A:quote:Op maandag 19 januari 2009 21:48 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt dan kun je net zo goed zeggen dat je er geen hebt.
A: Heb je kinderen?
JB: eeuhh, ja ik wel, maar durf es ooit iets tegen ze te zeggen!!@@
ik heb hier ooit al eens geschreven: ik hoef geen vader voor mijn kids die hebben ze al, ik wil graag een partner voor mijzelfquote:Op maandag 19 januari 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zie het misschien ook wat zwaarder dan het is, maar ik zou geen man willen die denkt: O, dat doen we wel even, ik denk zeker dat er gedoe bij komt kijken.
(ik ben ook gewend ze alleen op te voeden, ex hielp niet mee, als iemand zich ermee ging bemoeien, zou ik dat ws lastig te accepteren vinden)
Voel je je aangesproken?quote:
Het gaat er in iedergeval om dat ie niet jouw regels gaat wijzigen.. of op gaat dringen. Want dat gaat niet werkenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb hier ooit al eens geschreven: ik hoef geen vader voor mijn kids die hebben ze al, ik wil graag een partner voor mijzelf
dat als eerste, maar als je dan uiteindelijk samenwoont e.d. is het onvoorkoombaar (of hoe zeg je t) dat je partner toch een rolletje speelt in de opvoeding. Aan de zijlijn staan zal uiteindelijk niet werken, kinderen gaan dan over die persoon heen lopen.
Dus hij zal zich wel als de volwassene in huis moeten opstellen en afentoe aangeven als hij iets te ver vind gaan. Maar ikzelf vind dit eigenlijk vrij normaal. Als ik bij vrienden op bezoek ben en een van die kids doet iets wat niet door de beugel kan en papa en mama zijn niet in de buurt dan reageer ik er ook op.
Ik kan het niet beter uitleggen dan dit geloof ik.
Jij ook auto! Bye.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT
Ik ga er maar eens vandoor. Fijne avond allemaal!
Oh, sorry. Ik wordt er alle beetje gek van dat gewissel. Kies er een en blijf die gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat betekent dat niet elke verandering gelijk te maken heeft met stemmingswisselingen
Tot ziensquote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT
Doegkus!quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT
Werd ik ook altijd.. maar ik leef even in een fasequote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, sorry. Ik wordt er alle beetje gek van dat gewissel. Kies er een en blijf die gebruiken.
Doei doeiquote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT
quote:
Ja, dat bedoel ik ook niet... Dat ie een vader moet zijn...quote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb hier ooit al eens geschreven: ik hoef geen vader voor mijn kids die hebben ze al, ik wil graag een partner voor mijzelf
dat als eerste, maar als je dan uiteindelijk samenwoont e.d. is het onvoorkoombaar (of hoe zeg je t) dat je partner toch een rolletje speelt in de opvoeding. Aan de zijlijn staan zal uiteindelijk niet werken, kinderen gaan dan over die persoon heen lopen.
Dus hij zal zich wel als de volwassene in huis moeten opstellen en afentoe aangeven als hij iets te ver vind gaan. Maar ikzelf vind dit eigenlijk vrij normaal. Als ik bij vrienden op bezoek ben en een van die kids doet iets wat niet door de beugel kan en papa en mama zijn niet in de buurt dan reageer ik er ook op.
Ik kan het niet beter uitleggen dan dit geloof ik.
Echt, gast. Hoeveel heb je vandaag gesmoked??quote:Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is mif?
quote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT
Het is dus besmettelijk.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Werd ik ook altijd.. maar ik leef even in een fase
quote:
Dat klopt, hij kiest ervoor.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik heb het zelf meegemaakt en eigenlijk ging het allemaal wel een beetje vanzelf hoor als iemand kiest voor een partner met kind(eren) kiest hij. zij ook hiervoor.
En als je bv gewoon samen een kind het dan is het ook wel eens dat een kind ziek is en even de aandacht opeist of iets dergelijks. En je kan ook net lekker aan t neuken zijn en dan gaat de deurbel en die blijft maar bellen zdat je toch besluit even te gaan kijken en dan staat er een jehova op de stoep
Om maar wat te noemen.
Mijn ervaring is dat het wel losloopt
nee maar dit is een 'probleem' dat je als ouders (2 biologische ouders samen) ook tegen kan komenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat er in iedergeval om dat ie niet jouw regels gaat wijzigen.. of op gaat dringen. Want dat gaat niet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |