Janneke ziek is ziek , je kan het wel doen , maar met een licht hoofd presteer je toch onder de maat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Collega ligt ook met griep op bed *zucht*
Punt is dat er vandaag allemaal extra dingen zijn, zou dat echt niet allemaal kunnen afzeggen. Ik ga maar gewoon...
En wel een lieve topictitel, hihi! t Heerst echt he?
Probeer bij de drogisterij iets te halen met codeïne erin, je kan er wel aardig wappy van wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga mezelf proberen opkalefateren, kijken hoe ik me dan voel...
er vallen gemiddeld op een dag 32 sterren, denk je echt dat ze alles loggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik zal zo ff kijken MAW, bedankt voor de tip.
Maarruh, wat is "wappy"?
Herinner me trouwens dat ik vannacht een hele heldere vallende ster heb gezien, maar kan er niks over vinden op internet ofzo...
Maak die kindjes maar niet ziek want griep virus is zeer besmettelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:18 schreef Jannekje7 het volgende:
OwWeet ik veel, ik zie ze nooit. En deze was echt super helder
En Ow, licht in mn hoofd is mss niet zo'n goed idee... kheb 7 kids die ik training moet geven
Ik vind Adele geen prettige stem hebben, zit een nare blèr inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb zelfs de cd bestel, met nog een pallet cds
Jezus, wat een baggerplaatquote:
Beterschap!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga nog ff een half uurtje op bed liggen voordat ik weg moet...
Echt, dood aan de griep
Wahaha! Ik vind 'm wel mooi. Voor zo eens per jaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jezus, wat een baggerplaat
Ik val er zowat bij in slaap
is dat lijk van hazes weer is in de picture , schijnbaar kan ze geen grote bhs betalenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:41 schreef muisje-eliza het volgende:
open je Telegraaf.nl kom je dit tegen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
hallow ben net uit bed gerold
eng hehquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is dat lijk van hazes weer is in de picture , schijnbaar kan ze geen grote bhs betalen
dat is nog engerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Feivel1 het volgende:
Hé. Eliza, je laat meteen deze PC hangen door dat plaatje.
kan jij in n glazen bol kijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef Christiaan het volgende:
Voor iemand die een aankomende megahit live akoestisch wil zien: ://www.coldplaying.com/forum/showthread.php?t=51729
Zelfs dan had ik hem niet willen zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef Dichterbijer het volgende:
Die foto had beter op depri maandag geplaatst kunnen worden
Nee, maar de single komt vanavond uit en welke Coldplaysingle is géén megahit geweest. Bovendien is dit nummer nog beter dan Lost of Violet Hill.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan jij in n glazen bol kijken
nou heh...wat een creap! en ik zag dr laatst op sjownieuws met dr ouders en de rest van de fam...die zijn zowaar nog erger.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef Dichterbijer het volgende:
meestal lopen we n beetje achter vind ik altijd, misschien niet volgende week wmaar de week erop misschien?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:46 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee, maar de single komt vanavond uit en welke Coldplaysingle is géén megahit geweest. Bovendien is dit nummer nog beter dan Lost of Violet Hill.
Niet met mij. Ik heb geen hyvesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:49 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza ziet dat Bart Arens eindelijk vriendjes met half FOK is geworden op hyves
Volgens Ghosts komt die maandag nog:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik kende hem niet. Shame on me! Maar wel een leuk plaatjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef muisje-eliza het volgende:
D'ream....das zoooooo lang geleden![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef Christiaan het volgende:
Ohja, en een andere aankomende megahit.
Ik denk misschien nog wel wat langer. De single komt vanavond pas in de UK uit. Eerst nog Lilyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
meestal lopen we n beetje achter vind ik altijd, misschien niet volgende week wmaar de week erop misschien?
nou laat maar komenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Volgens Ghosts komt die maandag nog:
Maandag de 26e dus.
ik vind t liedje pas leuk nadat ik op de nieuwjaarsreceptie wasquote:
misschien hebben wij wel slechte smaakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Noorderslag
Op EuroSonic Noorderslag is altijd veel talent te zien. Wat is volgens u de band met de meeste potentie?
Giovanca 134
Roosbeef 341
Sabrina Starke 123
De Staat 281
Een andere keuze... 541
Er zijn 1420 stemmen uitgebracht, zijn er zoveel mensen met slechte smaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |