Jezus, wat een baggerplaatquote:
Beterschap!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga nog ff een half uurtje op bed liggen voordat ik weg moet...
Echt, dood aan de griep
Wahaha! Ik vind 'm wel mooi. Voor zo eens per jaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jezus, wat een baggerplaat
Ik val er zowat bij in slaap
is dat lijk van hazes weer is in de picture , schijnbaar kan ze geen grote bhs betalenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:41 schreef muisje-eliza het volgende:
open je Telegraaf.nl kom je dit tegen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
hallow ben net uit bed gerold
eng hehquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is dat lijk van hazes weer is in de picture , schijnbaar kan ze geen grote bhs betalen
dat is nog engerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Feivel1 het volgende:
Hé. Eliza, je laat meteen deze PC hangen door dat plaatje.
kan jij in n glazen bol kijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef Christiaan het volgende:
Voor iemand die een aankomende megahit live akoestisch wil zien: ://www.coldplaying.com/forum/showthread.php?t=51729
Zelfs dan had ik hem niet willen zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef Dichterbijer het volgende:
Die foto had beter op depri maandag geplaatst kunnen worden
Nee, maar de single komt vanavond uit en welke Coldplaysingle is géén megahit geweest. Bovendien is dit nummer nog beter dan Lost of Violet Hill.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan jij in n glazen bol kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |