Blijkbaar is ze niet zo snelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die sopt zo snel, dat wil je niet weten
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neee nog lang niet!! maar als er n mooi liedje komt mag ik dat toch wel ff gillen hierow
Thanks voor de reminder !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef muisje-eliza het volgende:
niet vergeten vanaaf rijdende rechter te kijken heh ans...over kotsende kinderen in de bus
Alleen de stemmen vind ik minder goed op elkaar afgestemd (uitgekozen)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:46 schreef -Hans- het volgende:
James Morrison ft Nelly Furtado - Broken Strings. Mooi liedje vind ik dat.
Nelly heeft wat meer power in haar stem en dat komt eigenlijk wel erg duidelijk naar voren in de plaatquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alleen de stemmen vind ik minder goed op elkaar afgestemd (uitgekozen)
Drie leuke meiden op een rijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind t liedje pas leuk nadat ik op de nieuwjaarsreceptie was![]()
[ afbeelding ]
en wat een keel kan ze opzetten zeg...echt knap
Ja maar, ik heb het nu wel een keer gehoord hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
New Radicals. wat een plaat om de show mee te beginnen.
Serieus?! man, die plaat wordt per draaibeurt beter en beterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:08 schreef cosmick het volgende:
Ja maar, ik heb het nu wel een keer gehoord hoor.
Namens jou ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef -Hans- het volgende:
Killers - Human. Cos, dit gaat je uur worden qua muziek
Niet te hard roepen anders draait gelijk de cam wegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus?! man, die plaat wordt per draaibeurt beter en beter
Stenders ziet er met zijn nieuwe kapsel wel een stuk steviger uit...
Ik kijk nu dus net te laat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet te hard roepen anders draait gelijk de cam weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |