Als aan het eind van he toernooi blijkt dat de PotD altijd goed zit hebben we een probleem bij de volgende toernooien. Dan moeten we maar via PM stemmen ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:43 schreef InTrePidIvity het volgende:Ambrosius, BS, Cavalier1, Joris33 zijn de meest rebelse spelers, ze hebben uit vier picks nog geen één keer de Pick of the Day gekozen ![]()
BVO, TheGeneral(!!!) en TheVulture zijn de grootste eenheidsworsten, zij hebben tot nu toe elke keer de PotD gekozen De opeenvolgende PotD's zijn tot nu toe Fish (13x), Gasquet/Verdasco (6x), Berdych (16x) en vandaag Blake (staat nu op 8x) De grootste slachting tot nu toe komt op naam van een baguette, Paul-Henri Mathieu.
Hoezo? POtD kan er toch ook uitvliegen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:14 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als aan het eind van he toernooi blijkt dat de PotD altijd goed zit hebben we een probleem bij de volgende toernooien. Dan moeten we maar via PM stemmen ofzo.
intel wil alleenrechtquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het mocht niet van intel.
Dat breekt me misschien aan het einde nog op ja. Maar dan liever 2 dagen voor het einde zonder picks zitten dan er nu al uitliggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ambro is dan ook wel erg op safe aan het spelen.
Het is slechts een constateringquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:14 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een onzin die potd... Ik kies gewoon degene waarvan ik denk dat die gaat winnen.. Dat andere die ook hebben boeit me niet.
Je kan het ook positief zien: Iedereen volgt jouw picks omdat je zo goed bent.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:14 schreef TheGeneral het volgende:
Wat een onzin die potd... Ik kies gewoon degene waarvan ik denk dat die gaat winnen.. Dat andere die ook hebben boeit me niet.
Ach, het maakt niet zoveel uit wat je doet, je haalt de Masters toch wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Een keer wijk je af en gelijk ben je weer de klos.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:43 schreef InTrePidIvity het volgende:Ambrosius, BS, Cavalier1, Joris33 zijn de meest rebelse spelers, ze hebben uit vier picks nog geen één keer de Pick of the Day gekozen ![]()
Je bent niet de enigequote:Op woensdag 21 januari 2009 19:41 schreef Tim86 het volgende:
no nooit heb ik de POD gekozen en krijg niet eens een eervolle vermelding
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:31 schreef Joris33 het volgende:
Laat Blake maar lekker verliezen vanacht
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:41 schreef Tim86 het volgende:
no nooit heb ik de POD gekozen en krijg niet eens een eervolle vermelding
Mijn conditional formatting skills in Excel zijn nog niet optimaal, excuusquote:
De Spadea's.quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij deze alsnog erkenning voor onze helden, de onconformistische mannen van de game, de rebelse eenlingen!
Santoroquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:49 schreef dekouwe het volgende:
Dag 5 : Del Potro
geen zin om Roddick te kiezen die zich verslaat op een alles terug slicende stokbrood
maar goed eerst moet blake nog doorgaan ;-)
Geen afvallers dusquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Als Blake wint, dan zijn er geen afvallers vandaag
Ik heb het niet meer kunnen terug vinden, hoe werkt jou wos-experiment?quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef Chriz2k het volgende:
WOS-experiment: ¤100 @ Blake @ 1.07 = ¤107. Totaal: ¤130, ROI: 107,5%
Dag 5: Robredo
Elke dag een vast bedrag van ¤100 op de meest gekozen speler.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:27 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer kunnen terug vinden, hoe werkt hou wos-experiment?
dag 5: Del Potro
Dat is juist mijn punt. Als de potd steeds goed blijkt te zijn, kan je die gaan volgen. Als iedereen dat doet, werkt het systeem niet meer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:23 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Hoezo? POtD kan er toch ook uitvliegen?
Stel dat Blake nou morgen verliest, dan liggen er juist kansen voor mensen als Ambrosius (en voor jou natuurlijk).
Ambrosius hoopt nu natuurlijk dat Blake verliest, en terecht.
Er zijn vaak genoeg massaslachtingen geweest met een verliezende mass-pick.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:34 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat is juist mijn punt. Als de potd steeds goed blijkt te zijn, kan je die gaan volgen. Als iedereen dat doet, werkt het systeem niet meer.
Wat een onzettende bullshitquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:34 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Dat is juist mijn punt. Als de potd steeds goed blijkt te zijn, kan je die gaan volgen. Als iedereen dat doet, werkt het systeem niet meer.
Mensen, leer eens lezen. Er staat als...quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat een onzettende bullshit.
Dan zou je slapend miljonair kunnen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |