abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 januari 2009 @ 21:54:11 #1
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65225591

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en sex! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar, ook de vibrator van Q

Wel even een grande note: het is geen Slowchat.

Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.

De OP: FokWiki/Singles
pi_65225596
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:48 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt dan kun je net zo goed zeggen dat je er geen hebt.

A: Heb je kinderen?
JB: eeuhh, ja ik wel, maar durf es ooit iets tegen ze te zeggen!!@@
A:
Wie is B: dan?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  maandag 19 januari 2009 @ 21:54:31 #3
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_65225598
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik zie het misschien ook wat zwaarder dan het is, maar ik zou geen man willen die denkt: O, dat doen we wel even, ik denk zeker dat er gedoe bij komt kijken.

(ik ben ook gewend ze alleen op te voeden, ex hielp niet mee, als iemand zich ermee ging bemoeien, zou ik dat ws lastig te accepteren vinden )
ik heb hier ooit al eens geschreven: ik hoef geen vader voor mijn kids die hebben ze al, ik wil graag een partner voor mijzelf
dat als eerste, maar als je dan uiteindelijk samenwoont e.d. is het onvoorkoombaar (of hoe zeg je t) dat je partner toch een rolletje speelt in de opvoeding. Aan de zijlijn staan zal uiteindelijk niet werken, kinderen gaan dan over die persoon heen lopen.
Dus hij zal zich wel als de volwassene in huis moeten opstellen en afentoe aangeven als hij iets te ver vind gaan. Maar ikzelf vind dit eigenlijk vrij normaal. Als ik bij vrienden op bezoek ben en een van die kids doet iets wat niet door de beugel kan en papa en mama zijn niet in de buurt dan reageer ik er ook op.
Ik kan het niet beter uitleggen dan dit geloof ik.
pi_65225628
Leuke TT

Ik ga er maar eens vandoor. Fijne avond allemaal!
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_65225632
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Adolecens het volgende:

[..]

A:
Wie is B: dan?
Voel je je aangesproken?
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  maandag 19 januari 2009 @ 21:55:37 #6
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65225637
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Duimelot het volgende:

[..]

ik heb hier ooit al eens geschreven: ik hoef geen vader voor mijn kids die hebben ze al, ik wil graag een partner voor mijzelf
dat als eerste, maar als je dan uiteindelijk samenwoont e.d. is het onvoorkoombaar (of hoe zeg je t) dat je partner toch een rolletje speelt in de opvoeding. Aan de zijlijn staan zal uiteindelijk niet werken, kinderen gaan dan over die persoon heen lopen.
Dus hij zal zich wel als de volwassene in huis moeten opstellen en afentoe aangeven als hij iets te ver vind gaan. Maar ikzelf vind dit eigenlijk vrij normaal. Als ik bij vrienden op bezoek ben en een van die kids doet iets wat niet door de beugel kan en papa en mama zijn niet in de buurt dan reageer ik er ook op.
Het gaat er in iedergeval om dat ie niet jouw regels gaat wijzigen.. of op gaat dringen. Want dat gaat niet werken
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_65225651
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef automatic_ het volgende:
Leuke TT

Jij ook auto! Bye.
pi_65225660
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:50 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Dat betekent dat niet elke verandering gelijk te maken heeft met stemmingswisselingen
Oh, sorry. Ik wordt er alle beetje gek van dat gewissel. Kies er een en blijf die gebruiken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_65225679
quote:
Leuke TT

Tot ziens
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 19 januari 2009 @ 21:56:31 #10
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65225684
quote:
Leuke TT

Doegkus!
  maandag 19 januari 2009 @ 21:56:45 #11
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_65225694
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh, sorry. Ik wordt er alle beetje gek van dat gewissel. Kies er een en blijf die gebruiken.
Werd ik ook altijd.. maar ik leef even in een fase
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_65225695
quote:
Leuke TT

Doei doei
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_65225704
ik ga ook slapen...val bijna in slaap
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_65225742
Wat is mif?
14 SHADES OF GREY
pi_65225752
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken?

In beide gevallen
pi_65225766
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik ook niet... Dat ie een vader moet zijn...

Maar je ontkomt er neit aan en dat vind ik ws moeilijk om aan te wennen
compact en kleverig.
pi_65225767
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is mif?
Echt, gast. Hoeveel heb je vandaag gesmoked??
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_65225769
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef ArTiC het volgende:
Truste dan maar ArTiC.
pi_65225770
quote:
Leuke TT

pi_65225784
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Werd ik ook altijd.. maar ik leef even in een fase
Het is dus besmettelijk.
14 SHADES OF GREY
pi_65225786
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef Adolecens het volgende:

[..]

In beide gevallen
, was onbedoeld.
  maandag 19 januari 2009 @ 21:58:45 #22
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65225796
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
Wat is mif?
Mom I Fuck, in dit geval
pi_65225809
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:48 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Ik heb het zelf meegemaakt en eigenlijk ging het allemaal wel een beetje vanzelf hoor als iemand kiest voor een partner met kind(eren) kiest hij. zij ook hiervoor.
En als je bv gewoon samen een kind het dan is het ook wel eens dat een kind ziek is en even de aandacht opeist of iets dergelijks. En je kan ook net lekker aan t neuken zijn en dan gaat de deurbel en die blijft maar bellen zdat je toch besluit even te gaan kijken en dan staat er een jehova op de stoep
Om maar wat te noemen.

Mijn ervaring is dat het wel losloopt
Dat klopt, hij kiest ervoor.

Maar Je moet wel weten waar je voor kiest.
En dat zijn de slapelose nachten omdat een van de twee vier keer zn bed onderspuugt, dat is af en toe een onderbroken neukbeurt door een huilend kind, dat is savonds niet zomaar weg kunnen als je zin hebt om samen naar de bios te gaan...

Dat doe je ook als het je eigen kind is, klopt.
Maar sommige mensen weten niet waar ze aan beginnen en dan kan het tegenvallen, zwaarder ijn dan gedacht.

Ik zeg niet dat het zo is, maar wel dat je er vooraf maar beter bij stil kunt staan dan dat het je rauw op je dak valt.
compact en kleverig.
  maandag 19 januari 2009 @ 21:59:06 #24
145672 Ludootje
Mr. Brightside
pi_65225816
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:56 schreef ArTiC het volgende:
Truste!
  maandag 19 januari 2009 @ 21:59:13 #25
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_65225819
quote:
Op maandag 19 januari 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Het gaat er in iedergeval om dat ie niet jouw regels gaat wijzigen.. of op gaat dringen. Want dat gaat niet werken
nee maar dit is een 'probleem' dat je als ouders (2 biologische ouders samen) ook tegen kan komen
dan zal er over gepraat moeten worden.
ik neem aan dat ik een volwassen man zal kiezen die ook mondig genoeg is om met me te praten en mij aan te geven als hij ergens tegen aanloopt. En in hoeverre een man zich dan in de opvoeding wil mengen is aan hem zelf, de een zal er meer behoefte naar hebben een ander blijft liever meer aan de zijlijn staan.
Zolang hij dan niet over zich heen laat lopen is het prima.
maw dat zal vanzelf wel loslopen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')