Janneke ziek is ziek , je kan het wel doen , maar met een licht hoofd presteer je toch onder de maat.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:45 schreef Jannekje7 het volgende:
Collega ligt ook met griep op bed *zucht*
Punt is dat er vandaag allemaal extra dingen zijn, zou dat echt niet allemaal kunnen afzeggen. Ik ga maar gewoon...
En wel een lieve topictitel, hihi! t Heerst echt he?
Probeer bij de drogisterij iets te halen met codeïne erin, je kan er wel aardig wappy van wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:52 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga mezelf proberen opkalefateren, kijken hoe ik me dan voel...
er vallen gemiddeld op een dag 32 sterren, denk je echt dat ze alles loggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:08 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik zal zo ff kijken MAW, bedankt voor de tip.
Maarruh, wat is "wappy"?
Herinner me trouwens dat ik vannacht een hele heldere vallende ster heb gezien, maar kan er niks over vinden op internet ofzo...
Maak die kindjes maar niet ziek want griep virus is zeer besmettelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:18 schreef Jannekje7 het volgende:
OwWeet ik veel, ik zie ze nooit. En deze was echt super helder
En Ow, licht in mn hoofd is mss niet zo'n goed idee... kheb 7 kids die ik training moet geven
Ik vind Adele geen prettige stem hebben, zit een nare blèr inquote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb zelfs de cd bestel, met nog een pallet cds
Jezus, wat een baggerplaatquote:
Beterschap!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga nog ff een half uurtje op bed liggen voordat ik weg moet...
Echt, dood aan de griep
Wahaha! Ik vind 'm wel mooi. Voor zo eens per jaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Jezus, wat een baggerplaat
Ik val er zowat bij in slaap
is dat lijk van hazes weer is in de picture , schijnbaar kan ze geen grote bhs betalenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:41 schreef muisje-eliza het volgende:
open je Telegraaf.nl kom je dit tegen
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
hallow ben net uit bed gerold
eng hehquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is dat lijk van hazes weer is in de picture , schijnbaar kan ze geen grote bhs betalen
dat is nog engerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:42 schreef Feivel1 het volgende:
Hé. Eliza, je laat meteen deze PC hangen door dat plaatje.
kan jij in n glazen bol kijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:44 schreef Christiaan het volgende:
Voor iemand die een aankomende megahit live akoestisch wil zien: ://www.coldplaying.com/forum/showthread.php?t=51729
Zelfs dan had ik hem niet willen zienquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef Dichterbijer het volgende:
Die foto had beter op depri maandag geplaatst kunnen worden
Nee, maar de single komt vanavond uit en welke Coldplaysingle is géén megahit geweest. Bovendien is dit nummer nog beter dan Lost of Violet Hill.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
kan jij in n glazen bol kijken
nou heh...wat een creap! en ik zag dr laatst op sjownieuws met dr ouders en de rest van de fam...die zijn zowaar nog erger.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef Dichterbijer het volgende:
meestal lopen we n beetje achter vind ik altijd, misschien niet volgende week wmaar de week erop misschien?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:46 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee, maar de single komt vanavond uit en welke Coldplaysingle is géén megahit geweest. Bovendien is dit nummer nog beter dan Lost of Violet Hill.
Niet met mij. Ik heb geen hyvesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:49 schreef muisje-eliza het volgende:
* muisje-eliza ziet dat Bart Arens eindelijk vriendjes met half FOK is geworden op hyves
Volgens Ghosts komt die maandag nog:quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:45 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik kende hem niet. Shame on me! Maar wel een leuk plaatjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef muisje-eliza het volgende:
D'ream....das zoooooo lang geleden![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:51 schreef Christiaan het volgende:
Ohja, en een andere aankomende megahit.
Ik denk misschien nog wel wat langer. De single komt vanavond pas in de UK uit. Eerst nog Lilyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:48 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
meestal lopen we n beetje achter vind ik altijd, misschien niet volgende week wmaar de week erop misschien?
nou laat maar komenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Volgens Ghosts komt die maandag nog:
Maandag de 26e dus.
ik vind t liedje pas leuk nadat ik op de nieuwjaarsreceptie wasquote:
misschien hebben wij wel slechte smaakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
Noorderslag
Op EuroSonic Noorderslag is altijd veel talent te zien. Wat is volgens u de band met de meeste potentie?
Giovanca 134
Roosbeef 341
Sabrina Starke 123
De Staat 281
Een andere keuze... 541
Er zijn 1420 stemmen uitgebracht, zijn er zoveel mensen met slechte smaak
Blijkbaar is ze niet zo snelquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Die sopt zo snel, dat wil je niet weten
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neee nog lang niet!! maar als er n mooi liedje komt mag ik dat toch wel ff gillen hierow
Thanks voor de reminder !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:38 schreef muisje-eliza het volgende:
niet vergeten vanaaf rijdende rechter te kijken heh ans...over kotsende kinderen in de bus
Alleen de stemmen vind ik minder goed op elkaar afgestemd (uitgekozen)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:46 schreef -Hans- het volgende:
James Morrison ft Nelly Furtado - Broken Strings. Mooi liedje vind ik dat.
Nelly heeft wat meer power in haar stem en dat komt eigenlijk wel erg duidelijk naar voren in de plaatquote:Op dinsdag 20 januari 2009 11:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Alleen de stemmen vind ik minder goed op elkaar afgestemd (uitgekozen)
Drie leuke meiden op een rijquote:Op dinsdag 20 januari 2009 10:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vind t liedje pas leuk nadat ik op de nieuwjaarsreceptie was![]()
[ afbeelding ]
en wat een keel kan ze opzetten zeg...echt knap
Ja maar, ik heb het nu wel een keer gehoord hoor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:06 schreef -Hans- het volgende:
New Radicals. wat een plaat om de show mee te beginnen.
Serieus?! man, die plaat wordt per draaibeurt beter en beterquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:08 schreef cosmick het volgende:
Ja maar, ik heb het nu wel een keer gehoord hoor.
Namens jou ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef -Hans- het volgende:
Killers - Human. Cos, dit gaat je uur worden qua muziek
Niet te hard roepen anders draait gelijk de cam wegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Serieus?! man, die plaat wordt per draaibeurt beter en beter
Stenders ziet er met zijn nieuwe kapsel wel een stuk steviger uit...
Ik kijk nu dus net te laat?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet te hard roepen anders draait gelijk de cam weg
Wel mooi dat Stenders de tv in de studio inschakeld en een beetje gaat zappen. Vervolgens ziet hij dat de cam nog niet op de gang gericht staat en wat doet hij vervolgens.... Juist, beeld op de gangquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
Niet te hard roepen anders draait gelijk de cam weg
Jammer dat Guis de cam niet bedientquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel mooi dat Stenders de tv in de studio inschakeld en een beetje gaat zappen. Vervolgens ziet hij dat de cam nog niet op de gang gericht staat en wat doet hij vervolgens.... Juist, beeld op de gang
Inderdaadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat Guis de cam niet bedient
Ook al zo'n prachtplaatquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sting - Englishman in New York
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sting - Englishman in New York
Jammer dat zij niet opnamquote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat is jullie nummer samen , Smack my bitch up als romantic request
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Jammer dat zij niet opnam![]()
Middag trouwens
Ja, het is weer ouderwetsch genieten geblazen!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 12:10 schreef -Hans- het volgende:
Killers - Human. Cos, dit gaat je uur worden qua muziek
Heb het net gemist , wat is de achtergrondquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:17 schreef Piles het volgende:
20.000 euro voor een half uur Milow![]()
Al zou ik 20.000 euro krijgen, dan.. Ja, ok, dan hou ik het wel vol
Hoorde niet helemaal hoe ie erop kwam, maar Stenders meldde het net ffquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het net gemist , wat is de achtergrond
Commandant was het: Hoofd politiecommandant in koelboxquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:41 schreef Susi het volgende:
Ik heb van de week ook een berichtje gelezen over een hoofd van een commando in een koelbox, dacht eerst dat de opdracht daar over ging
't Verbaasd me niets dat ie ophangt neequote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:47 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig gesprek
" het programma loopt al 22 jaar...! "
Oeh dat doet me denken aan de beste thriller die ik ooit gelezen heb, De dag na morgen van Allan Folsomquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Commandant was het: Hoofd politiecommandant in koelbox
En Mexico, verbazend
Inderdaad , Pressure is dan toch wel zijn beste nummer als ik er dan echt 1 moet kiezen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:52 schreef cosmick het volgende:
Echt heel vreselijk dit!
She's Always a Woman is ook erg mooi en Goodnigt saigon ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad , Pressure is dan toch wel zijn beste nummer als ik er dan echt 1 moet kiezen.
The Gathering -Strange machines op kinkfm![]()
Smaken verschillen gelukkig, dat zijn me een partij zeiknummersquote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:57 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
She's Always a Woman is ook erg mooi en Goodnigt saigon ook
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 13:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Smaken verschillen gelukkig, dat zijn me een partij zeiknummers
Wanneer gaan ze die teringleiertjes nou is een keer openbaar op een schandpaal vastknopenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:04 schreef Susi het volgende:
Er worden beveiligers ingezet bij tentamens in Amsterdam. Het moet toch echt niet gekker worden zeg
Studenten van de HvA zelfs nogquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wanneer gaan ze die teringleiertjes nou is een keer openbaar op een schandpaal vastknopen
Ik luister niet maar afschuwelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef cosmick het volgende:
Geen enkele reactie op die nieuwe U2?!
Had geen zin om negatief te reageren, vind het bij Milow wel genoegquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:18 schreef cosmick het volgende:
Geen enkele reactie op die nieuwe U2?!
Zet je radio snel op kinkfm Piles, Milow is daar te horenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Oeh, die miste ik bijna
Maar waarom weer deze?
Sorry, maar ik moest een beetje lachenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:20 schreef muisje-eliza het volgende:
mn donskussen is ontploft in de wasmachine
ik ook wel...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:27 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest een beetje lachen![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:36 schreef muisje-eliza het volgende:
ladies and gents he's back....onze half nakende dames foto's poster
Prima.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:38 schreef Dichterbijer het volgende:
Roel_Jewelhoe bevielen de '3FM topic' vrije topic dagen?
Ja man. Da's toch wel mijn favo Stone-picquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
En voor cos en andere geïnteresseerden:
[ afbeelding ]
een vriendin van mij had ook een wit badpak, net nieuw en ze was helemaal trots op de mooie (dure) ding....toen we t zwembad in gingen e n ze kwam er weer uit, zag je ALLES...En zij zag t natuurlijk nietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
En voor cos en andere geïnteresseerden:
[ afbeelding ]
Om je vervolgens dood te schrikken idd.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van onderen beginnen met scrollen.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Om je vervolgens dood te schrikken idd.
Come on Roel, you can do better than that!!!!
antiklimaxquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Om je vervolgens dood te schrikken idd.
Come on Roel, you can do better than that!!!!
Ah je bent weer terugquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waren z'n platen maar net zo kort als hijzelf.
Moeilijk moeilijk moeilijk.. wordt het Party Animals, Nakatomi of Paul Elstakquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Al wat leuks voor morgen uitgezocht ?
oke...kheb zelfs naast dr gestaan maar durf te zweren dat ze langer haar heeft...en naja gewoon ik dacht iemand andersquote:
Die foto is al wat ouderquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...kheb zelfs naast dr gestaan maar durf te zweren dat ze langer haar heeft...en naja gewoon ik dacht iemand anders
De zangeres van Stereo mag ook wel in minimaal pakje gefotografeerd wordenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:52 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke...kheb zelfs naast dr gestaan maar durf te zweren dat ze langer haar heeft...en naja gewoon ik dacht iemand anders
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die chick van Stereo.
Astrid Kunst (zangeres Stereo)
[ afbeelding ]
Mínstens.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:54 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
die broek heb ik ook...zou ze ook maat 34 hebben
is toch pas om 18:00 uur ?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
Ik ga zo overschakelen naar de inauguratie !
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is toch pas om 18:00 uur ?
Tot die tijd een gevoelig muziekjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
Ik ga zo overschakelen naar de inauguratie !
Liveverslagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:03 schreef Susi het volgende:
[..]
Nu op CNN
Edit : Toch ? Je laat me twijfelen
Er is ook niet veel te zien eigenlijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is toch pas om 18:00 uur ?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Er is ook niet veel te zien eigenlijk
Over 3 uur nog maar een keer kijkenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
we kunnen nu zien dat ie in de kerk is
Grootheidswaanzin zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 14:59 schreef muisje-eliza het volgende:
Carice zou toch helemaal uit de film zijn geknipt?
Zit je daar in de bios omdat ze op de reclame zeggen dat zij erin zit...
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:23 schreef Susi het volgende:
[..]
shit heb ik net getypt, in een klaagbaak topic gepost
Eva? die ken ik niet, wel Cranberriesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:28 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doel je op Eva of bedoel je iets anders?
zijn ze helemaal van de ratten besnuffeldquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef TheZapster het volgende:
Mijn nieuwe wasmachine zou tussen half 2 en half 4 bezorgt worden maar die klootzakken zijn er nog niet
Altijd zo met die gastenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:27 schreef TheZapster het volgende:
Mijn nieuwe wasmachine zou tussen half 2 en half 4 bezorgt worden maar die klootzakken zijn er nog niet
doe dan maar 1quote:Stem hieronder op jouw favoriet. Welke oude knaller gaat er in als koek?
James Brown - Sex machine
Wild Cherry - Play that funky music
Prince - 1999
Idd. Stelletje ratten zijn het!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:30 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zijn ze helemaal van de ratten besnuffeld
Ik vind dat ze 's wat anders van 'm moeten draaien. Die gast heeft zo ontzettend veel gemaakt, waarom altijd die eeuwige Sexmachine!quote:
Inderdaad ja, en het is niet eens zijn beste plaat.. Hij heeft zoveel betere platen gemaakt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind dat ze 's wat anders van 'm moeten draaien. Die gast heeft zo ontzettend veel gemaakt, waarom altijd die eeuwige Sexmachine!
Nou, wat een zeurpietquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:43 schreef ruud.nl het volgende:
Wat heeft die gast van the Fray toch een ongelofelijke zeikstem!
Wat wil je wetenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:35 schreef on_air het volgende:
[..]
Verder wens ik natuurlijk wel op de hoogte gehouden te worden.
Alles onder het bed geschoven?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef Piles het volgende:
Was ik weer
Ff puingeruimt in de chaos op mn kamer
Ik zou het je graag willen uitleggen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:53 schreef on_air het volgende:
[..]
Waarom mensen zo verwarrend kunnen zijn.
Niet meedenken, maar nadoenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou het je graag willen uitleggen.
Niet nadenken, maar meedoen. Zoals Youp ooit zei.
De (positieve-) sfeer is ook weer helemaal terug. Zal toch wel komen door de Limburgse gezelligheidquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:04 schreef TheZapster het volgende:
Topics gaan meteen wel weer een stuk sneller met Roel
...En de Brabantsequote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De (positieve-) sfeer is ook weer helemaal terug. Zal toch wel komen door de Limburgse gezelligheid.
Bulldozer nodig gehadquote:Op dinsdag 20 januari 2009 15:57 schreef Piles het volgende:
Was ik weer
Ff puingeruimt in de chaos op mn kamer
Ik moest een USB hebben van groot naar klein, maar ik heb 'em al gevonden. Moeders die dingen overal neerleggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hele doos heeft met usb kabeltjes , welke heb je nodig
USB naar Mini-USB bedoel je?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik moest een USB hebben van groot naar klein, maar ik heb 'em al gevonden. Moeders die dingen overal neerleggen![]()
![]()
Hehe, gepraat is afgelopen, ik kan weer monteren!
USB naar 2.0 is dat tochquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
USB naar Mini-USB bedoel je?
[ afbeelding ]
Yep, moest vandaag van 6.15 tot 15.00. Iets langer blijven plakken, gezellig wat kletsen met collega's.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], klaar met werken , damn echt respect heeft voor jouw werktijden
Roel!quote:
Niet gelijk zo moordzuchtig hequote:
Nee hoor, USB 2.0 heeft exact dezelfde connector als normale USB (die grote dus). Je hebt echter 2 andere soorten aansluitingen (zowel 1.0 als 2.0), namelijk Mini-USB en een vierkante waarvan ik de naam niet weet (wordt vaak gebruikt bij printers).quote:
Ahaquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, USB 2.0 heeft exact dezelfde connector als normale USB (die grote dus). Je hebt echter 2 andere soorten aansluitingen (zowel 1.0 als 2.0), namelijk Mini-USB en een vierkante waarvan ik de naam niet weet (wordt vaak gebruikt bij printers).
aan de foon hehquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Kom op Eliza, die handjes in de lucht! Je bent toch geen mietje!
Inderdaad en dan ook nog het beste nummer van heden nu op kinkfmquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:39 schreef Susi het volgende:
[..]
Een uur later dan de planning, dat valt best mee !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |