Blijkbaar is ze niet zo snelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die sopt zo snel, dat wil je niet weten
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neee nog lang niet!! maar als er n mooi liedje komt mag ik dat toch wel ff gillen hierow
Thanks voor de reminder !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef muisje-eliza het volgende:
niet vergeten vanaaf rijdende rechter te kijken heh ans...over kotsende kinderen in de bus
Alleen de stemmen vind ik minder goed op elkaar afgestemd (uitgekozen)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:46 schreef -Hans- het volgende:
James Morrison ft Nelly Furtado - Broken Strings. Mooi liedje vind ik dat.
Nelly heeft wat meer power in haar stem en dat komt eigenlijk wel erg duidelijk naar voren in de plaatquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alleen de stemmen vind ik minder goed op elkaar afgestemd (uitgekozen)
Drie leuke meiden op een rijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind t liedje pas leuk nadat ik op de nieuwjaarsreceptie was![]()
[ afbeelding ]
en wat een keel kan ze opzetten zeg...echt knap
Ja maar, ik heb het nu wel een keer gehoord hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
New Radicals. wat een plaat om de show mee te beginnen.
Serieus?! man, die plaat wordt per draaibeurt beter en beterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:08 schreef cosmick het volgende:
Ja maar, ik heb het nu wel een keer gehoord hoor.
Namens jou ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef -Hans- het volgende:
Killers - Human. Cos, dit gaat je uur worden qua muziek
Niet te hard roepen anders draait gelijk de cam wegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus?! man, die plaat wordt per draaibeurt beter en beter
Stenders ziet er met zijn nieuwe kapsel wel een stuk steviger uit...
Ik kijk nu dus net te laat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet te hard roepen anders draait gelijk de cam weg
Wel mooi dat Stenders de tv in de studio inschakeld en een beetje gaat zappen. Vervolgens ziet hij dat de cam nog niet op de gang gericht staat en wat doet hij vervolgens.... Juist, beeld op de gangquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Niet te hard roepen anders draait gelijk de cam weg
Jammer dat Guis de cam niet bedientquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel mooi dat Stenders de tv in de studio inschakeld en een beetje gaat zappen. Vervolgens ziet hij dat de cam nog niet op de gang gericht staat en wat doet hij vervolgens.... Juist, beeld op de gang
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat Guis de cam niet bedient
Ook al zo'n prachtplaatquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sting - Englishman in New York
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sting - Englishman in New York
Jammer dat zij niet opnamquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is jullie nummer samen , Smack my bitch up als romantic request
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat zij niet opnam![]()
Middag trouwens
Ja, het is weer ouderwetsch genieten geblazen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef -Hans- het volgende:
Killers - Human. Cos, dit gaat je uur worden qua muziek
Heb het net gemist , wat is de achtergrondquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Piles het volgende:
20.000 euro voor een half uur Milow![]()
Al zou ik 20.000 euro krijgen, dan.. Ja, ok, dan hou ik het wel vol
Hoorde niet helemaal hoe ie erop kwam, maar Stenders meldde het net ffquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het net gemist , wat is de achtergrond
Commandant was het: Hoofd politiecommandant in koelboxquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:41 schreef Susi het volgende:
Ik heb van de week ook een berichtje gelezen over een hoofd van een commando in een koelbox, dacht eerst dat de opdracht daar over ging
't Verbaasd me niets dat ie ophangt neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig gesprek
" het programma loopt al 22 jaar...! "
Oeh dat doet me denken aan de beste thriller die ik ooit gelezen heb, De dag na morgen van Allan Folsomquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Commandant was het: Hoofd politiecommandant in koelbox
En Mexico, verbazend
Inderdaad , Pressure is dan toch wel zijn beste nummer als ik er dan echt 1 moet kiezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:52 schreef cosmick het volgende:
Echt heel vreselijk dit!
She's Always a Woman is ook erg mooi en Goodnigt saigon ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad , Pressure is dan toch wel zijn beste nummer als ik er dan echt 1 moet kiezen.
The Gathering -Strange machines op kinkfm![]()
Smaken verschillen gelukkig, dat zijn me een partij zeiknummersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
She's Always a Woman is ook erg mooi en Goodnigt saigon ook
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig, dat zijn me een partij zeiknummers
Wanneer gaan ze die teringleiertjes nou is een keer openbaar op een schandpaal vastknopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef Susi het volgende:
Er worden beveiligers ingezet bij tentamens in Amsterdam. Het moet toch echt niet gekker worden zeg
Studenten van de HvA zelfs nogquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze die teringleiertjes nou is een keer openbaar op een schandpaal vastknopen
Ik luister niet maar afschuwelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef cosmick het volgende:
Geen enkele reactie op die nieuwe U2?!
Had geen zin om negatief te reageren, vind het bij Milow wel genoegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef cosmick het volgende:
Geen enkele reactie op die nieuwe U2?!
Zet je radio snel op kinkfm Piles, Milow is daar te horenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Oeh, die miste ik bijna
Maar waarom weer deze?
Sorry, maar ik moest een beetje lachenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:20 schreef muisje-eliza het volgende:
mn donskussen is ontploft in de wasmachine
ik ook wel...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest een beetje lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |