Uhmm, als je dag 6 niet hebt gedaan, lig je er gewoon uitquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:07 schreef dekouwe het volgende:
*zucht*
paar keer gekeken maar kon niet op forum komenen me pick van dag6 niet kunnen doen
nouja dag 7 roddick
4 uur de tijd om te kiezen, op zich wel erg weinig natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 20:54 schreef wimderon het volgende:
Zou lullig zijn voor de mensen die nu niet hebben kunnen kiezen, wat doen we XL?
Er zijn er al een aantal die op irc hun keuze hebben doorgegeven, maar dat wist je uiteraard alquote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:13 schreef RayMania het volgende:
Anders degene die nog niet gekozen hebben even pm-en.
Voor dag 6 is toch genoeg tijd geweest? Volgens mij zijn er ook maar 2 zonder pick.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:18 schreef sven2345 het volgende:
sjaah ....moeilijke beslissing...de mensen die op dag 6 wel een pick hebben gemaakt worden weer benadeeld omdat ze een speler kwijt zijn...als de mensen die niet hebben (kunnen) stemmen pick 7 mogen maken
Liefde voor het spel. Volgende keer ga ik persoonlijk bij XL langs om mijn keuze door te geven.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Er zijn er al een aantal die op irc hun keuze hebben doorgegeven, maar dat wist je uiteraard al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |