A:quote:Op maandag 19 januari 2009 21:48 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan kun je net zo goed zeggen dat je er geen hebt.
A: Heb je kinderen?
JB: eeuhh, ja ik wel, maar durf es ooit iets tegen ze te zeggen!!@@
ik heb hier ooit al eens geschreven: ik hoef geen vader voor mijn kids die hebben ze al, ik wil graag een partner voor mijzelfquote:Op maandag 19 januari 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie het misschien ook wat zwaarder dan het is, maar ik zou geen man willen die denkt: O, dat doen we wel even, ik denk zeker dat er gedoe bij komt kijken.
(ik ben ook gewend ze alleen op te voeden, ex hielp niet mee, als iemand zich ermee ging bemoeien, zou ik dat ws lastig te accepteren vinden)
Voel je je aangesproken?quote:
Het gaat er in iedergeval om dat ie niet jouw regels gaat wijzigen.. of op gaat dringen. Want dat gaat niet werkenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb hier ooit al eens geschreven: ik hoef geen vader voor mijn kids die hebben ze al, ik wil graag een partner voor mijzelf
dat als eerste, maar als je dan uiteindelijk samenwoont e.d. is het onvoorkoombaar (of hoe zeg je t) dat je partner toch een rolletje speelt in de opvoeding. Aan de zijlijn staan zal uiteindelijk niet werken, kinderen gaan dan over die persoon heen lopen.
Dus hij zal zich wel als de volwassene in huis moeten opstellen en afentoe aangeven als hij iets te ver vind gaan. Maar ikzelf vind dit eigenlijk vrij normaal. Als ik bij vrienden op bezoek ben en een van die kids doet iets wat niet door de beugel kan en papa en mama zijn niet in de buurt dan reageer ik er ook op.
Ik kan het niet beter uitleggen dan dit geloof ik.
Jij ook auto! Bye.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT
Ik ga er maar eens vandoor. Fijne avond allemaal!
Oh, sorry. Ik wordt er alle beetje gek van dat gewissel. Kies er een en blijf die gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat betekent dat niet elke verandering gelijk te maken heeft met stemmingswisselingen
Tot ziensquote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT
Doegkus!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT
Werd ik ook altijd.. maar ik leef even in een fasequote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik wordt er alle beetje gek van dat gewissel. Kies er een en blijf die gebruiken.
Doei doeiquote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT
quote:
Ja, dat bedoel ik ook niet... Dat ie een vader moet zijn...quote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb hier ooit al eens geschreven: ik hoef geen vader voor mijn kids die hebben ze al, ik wil graag een partner voor mijzelf
dat als eerste, maar als je dan uiteindelijk samenwoont e.d. is het onvoorkoombaar (of hoe zeg je t) dat je partner toch een rolletje speelt in de opvoeding. Aan de zijlijn staan zal uiteindelijk niet werken, kinderen gaan dan over die persoon heen lopen.
Dus hij zal zich wel als de volwassene in huis moeten opstellen en afentoe aangeven als hij iets te ver vind gaan. Maar ikzelf vind dit eigenlijk vrij normaal. Als ik bij vrienden op bezoek ben en een van die kids doet iets wat niet door de beugel kan en papa en mama zijn niet in de buurt dan reageer ik er ook op.
Echt, gast. Hoeveel heb je vandaag gesmoked??quote:Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is mif?
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT
Het is dus besmettelijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Werd ik ook altijd.. maar ik leef even in een fase
quote:
Dat klopt, hij kiest ervoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik heb het zelf meegemaakt en eigenlijk ging het allemaal wel een beetje vanzelf hoor als iemand kiest voor een partner met kind(eren) kiest hij. zij ook hiervoor.
En als je bv gewoon samen een kind het dan is het ook wel eens dat een kind ziek is en even de aandacht opeist of iets dergelijks. En je kan ook net lekker aan t neuken zijn en dan gaat de deurbel en die blijft maar bellen zdat je toch besluit even te gaan kijken en dan staat er een jehova op de stoep
Om maar wat te noemen.
Mijn ervaring is dat het wel losloopt
nee maar dit is een 'probleem' dat je als ouders (2 biologische ouders samen) ook tegen kan komenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat er in iedergeval om dat ie niet jouw regels gaat wijzigen.. of op gaat dringen. Want dat gaat niet werken
Helemaal niks. Maar volgens mij weet ik het al. Het duurt soms even voordat het kwartje valt bij mij.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Echt, gast. Hoeveel heb je vandaag gesmoked??
Ik vind dat dus echt freaky he? Begrijp me niet verkeerd , maar ik denk dat ik best zal twijfelen hoe en wat ik wel mag doen/kan.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:00 schreef MNR het volgende:
tvp'tje
Uhmm durf het bijna niet te vragen , maar nu ik een halve fles rose op heb wel , what the fuck betekent tvp ?quote:
Ja klopt..quote:Op maandag 19 januari 2009 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar dit is een 'probleem' dat je als ouders (2 biologische ouders samen) ook tegen kan komen
dan zal er over gepraat moeten worden.
ik neem aan dat ik een volwassen man zal kiezen die ook mondig genoeg is om met me te praten en mij aan te geven als hij ergens tegen aanloopt. En in hoeverre een man zich dan in de opvoeding wil mengen is aan hem zelf, de een zal er meer behoefte naar hebben een ander blijft liever meer aan de zijlijn staan.
Zolang hij dan niet over zich heen laat lopen is het prima.
maw dat zal vanzelf wel loslopen....
TeVeelPiemelsquote:Op maandag 19 januari 2009 22:01 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Uhmm durf het bijna niet te vragen , maar nu ik een halve fles rose op heb wel , what the fuck betekent tvp ?
Zit hier maar pas vanaf 2005 ofzo hoor...
ja ok ik begrijp je, al denk ik dat ik persoonlijk gewoon al meer 'val' voor een soort van verantwoordelijk tiepje die zich hier wel bewust van is.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, hij kiest ervoor.
Maar Je moet wel weten waar je voor kiest.
En dat zijn de slapelose nachten omdat een van de twee vier keer zn bed onderspuugt, dat is af en toe een onderbroken neukbeurt door een huilend kind, dat is savonds niet zomaar weg kunnen als je zin hebt om samen naar de bios te gaan...
Dat doe je ook als het je eigen kind is, klopt.
Maar sommige mensen weten niet waar ze aan beginnen en dan kan het tegenvallen, zwaarder ijn dan gedacht.
Ik zeg niet dat het zo is, maar wel dat je er vooraf maar beter bij stil kunt staan dan dat het je rauw op je dak valt.
TerugVindPostquote:Op maandag 19 januari 2009 22:01 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Uhmm durf het bijna niet te vragen , maar nu ik een halve fles rose op heb wel , what the fuck betekent tvp ?
Terug Vind Postquote:Op maandag 19 januari 2009 22:01 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ok, ik stond ervoor open, maar als de sex ook onderbroken kan worden...quote:Op maandag 19 januari 2009 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt, hij kiest ervoor.
Maar Je moet wel weten waar je voor kiest.
En dat zijn de slapelose nachten omdat een van de twee vier keer zn bed onderspuugt, dat is af en toe een onderbroken neukbeurt door een huilend kind, dat is savonds niet zomaar weg kunnen als je zin hebt om samen naar de bios te gaan...
Dat doe je ook als het je eigen kind is, klopt.
Maar sommige mensen weten niet waar ze aan beginnen en dan kan het tegenvallen, zwaarder ijn dan gedacht.
Ik zeg niet dat het zo is, maar wel dat je er vooraf maar beter bij stil kunt staan dan dat het je rauw op je dak valt.
ik dacht n het begin dat je dan ook echt altijd tvp moest typenquote:
Echt jij met je piemels ...quote:
Is gewoon een mooi ding (tenminste die van mij dan hè)quote:Op maandag 19 januari 2009 22:03 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Echt jij met je piemels ...
En ik maar denken dat de dameshiero er een tekort eraan hadden
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, ik stond ervoor open, maar als de sex ook onderbroken kan worden...![]()
pff, dat ze daar niet even mee wachten zeg, mamma is evennnn bezig!
Hehe, die is wel leukquote:Op maandag 19 januari 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
ik dacht n het begin dat je dan ook echt altijd tvp moest typenDat het ander niet werkte
Ik kan me nog herinneren dat ik als 5-jarig mannetje mama en stiefpapa betrapte. Tja, ik kroop vroeger altijd als ik wakker was bij mama in bed. Kon ik niets aan doen dat hij op mijn plek lagquote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, ik stond ervoor open, maar als de sex ook onderbroken kan worden...![]()
pff, dat ze daar niet even mee wachten zeg, mamma is evennnn bezig!
klopt hangt samen met leeftijd en ook t karakter van het kind natuurlijkquote:Op maandag 19 januari 2009 22:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja klopt..
Maar ik bekeek het ook meer vanaf het kind. Als een partner van je ouder ineens zich gaat bemoeien met zaken kan dat wel eens verkeerd uitvallen (ervaring) Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van de leeftijd van het kind.
ik kan me nog herinneren dat ik als 12 jarig meisje mn moeder met dr nieuwe vriendje betraptequote:Op maandag 19 januari 2009 22:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik als 5-jarig mannetje mama en stiefpapa betrapte. Tja, ik kroop vroeger altijd als ik wakker was bij mama in bed. Kon ik niets aan doen dat hij op mijn plek lag
Ah kijk dat bedoel ik nou... (die ander post was niet duidelijk) Hoe en wanneer moet je nou zoiets toelaten als ze beginnen te puberen en beginnen aan te wijzen dat je hun echt vader niet bent.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt hangt samen met leeftijd en ook t karakter van het kind natuurlijk
is heel anders of iemand in een relatie komt met iemand met een puber of een kindje van 2 waarin je meegroeit
Ik voed mijn kids iig op met het gegeven respect te hebben voor ouderen, mijn nieuwe partner hoort daar dus ook bij.
Als mijn partner mijn puber dochter ergens op zou aanspreken en ze gilt dan: verrek, jij bent mijn vader niet. Dan heeft zij dus een groot probleem! (en dat weet ze dus zal ze niet doen)
Maar in elke situatie denk ik dat het gewoonweg ook een stukje aftasten en groeien is, een man zal niet na 2 dagen meteen zich enorm met de opvoeding bemoeien, dat gaat beetje bij beetje waar nodig is.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:06 schreef Duimelot het volgende:
Maar in elke situatie denk ik dat het gewoonweg ook een stukje aftasten en groeien is, een man zal niet na 2 dagen meteen zich enorm met de opvoeding bemoeien, dat gaat beetje bij beetje waar nodig is.
Awwww zielig... en dan probeerd hij het nog goed te maken ookquote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat ik als 12 jarig meisje mn moeder met dr nieuwe vriendje betrapte
omg dat had ik NIET willen zien![]()
Mijn houding naar hem veranderde ook enormwat hij probeerde goed te maken door elke keer cadeautjes en lekkers mee te nemen (wat ik natuurlijk WEL aannam
om daarna nukkend naar mn kamer te verdwijnen)
max 15 minuten rijden. Je zegt het maar.quote:
Pubermeisjes zijn zo gemeenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik kan me nog herinneren dat ik als 12 jarig meisje mn moeder met dr nieuwe vriendje betrapte
omg dat had ik NIET willen zien![]()
Mijn houding naar hem veranderde ook enormwat hij probeerde goed te maken door elke keer cadeautjes en lekkers mee te nemen (wat ik natuurlijk WEL aannam
om daarna nukkend naar mn kamer te verdwijnen)
Dat lijkt me nu zo lastig puntquote:Op maandag 19 januari 2009 22:06 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt hangt samen met leeftijd en ook t karakter van het kind natuurlijk
is heel anders of iemand in een relatie komt met iemand met een puber of een kindje van 2 waarin je meegroeit
Ik voed mijn kids iig op met het gegeven respect te hebben voor ouderen, mijn nieuwe partner hoort daar dus ook bij.
Als mijn partner mijn puber dochter ergens op zou aanspreken en ze gilt dan: verrek, jij bent mijn vader niet. Dan heeft zij dus een groot probleem! (en dat weet ze dus zal ze niet doen)
als het niet vanzelf goed loopt zal je er over moeten praten jaquote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ah kijk dat bedoel ik nou... (die ander post was niet duidelijk) Hoe en wanneer moet je nou zoiets toelaten als ze beginnen te puberen en beginnen aan te wijzen dat je hun echt vader niet bent.
Ik denk dat je nadat je elkaar goed hebt leren kennen , ook samen om de tafel (bed) moet gaan zitten om te kijken hoevel ej hem met de opvoeding laat bemoeien.
Ze zei lekkers , niet verrot...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
max 15 minuten rijden. Je zegt het maar.
Ik ben thuisquote:
Mmmm....quote:Op maandag 19 januari 2009 22:12 schreef Q. het volgende:
Of jullie gaan te snel of ik ben te druk met niet-belangrijke dingen..
Dat heb ik wel eens tegen die ex gezegdquote:
Sex lot toch alle problemen op ? Temminste , een set handboeien , stuk touw , blindoek, tape...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als het niet vanzelf goed loopt zal je er over moeten praten ja
maar dat is toch met alles zo, niet alleen mbt kids
Nee ik ga geen foto's plaatsenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:13 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ze zei lekkers , niet verrot...
Ik doelde op chocolade oidquote:Op maandag 19 januari 2009 22:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
max 15 minuten rijden. Je zegt het maar.
ook niet van je linker tepel ?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee ik ga geen foto's plaatsen
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:16 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
ook niet van je linker tepel ?
ik zie het nog positief in voor mezelf, de 2 jongste zijn nog op een leeftijd dat een nieuwe man in mijn leven geaccepteerd wordt en de oudste is gewoon geheel niet moeilijk op dat vlak.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Al werkt het soms gewoon echt nietEn soms gaat het uitstekend
grr.. nu moet ik weer teveel aan de ex van m'n ma denken![]()
OK, snap de hint. Rij wel via de Shell!quote:
De laatste keer dat ik die zin in de mond nam (die jij net plaatste) pakte een kerel me vol op m'n bek. Dat was nog eens in de categorie: onverwacht.quote:
*geeft JB een zak M&M`s *quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zie het nog positief in voor mezelf, de 2 jongste zijn nog op een leeftijd dat een nieuwe man in mijn leven geaccepteerd wordt en de oudste is gewoon geheel niet moeilijk op dat vlak.
het zal ook enorm aan de kinderen liggen zeker weten!
Ze is geen slagroommeisjequote:
Aah nu zie ik het zijn blauwe lippen en groen drinkenquote:
Maar ik wel!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, ik houd niet zo van aardbeien en ook niet van slagroom
Succesquote:Op maandag 19 januari 2009 22:16 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
OK, snap de hint. Rij wel via de Shell!
voor virtuele M&Ms, krijg je een virtuee tegenprestatie.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:17 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
*geeft JB een zak M&M`s *
Zooo en over de tegenprestatie gesproken he? ...
Dankje nu ben ik er ook eindelijk achterquote:Op maandag 19 januari 2009 22:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah nu zie ik het zijn blauwe lippen en groen drinken
Jah maar jij bent beetje blind, want jij zag bij eentje van mij ook niet wat het wasquote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dankje nu ben ik er ook eindelijk achter
Geen vreemde SMSjes of mailtjes eigenlijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:20 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Trouwens wat is het vreemdste SMS/Mailtje wat je hebt ontvangen van een lover/neukvoer/vriendje/ex ?
En ook nog ontopicquote:
jawel ik zag wel wat het was hij was alleen teveel verpixeld waardoor hij niet mooi meer wasquote:Op maandag 19 januari 2009 22:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jah maar jij bent beetje blind, want jij zag bij eentje van mij ook niet wat het was
Dan loog jijquote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jawel ik zag wel wat het was hij was alleen teveel verpixeld waardoor hij niet mooi meer was
Daar doe ik verder geen uitspraken overquote:
nee dat was tijnquote:Op maandag 19 januari 2009 22:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan loog jij![]()
Je zei dat je het niet zag
Dat is hetzelfdequote:Op maandag 19 januari 2009 22:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat was tijn
ik zei op msn nog dat ik alleen maar pixels zag
TS begint?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:20 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Trouwens wat is het vreemdste SMS/Mailtje wat je hebt ontvangen van een lover/neukvoer/vriendje/ex ?
Je hebt toch wel door wat er gebeurd op jou eigen plaatje ?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dankje nu ben ik er ook eindelijk achter
nee, leg mij eens uit, wat zie jij erin?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door wat er gebeurd op jou eigen plaatje ?
Mother Already Fucked Mostly Ass Fucked, thoughquote:
Lesbos!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee, leg mij eens uit, wat zie jij erin?
Niet echt heel vreemd, maar wel grappig:quote:Op maandag 19 januari 2009 22:20 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik ook geen vreemdequote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef Techno het volgende:
Geen vreemde SMSjes of mailtjes eigenlijk.
quote:
enige vreemde is als er zo ontzettend veel spelfouten inzitten dat je echt denkt van; heb je om drie uur smiddags iets te veel gezopenquote:
Dat kan je beter zien aan hoe scheef ze looptquote:Op maandag 19 januari 2009 22:30 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Mother Already Fucked Mostly Ass Fucked, though
ga je niet scheef van lopen hooguit zittenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan je beter zien aan hoe scheef ze loopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allright stelletje lafaards...quote:
Jij had hem wel wat laat door.. beetje teleurstellendquote:
Hehe, nou dat is makkelijk te regelen dan!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:33 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Allright stelletje lafaards...
Een meid die ik ken geeft mijn nummer aan een vriendin die single is en er jeukt wat ; check dit out, ik ga even uit mijn telefoon hier op typen :
Hoi ik heb je nr. gehad van (naam) en gehoord dat je ook vrij was, zin om drinken en sex,laatste mag ook alleen? Kan pas vanaf 9 uur.X
Ok ... als dit niet vaag is... en terug beller en serieus zijn he? dusss...
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee, leg mij eens uit, wat zie jij erin?
En dan hoor je kerels nog zo vaak klagen.. dat ze het zo moeilijk hebbenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, nou dat is makkelijk te regelen dan!
Hij was op de vorige pagina ook al gezegdquote:Op maandag 19 januari 2009 22:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij had hem wel wat laat door.. beetje teleurstellend
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je niet scheef van lopen hooguit zittenZolang die maar groot en lang genoeg isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom terug.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
Ja idd. Beetje jammer.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En dan hoor je kerels nog zo vaak klagen.. dat ze het zo moeilijk hebben
hmm, ben ik blij dat ik je nr. hebquote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Adolecens het volgende:
Hij was op de vorige pagina ook al gezegd
De meeste kerels worden afgeschrikt door zoveel directheid, valt buiten hun referentiekader en daar kunnen ze niet mee omgaan en dan worden ze onzekerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dankje, ook al was het niet de bedoelingquote:
nee maar dat hele avatar wisselen gebeuren begon omdat IK!! een andere avatar wildequote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef mrbox het volgende:
[..]
maar vind het niet echt wat uitstralen eigenlijk
Volgens mij kan jij niet smsen op dit moment...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
hmm, ben ik blij dat ik je nr. heb
Nou ik weet niet hoe ze eruit ziet dusss...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar duim? is die andere niks meer geworden? Of moet ik er nog even aan knutselen?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar dat hele avatar wisselen gebeuren begon omdat IK!! een andere avatar wilde
maar IK!!! ben enorm kieskeurig en denk overal bij na
en na uuuuuuuren zoeken en avatars maken etcetc was ik het spuugzat
en IEDEREEN had opeens een andere avatar behalve IK
dus toen heb ik er gewoon snel een van t net geplukt et voila
en waarom die?
ik hoop dat als ik m vanavond vaak genoeg bekijk ik straks leuk droom in bed
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij niet smsen op dit moment...![]()
Porno zat hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 22:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee maar dat hele avatar wisselen gebeuren begon omdat IK!! een andere avatar wilde
maar IK!!! ben enorm kieskeurig en denk overal bij na
en na uuuuuuuren zoeken en avatars maken etcetc was ik het spuugzat
en IEDEREEN had opeens een andere avatar behalve IK
dus toen heb ik er gewoon snel een van t net geplukt et voila
en waarom die?
ik hoop dat als ik m vanavond vaak genoeg bekijk ik straks leuk droom in bed
ohhh daarom duurde t zolang voor je reageerde in mn fobo, nu begrijp ik mquote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De meeste kerels worden afgeschrikt door zoveel directheid, valt buiten hun referentiekader en daar kunnen ze niet mee omgaan en dan worden ze onzeker
Doe niet zo moeilijkquote:Op maandag 19 januari 2009 22:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De meeste kerels worden afgeschrikt door zoveel directheid, valt buiten hun referentiekader en daar kunnen ze niet mee omgaan en dan worden ze onzeker
Gelukkig zijn er nog andere manieren!quote:
Welke andere? Stuur door dan.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar duim? is die andere niks meer geworden? Of moet ik er nog even aan knutselen?
nee zelfde probleem als met zoveel andere als je t verkleint is t effect wegquote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar duim? is die andere niks meer geworden? Of moet ik er nog even aan knutselen?
Loop niet zo te zeuren!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe ze eruit ziet dusss...
En ik zal je eerlijk zeggen... ik heb geen zin ook eigenlijk
Wil ook wel even naast iemand wakker worden waarvan ik de naam niet meot opschrijven
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhh daarom duurde t zolang voor je reageerde in mn fobo, nu begrijp ik m
Ik zou ze doen...quote:
Jammerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee zelfde probleem als met zoveel andere als je t verkleint is t effect weg
Pfff zegt de grootste anti-slet hiero ...quote:Op maandag 19 januari 2009 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijkGewoon neuken
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Pfff zegt de grootste anti-slet hiero ...
die wil je niet benuttenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog andere manieren!
Wat is er gebeurd met ''size doesnt matter'' ?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee zelfde probleem als met zoveel andere als je t verkleint is t effect weg
Niet? Ik heb iets gemist!quote:
Tijd geleden... straks krijg ik spierpijn ! (jaja ik weet het ik doe niet aan half werk...)quote:
Meer oefenen Maarten!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:45 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Tijd geleden... straks krijg ik spierpijn ! (jaja ik weet het ik doe niet aan half werk...)
maar je stelling was dus eigenlijk gewoon zodat jij kon zeggen dat iemand wel met je wil neuken....quote:Op maandag 19 januari 2009 22:45 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Tijd geleden... straks krijg ik spierpijn ! (jaja ik weet het ik doe niet aan half werk...)
Size does matter. Really.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:43 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Wat is er gebeurd met ''size doesnt matter'' ?
Meeste van mijn exen en vriendinnetjes zijn al getrouwd/gesetteld/kinderen.quote:
Ah, ik dacht al. Het zal niet lang meer duren.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:47 schreef Kluts het volgende:
Helleu.
Gewoon tegen hem zeggen?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
aarghwat moet ik hier nu mee
collega belt net dat ie in mijn straat is en dan kan ie net zo goed ff langs komen blijkt later dat ie helemaal niet in mn straat is maar best nog een stuk verder weg
maar nu komt ie zo dus langs en hij is best aardig enzo maar aargh
hij wil steeds iets te graag langskomen
Massage olie en condooms op tafel zetten ! Dat schrikt hem wel af !quote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
collega belt net dat ie in mijn straat is en dan kan ie net zo goed ff langs komen blijkt later dat ie helemaal niet in mn straat is maar best nog een stuk verder weg
Of je wilt hem pijpen: je sms-t : kom maar langs, ghehequote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Heel direct vragen waarom het zo lang duurde als hij toch in de straat was... komt het onderwerp vanzelf aanbodquote:Op maandag 19 januari 2009 22:48 schreef Memento-Mori het volgende:
kan ze beter zeggen: het is laat ik moet morgen werken....quote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Massage olie en condooms op tafel zetten ! Dat schrikt hem wel af !
*serieus* Uhmm op dit tijdstip nog? Zou je hem niet kunnen uitleggen dat je moe (hoofdpijn) hebt ofzo ?
Hij kwam net van een andere meid af die niet wou neuken ?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heel direct vragen waarom het zo lang duurde als hij toch in de straat was... komt het onderwerp vanzelf aanbod
Hoe heet hij ook alweer..Niet seymore, maar ... pepe? nee mmm.. ja je avatar..quote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heel direct vragen waarom het zo lang duurde als hij toch in de straat was... komt het onderwerp vanzelf aanbod
Zeg dat je hoofdpijn hebtquote:Op maandag 19 januari 2009 22:52 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar goed hij zei dat ie in mn straat was.. onderweg naar huis en dat kan en blijkt ie later gewoon n heel stuk verder te zijn"ik ben nu nog daar en daar", maar iemand afwimpelen die in je straat is is ook zo lompen tis laat straks blijft ie veel te lang hangen
ach dat maak ik m dan wel duidelijk
dat ik moe ben enzo
Toch weinig smoezen die de "in de straat zijn" soems kunnen goed praten tochquote:Op maandag 19 januari 2009 22:53 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Hij kwam net van een andere meid af die niet wou neuken ?
Ik bedoel.. die smoezen liggen zooo voor de hand !
Ja Pepequote:Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef Shitonya het volgende:
![]()
[..]
Hoe heet hij ook alweer..Niet seymore, maar ... pepe? nee mmm.. ja je avatar..
Nou duimelot.. betekent dat als jij hiero langskomt ik mijn hele arsenaal op tafel kan leggen ? Inc zweepjes, blindoeken en handboeien ?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan ze beter zeggen: het is laat ik moet morgen werken....
zie je morgen wel
I knew it. Al met al amusante keuze. Pepe is vetquote:Op maandag 19 januari 2009 22:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Toch weinig smoezen die de "in de straat zijn" soems kunnen goed praten toch![]()
[..]
Ja Pepe(bij gebrek aan echt iets goeds)
Dan moet je mijn 2e sms-variant effe intiepenquote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet niks van die gozer. hij is wel aardig hoor maar verder
Dan zou ik hem zeker niet langs laten komen. Bel maar op, zeg dat je je bedacht hebt en dat je hoofdpijn hebt.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Shitonya?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
Huh?
Zitten we in de R&P SC? Ik krijg meldingen van Fok! dat er berichten worden genegeerd
Waarom heeft hij dan je nummer + adres, én zeg je toe dat hij langs mag komen om 11 uur 's avonds?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef Memento-Mori het volgende:
Burdie?quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
Huh?
Zitten we in de R&P SC? Ik krijg meldingen van Fok! dat er berichten worden genegeerd
Had ik vanmiddag ook, geen idee wat dat is.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
Huh?
Idd. Hij is degene die voor lul staat als jij nee zegt, valt jou dan niks aan te rekenen!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan zou ik hem zeker niet langs laten komen. Bel maar op, zeg dat je je bedacht hebt en dat je hoofdpijn hebt.
Lama..quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
Huh?
Ja klopt... mijn mailbox is leeg en duimelot cybert niet met mequote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
Huh?
Ja, dat moet haast wel, dat is de enige die genegeerd is bij mequote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef Adolecens het volgende:
Huh?
"Flikker op, mongool!" werkt doorgaans best goed.quote:Op maandag 19 januari 2009 @ 23:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dan je nummer + adres, én zeg je toe dat hij langs mag komen om 11 uur 's avonds?
Je hebt een mobiel, fake een vriendin in Amsterdam/Rotterdam/Zutphen waar je toevallig op dat moment bent. Of zeg gewoon dat het niet uit komt, of dat je er geen zin in hebt![]()
.
De enige ook echt? Je hebt een Full-speed abbo om haar te blocken??quote:Op maandag 19 januari 2009 23:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, dat moet haast wel, dat is de enige die genegeerd is bij me
Dat zou wel ergquote:Op maandag 19 januari 2009 23:05 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
De enige ook echt? Je hebt een Full-speed abbo om haar te blocken??
Thanks, had hem al staan vanaf kerst (muppet christmas special) maar vond het plaatje met dat groen niet zo..quote:Op maandag 19 januari 2009 22:59 schreef Shitonya het volgende:
[..]
I knew it. Al met al amusante keuze. Pepe is vet
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:06 schreef MNR het volgende:
Persoonlijk zou ik zeggen dat ik geen zin heb dat ie langskomt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Dan zou ik hem zeker niet langs laten komen. Bel maar op, zeg dat je je bedacht hebt en dat je hoofdpijn hebt.
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:04 schreef Q. het volgende:
[..]
"Flikker op, mongool!" werkt doorgaans best goed.
Maar neuk ze, M-M.
Strekking van de boodschap is hetzelfde, het eerste is makkelijker te zeggen.quote:
Hoe kom je nou in een keer bij Zutphen?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dan je nummer + adres, én zeg je toe dat hij langs mag komen om 11 uur 's avonds?
Je hebt een mobiel, fake een vriendin in Amsterdam/Rotterdam/Zutphen waar je toevallig op dat moment bent. Of zeg gewoon dat het niet uit komt, of dat je er geen zin in hebt![]()
.
Hey nu hebben we eindelijk weer eens kans op een leuk date verhaal en ga jij dat soort dingen zeggenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:06 schreef MNR het volgende:
Persoonlijk zou ik zeggen dat ik geen zin heb dat ie langskomt.
kansloosquote:Op maandag 19 januari 2009 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
![]()
Nja hij wilde mn huisje nog steeds zien, ik schop m gewoon t huis uit straks
Huisje?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
![]()
Adres, ik was wellicht iets te lyrisch over de verhuizing. Nummer vanwege een borrel bij n andere collega waar we eerst samen naar toe zouden fietsen. En zoals ik al zei hij zei dat ie op de heidelberglaan was opm dan nee te zeggen vond ik lompquote:Op maandag 19 januari 2009 23:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
.
Wees gewoon eerlijk zegquote:Op maandag 19 januari 2009 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
![]()
Heul niet!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:08 schreef MNR het volgende:
[..]
Strekking van de boodschap is hetzelfde, het eerste is makkelijker te zeggen.
Ik had per ongeluk de Z al ingetikt, en had geen zin om te backspacen, dus ik verzon maar een plaatsnaam met een Zquote:Op maandag 19 januari 2009 23:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hoe kom je nou in een keer bij Zutphen?
Op die fietsquote:Op maandag 19 januari 2009 23:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk de Z al ingetikt, en had geen zin om te backspacen, dus ik verzon maar een plaatsnaam met een Z.
Wil jij niet teveel tiepen. Ado's PM box of whatever doet steeds lastig zoquote:Op maandag 19 januari 2009 23:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk de Z al ingetikt, en had geen zin om te backspacen, dus ik verzon maar een plaatsnaam met een Z.
Dat is niet mijn probleem hequote:Op maandag 19 januari 2009 23:11 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Wil jij niet teveel tiepen. Ado's PM box of whatever doet steeds lastig zo
Die zou wel een pilletje kunnen gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:12 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Trouwens Heren wat vinden jullie van deze meid ! Eerlijk antwoord he ! !
Als ze d'r bek dicht zo houden zou ik ze wel eens in d'r oog willen abspritzen, maar echt wat een irritant kutwijf. Kon het 10 seconden aanzien.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:12 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Wat? Al zou iemand eerst tegen mij zeggen "ik heb hoofdpijn" en ik zou diegene dan vervolgens tegenkomen ergens zou ik behoorlijk pissed zijn. En waarom eromheen draaien.quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:13 schreef Lixi het volgende:
En zo moet het NIET:
één of andere onbekende meldt me via mn hyves aan op msn en heeft dus ook m'n foto's bekeken. Vervolgens durftie z'n cam niet aan te zetten, geef ik daar commentaar op en dan zegt meneer dat ik niet zo kinderachtig moet doen. En dat het oneerlijk is dat ik in gesprek ga met 'm als ik geen contact met 'm wil. Hij vindt het 'heel jammer' zo en vindt me sneu.
T(22:58):
leer graag mensen kennen
(22:58):
zag je email
(22:59):
als ik je moet wissen moet je het maar zeggen hoor
Lizanne zegt (23:03):
jij checkt mn hele hyves
en dan durf je je cam nie taan te zetten
das natuurlijk kansloos
(23:05):
ik snap het niet
T(23:05):
zeg je eerlijk waarom ik je toevoeg
laat me foto zien
en tis allemaal niet goed
zeg dan gewoon dat je geen contact wilt
klaar
Lizanne zegt (23:05):
nou bij deze?
Thommie --->>> <<<--- zegt (23:06):
jemig
Thommie --->>> <<<--- zegt (23:06):
wat kinderachtig zeg
T(23:07):
ja sorry hoor
T(23:07):
vind dit gewoon jammer zo
Lizanne zegt (23:08):
ja ik ook
Lizanne zegt (23:08):
dat dit jouw laatste hoop op een date is
T(23:08):
?
ja helemaal
wel sneu als je zo over jezelf denkt dat jij mijn laatste hoop bent
Lizanne zegt (23:10):
nou volgens mij komt het sneue hier van jou beetje @ random mensen van hyves halen
EN BLOK![]()
Ben dan wel geen heer, maar toch.. iets te donker het plaatje. Ik gok op volgekraste armen en benen plus dat ze elke zondagavond konijntjes marteltquote:Op maandag 19 januari 2009 23:12 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Beetje neurotisch, en van Hispanic origine aan haar accent te horen.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:12 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Damn das wel erg triest... is die gozer 14 ofzo? wat is zijn hyves naam ? dan ga ik even met hem pratenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:13 schreef Lixi het volgende:
En zo moet het NIET:
één of andere onbekende meldt me via mn hyves aan op msn en heeft dus ook m'n foto's bekeken. +bla bla
Dat had ik al veel eerder gedaan ^^quote:
De vraag is.. wat wil je ermee?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:12 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Inderdaadquote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Dat had ik al veel eerder gedaan ^^
in een horrormuseum opzettenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag is.. wat wil je ermee?
Ik vind haar wel lekker... alleen ze is net 2 slagen te vreemd voor me ... als ik haar echte naam zou kennen dan 1 slag natuurlijk!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Beetje neurotisch, en van Hispanic origine aan haar accent te horen.
Keihard batsen ? Die oogjes !!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De vraag is.. wat wil je ermee?
ja zo kun je het ook formulerenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ik vind haar wel lekker... alleen ze is net 2 slagen te vreemd voor me ... als ik haar echte naam zou kennen dan 1 slag natuurlijk!
Geloof me die lult ondertussen de oren van je kop.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Keihard batsen ? Die oogjes !!
Verrekte naäper. Veel plezier ermee, met die oogjesquote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Uhmm Prince dan is deze voor jou !quote:Op maandag 19 januari 2009 23:14 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Als ze d'r bek dicht zo houden zou ik ze wel eens in d'r oog willen abspritzen, maar echt wat een irritant kutwijf. Kon het 10 seconden aanzien.
Zolang ze maar een prop in de mond heeftquote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
pak jij de stofzuiger eens en zet die aan je lul...quote:
* Techno momenteel Catelaans scharreltje heeft, maar die is lang niet zo neurotisch. Integendeel. xDquote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef MaartenHaarlem het volgende:
Ik vind haar wel lekker... alleen ze is net 2 slagen te vreemd voor me ... als ik haar echte naam zou kennen dan 1 slag natuurlijk!
Wat ben jij extreem ! En zo ongevoelloos ! die meid communiceerd door zo te doen !quote:Op maandag 19 januari 2009 23:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zolang ze maar een prop in de mond heeft
Hey wel een beetje lief he.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Shitonya het volgende:
[..]
pak jij de stofzuiger eens en zet die aan je lul...
Volgens mij bedoel je gevoelloosquote:Op maandag 19 januari 2009 23:22 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Wat ben jij extreem ! En zo ongevoelloos ! die meid communiceerd door zo te doen !![]()
*zucht waren de dames maar net zo gevoelig als mij...*
Ik doe de stekker er voor hem in..quote:Op maandag 19 januari 2009 23:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey wel een beetje lief he.
Geef hem dan teminste even aan die stofzuiger
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:21 schreef Shitonya het volgende:
pak jij de stofzuiger eens en zet die aan je lul...
Nee want dan is het geen grap meer die bijna niemand ziet...quote:Op maandag 19 januari 2009 23:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je gevoelloos
Wat denk je zelf..quote:Op maandag 19 januari 2009 23:25 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Nee want dan is het geen grap meer die bijna niemand ziet...
en...en ? lul ik me er nu nog uit ?
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:25 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Ik doe de stekker er voor hem in..
Als ze binnen 10 minuten niet over sex praat ---> Blok !quote:Op maandag 19 januari 2009 23:26 schreef xFriendx het volgende:
Een onbekende dame voegde mij ook toe op Hyves, woont niet heel ver, ook niet om de hoek. Via Hyves kletsen we nu op msn, maar hebben normale gesprekken
Hij zei dat ze 'normaal' praatte...quote:Op maandag 19 januari 2009 23:27 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Als ze binnen 10 minuten niet over sex praat ---> Blok !
quote:
Je kan zeggen wat je wilt... maar ze heeft VET mooie ogen !quote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef Nexie het volgende:
Wow dat geval in het filmpje zou best mooi zijn als ze niet zo enorm raar deed qua gebaren/mond. Ik word er een beetje bang van. Maar misschien is het minder raar met geluid aan, hoewel ik ook dat betwijfel
NEE!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:30 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt... maar ze heeft VET mooie ogen !![]()
Ze doet inderdaad een beeetje raar... ze beweegd haar handen ook teveel (op de verkeerde manier)
En bang? Nee ...eerder oversext
Ahhh ben je er zo een...quote:Op maandag 19 januari 2009 23:28 schreef Shitonya het volgende:
[..]
Hij zei dat ze 'normaal' praatte...
Precies! Ogen zijn niet slecht inderdaad, in dit filmpje in ieder geval. Wil ze wel eens zien in een normaal belichte omgeving zonder make-upquote:Op maandag 19 januari 2009 23:30 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt... maar ze heeft VET mooie ogen !![]()
Ze doet inderdaad een beeetje raar... ze beweegd haar handen ook teveel (op de verkeerde manier)
En bang? Nee ...eerder oversext
*kijkt Cuegirllie met lieve ,kleine,schattige , onschuldige ogen aan*quote:
Sorryquote:Op maandag 19 januari 2009 23:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind al dat AVA gewissel erg verwarrend!
Nop sorryquote:Op maandag 19 januari 2009 23:32 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
*kijkt Cuegirllie met lieve ,kleine,schattige , onschuldige ogen aan*![]()
Ook niet een beetje?
Je bent meer van de plaatjes dan van de tekst?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:33 schreef Adolecens het volgende:
Ik vind al dat AVA gewissel erg verwarrend!
Ja, ik lees ook nog steeds de Suske & Wiskequote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je bent meer van de plaatjes dan van de tekst?
Donald Duckquote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je bent meer van de plaatjes dan van de tekst?
Daar leer je wijze levenslessen van!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, ik lees ook nog steeds de Suske & Wiske
Ja, die soms ook nog ::)quote:
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:37 schreef Nexie het volgende:
[..]
Daar leer je wijze levenslessen van!
Standaard bij de kapper en de chineesquote:
Hmm, niet echt mijn smaak. Sorry.quote:
Slaap lekker! Ik kijk nog even kickboks gala en daarna film afkijkenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Tijd om te gaan, morgen om half zeven alweer de wekker
Sweet dreams CG.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Tijd om te gaan, morgen om half zeven alweer de wekker
Hoe vet zou het zijn als iemand een nummer over jou zou schrijven. Ook al weet de rest van de wereld het niet (word je niet letterlijk genoemd)..quote:Op maandag 19 januari 2009 23:48 schreef Techno het volgende:
Hmm, een on-topic, singles nummer dan maar.
Dat heb ik zelf wel eens gedaan. Nja, de muziek, want ik schrijf geen teksten.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:52 schreef Nexie het volgende:
Hoe vet zou het zijn als iemand een nummer over jou zou schrijven. Ook al weet de rest van de wereld het niet (word je niet letterlijk genoemd)..
Over iemand anders bedoel je? En hielp het?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat heb ik zelf wel eens gedaan. Nja, de muziek, want ik schrijf geen teksten.
Mijn zusje staat op een schilderij, komt voor in een boek en er is een liedje over haar geschrevenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:52 schreef Nexie het volgende:
[..]
Hoe vet zou het zijn als iemand een nummer over jou zou schrijven. Ook al weet de rest van de wereld het niet (word je niet letterlijk genoemd)..
Voor iemand anders. En ze vond het erg geslaagd ja.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef Nexie het volgende:
Over iemand anders bedoel je? En hielp het?
Wordt moeilijk voor de volgende kandidaat om te overtreffen dan!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn zusje staat op een schilderij, komt voor in een boek en er is een liedje over haar geschreven
en ze is vrijgezel
oew! die wil ik wel eens ontmoeten danquote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn zusje staat op een schilderij, komt voor in een boek en er is een liedje over haar geschreven
en ze is vrijgezel
Pics, or it did't happen.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
en ze is vrijgezel
Ik denk dat je daar in veel gevallen minder blij mee bentquote:Op maandag 19 januari 2009 23:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat als je vriend caberatier is .. en een groot deel van z'n voorstelling over je gaat
Al is z'n mooiste nummer wel over z'n exquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:02 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar in veel gevallen minder blij mee bentMaar goed, een beetje plagerij moet je wel kunnen hebben, vind ik. Alleen het moet niet te gemeen of denigrerend zijn want dat is niks. En daar neigt het wel vaak naar bij cabaretiers
Plus het feit dat het niet in een besloten groep is maar echt voor publiek, dan moet je als cabaretier zijnde wel echt oppassen denk ik
Ik wil cabaretier worden!
Alleen zo jammer dat ze allemaal zo voorspelbaar zijn als je ze een paar keer hebt gezien. Dan ken je hun kunstje wel. * zodoende niet echt een fan van cabaret is, het verveeld me te snel.quote:
Dat valt bij mij wel mee. Ik vind alleen veel Amerikaans cabaret niet zo grappig, zit toch veel verschil tussen cabaret van verschillende landen. Engelse humor vinden sommigen ook geweldig, en doet mij ook niet zo heel erg veel.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat ze allemaal zo voorspelbaar zijn als je ze een paar keer hebt gezien. Dan ken je hun kunstje wel. * zodoende niet echt een fan van cabaret is, het verveeld me te snel.
3 verschillende mannen ook nogquote:Op maandag 19 januari 2009 23:59 schreef Nexie het volgende:
[..]
Wordt moeilijk voor de volgende kandidaat om te overtreffen dan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |