Met een goede elektronisch schaafmachine...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef dribbel79 het volgende:
Ik heb vorige week een nieuwe laptop gehaald en ik ben gelijk maar eens goed begonnen:
Er zitten stickers op de laptop die je vertellen wat voor besturingsssysteem er draait, wat voor processor erin zit en waar je voor op moet letten bij het gebruik (die bende stickers die meestal rechts van je keyboard geplakt zitten).
Nu zijn de stickers weg (ik vond ze lelijk), alleen zit er nog stickerlijm op de laptop (achtergebleven dus).
Nu is de vraag: hoe verwijder ik die lijmresten zonder de kunststof behuizing van de laptop te beschadigen of te laten verkleuren??
Alvast bedankt voor jullie tips en trucs!
Wasmachine..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef Skull-splitter het volgende:
olijfolie
En daarna even kort met alcohol deppen voor het vet...
Dan kan je beter aceton nemen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:42 schreef Yngwie het volgende:
Wasbenzine (en hopen dat het kunststof van de laptop daartegen kan)
Zwavelzuurquote:
Inderdaad, maar je kan eventueel ook ergens anders gewoon een sticker vanaf trekken en die gebruiken.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:10 schreef showmelove het volgende:
Had je de stickertjes zelf voor kunnen gebruiken, door een stukje waar de lijm op de sticker zit te "deppen" op lijmrestjes op de laptop. Werkt altijd
Maar in jouw geval wellicht niet meer, als je de stickertjes niet meer hebt..
Gebruik ik altijd bij dvd's, maar dan is het effect waarschijnlijk minder.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:15 schreef wyccie het volgende:
Nagellakremover/aceton niet. Daarvan wordt het laagje kunststof vaag.
Ligt eraan waar je het opwrijft he, sommige kunstoffen lossen gewoon op in dat spul volgens mijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:41 schreef n8n het volgende:
[..]
Gebruik ik altijd bij dvd's, maar dan is het effect waarschijnlijk minder.
Ik ben serieus hierover, plak maar een pleister, laat hem een dag zitten en doordrenk die pleister er eens mee...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:35 schreef Skull-splitter het volgende:
olijfolie
En daarna even kort met alcohol deppen voor het vet...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |