je leest alleen mijn eerste zin!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:50 schreef Trusten het volgende:
[..]
Dat heb ik al geprobeerd maar hij blijft het zeggen
Nou nee....Ik heb het via *#7370# gedaan....mijn hele toestel is inmiddels leeg, contacten weg (die wel op me sim gezet natuurlijk), alle instellingen weg etc maar toch kreeg ik die melding meteen weer....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:05 schreef -_Tommy_- het volgende:
je leest alleen mijn eerste zin!
hmm probeer dan eens de firmware te upgraden... misschien dat er ergens iets is foutgeslopen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:08 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nou nee....Ik heb het via *#7370# gedaan....mijn hele toestel is inmiddels leeg, contacten weg (die wel op me sim gezet natuurlijk), alle instellingen weg etc maar toch kreeg ik die melding meteen weer....
Ook al gedaan (via Nokia Software Update)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
hmm probeer dan eens de firmware te upgraden... misschien dat er ergens iets is foutgeslopen!
hmmm dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:18 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ook al gedaan (via Nokia Software Update)
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:30 schreef Hellraid het volgende:
Ik heb hetzelfde gehad maar dan met een "gewone" N95.
Herinstallatie van de firmware hielp niet, Clear geven hielpttoen ook niet.
Uiteindelijk bleek er een bestand achter te blijven op de geheugenkaart.
Het formateren hiervan bood de oplossing.
De oorzaak heb ik ook kunnen vinden. Installeer themes NOOIT op de geheugenkaart maar in het interne geheugen van de telefoon. Niet alle themes kunnen omgaan met het feit dat ze op een memorykaart geinstallerd zijn en blijven hierna de melding " voorbereiden installatie" geven na reboot.
Misschien gebruik je het theme dat je wilt verwijderen?quote:Op maandag 11 mei 2009 12:59 schreef Trusten het volgende:
Ik krijg mijn themes niet verwijderd....ik krijg steeds 'verwijderen mislukt' Anyone?
Nope, en het is ook geen standaard theme...zowel op mijn geheugenkaart als intern geheugen kan ik ze niet terugvinden...quote:Op maandag 11 mei 2009 13:01 schreef -jos- het volgende:
Misschien gebruik je het theme dat je wilt verwijderen?
Ja want bij mn bestanden kan ik ze niet (meer) vindenquote:Op maandag 11 mei 2009 13:55 schreef lkb9000 het volgende:
Waar probeer je ze te verwijderen? Bij toepassingsbeheer?
Het mapje private kun je niet zien met de bestands browser van de telefoon zelf maar wel als je de telefoon aan de PC hangt.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:04 schreef Trusten het volgende:
[..]
Nope, en het is ook geen standaard theme...zowel op mijn geheugenkaart als intern geheugen kan ik ze niet terugvinden...
Het mapje Private kan ik trouwens ook niet vinden. Kan best zijn dat ik die al eens heb verwijderd uit wanhoop![]()
Ik denk dat dit wel eens samen kan hangen met het feit dat je dingen hebt weggegooit?quote:Ik krijg mijn themes niet verwijderd....ik krijg steeds 'verwijderen mislukt' Anyone?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |