Wel mooi dat Stenders de tv in de studio inschakeld en een beetje gaat zappen. Vervolgens ziet hij dat de cam nog niet op de gang gericht staat en wat doet hij vervolgens.... Juist, beeld op de gangquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Niet te hard roepen anders draait gelijk de cam weg
Jammer dat Guis de cam niet bedientquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel mooi dat Stenders de tv in de studio inschakeld en een beetje gaat zappen. Vervolgens ziet hij dat de cam nog niet op de gang gericht staat en wat doet hij vervolgens.... Juist, beeld op de gang
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat Guis de cam niet bedient
Ook al zo'n prachtplaatquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sting - Englishman in New York
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sting - Englishman in New York
Jammer dat zij niet opnamquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is jullie nummer samen , Smack my bitch up als romantic request
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat zij niet opnam![]()
Middag trouwens
Ja, het is weer ouderwetsch genieten geblazen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef -Hans- het volgende:
Killers - Human. Cos, dit gaat je uur worden qua muziek
Heb het net gemist , wat is de achtergrondquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Piles het volgende:
20.000 euro voor een half uur Milow![]()
Al zou ik 20.000 euro krijgen, dan.. Ja, ok, dan hou ik het wel vol
Hoorde niet helemaal hoe ie erop kwam, maar Stenders meldde het net ffquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het net gemist , wat is de achtergrond
Commandant was het: Hoofd politiecommandant in koelboxquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:41 schreef Susi het volgende:
Ik heb van de week ook een berichtje gelezen over een hoofd van een commando in een koelbox, dacht eerst dat de opdracht daar over ging
't Verbaasd me niets dat ie ophangt neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig gesprek
" het programma loopt al 22 jaar...! "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |