Ik ga toch echt voor de nederlandse cabaretquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:09 schreef Nexie het volgende:
[..]
Dat valt bij mij wel mee. Ik vind alleen veel Amerikaans cabaret niet zo grappig, zit toch veel verschil tussen cabaret van verschillende landen. Engelse humor vinden sommigen ook geweldig, en doet mij ook niet zo heel erg veel.
Liever een goeie sitcom dan!
Het is nu juist net het Nederlandse cabaret wat me niet zo kan boeien. Dan zie ik toch liever Britse humor.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:09 schreef Nexie het volgende:
Dat valt bij mij wel mee. Ik vind alleen veel Amerikaans cabaret niet zo grappig, zit toch veel verschil tussen cabaret van verschillende landen. Engelse humor vinden sommigen ook geweldig, en doet mij ook niet zo heel erg veel.
Liever een goeie sitcom dan!
Het zal nooit wat worden tussen onsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Het is nu juist net het Nederlandse cabaret wat me niet zo kan boeien. Dan zie ik toch liever Britse humor.
zit in de familiequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:11 schreef Nexie het volgende:
Je zus is vast cute!
*wacht op de "zit in de familie" *
Volgens mij heb ik ergens gehoord dat je zus Fok!kers niet per definitie uitsluitquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:11 schreef Nexie het volgende:
Je zus is vast cute!
*wacht op de "zit in de familie" *
Eerst pics enz. ^_~quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef Ludootje het volgende:
Volgens mij heb ik ergens gehoord dat je zus Fok!kers niet per definitie uitsluit
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat doet die vibrator van Q in de OP
Lolquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dat feit is er ook nog. Maar het cabaret gebeuren gaf echt de doorslagquote:
80.101.159.78 is de schuldigequote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kijken hoe vaak die klakkeloos wordt overgenomen in komende delenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat hangt van jou af.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:16 schreef PrincePolly het volgende:
tvp voor morgen, of gaan jullie nog lang door
Dat kan je op 2 manieren opvatten hèquote:
Niet op die manier. Resteert die andere.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:18 schreef PrincePolly het volgende:
Dat kan je op 2 manieren opvatten hè
Mee eens. Alleen die Eddy Murphy shows van vroegah zijn wel tof.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ga toch echt voor de nederlandse cabaretBen dan ook een echt fanaat daarin
Amerikaanse vind ik niet echt boeiend en engelse humor ligt mij niet echt. Maar opzich zou ik het meer moeten kijken om er echt een mening over te hebben.
Die is zeker geniaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen die Eddy Murphy shows van vroegah zijn wel tof.
En deze gast vond ik ook zo grappig.
Die is leuk, evenals Pablo Francisco en Jeff Dunham pre-irritante sms ACHMED AAN reclamesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mee eens. Alleen die Eddy Murphy shows van vroegah zijn wel tof.
En deze gast vond ik ook zo grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |