouderwetse snack-attack op de hoek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |