Wie zijn de [Lesbeau]'s?
 Wie zijn de [Lesbeau]'s?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
 Waarom staan jullie tegenwoordig in GC en niet meer in ONZ?
  Waarom staan jullie tegenwoordig in GC en niet meer in ONZ?  Is dit het topic om je vibo collectie te tonen?
  Is dit het topic om je vibo collectie te tonen?  
  Ik wil wel meer dan alleen linkjes naar vibo-collecties plaatsen... wat kan ik hier dan wel posten?
  Ik wil wel meer dan alleen linkjes naar vibo-collecties plaatsen... wat kan ik hier dan wel posten? Ik wil alles weten over hoe lesbeaux seksen, kan ik dat hier vragen?
  Ik wil alles weten over hoe lesbeaux seksen, kan ik dat hier vragen?  Ik ben vrouw maar wel hetero, ben ik hier welkom?
  Ik ben vrouw maar wel hetero, ben ik hier welkom? 
  Ik ben bi, ben ik hier ook welkom?
  Ik ben bi, ben ik hier ook welkom? Ik ben man, ben ik hier welkom?
  Ik ben man, ben ik hier welkom?  Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!
  Ik kom hier mijn penis aanbieden, die hebben jullie duidelijk nodig!  Wie zijn hier dan NIET welkom?
  Wie zijn hier dan NIET welkom? 
   Lesbeau? Dat schrijven ze toch op GeenStijl zo? Gejat?
 Lesbeau? Dat schrijven ze toch op GeenStijl zo? Gejat? De term Lesbeau is niet door GS bedacht maar werd al veel eerder gebruikt. Het blad Zij aan Zij (lesbeaublad) hanteerde deze schrijfwijze in ieder geval al in 2001. Artikel over de Miss Lesbeau verkiezing 2001. De website Geen Stijl bestond toen nog helemaal niet.
 De term Lesbeau is niet door GS bedacht maar werd al veel eerder gebruikt. Het blad Zij aan Zij (lesbeaublad) hanteerde deze schrijfwijze in ieder geval al in 2001. Artikel over de Miss Lesbeau verkiezing 2001. De website Geen Stijl bestond toen nog helemaal niet. Wie maakt het volgende topic?
 Wie maakt het volgende topic? Ik wil ook in de OP! Bij wie moet ik wezen?
 Ik wil ook in de OP! Bij wie moet ik wezen? 

Jepquote:Op maandag 19 januari 2009 21:31 schreef Nizno het volgende:
Ontslag nemen....
Heb je wel al wat anders dan Pien?

Kijk dat is een goed bericht dusquote:

Zélfs al had ik niks anders gehad was t goed bericht geweest, ik was het zó zat!quote:

herkenbaar... had ik een jaar geleden ook... toen een half jaar ook geen klap uitgevoerd..... en daarna weer hard aan het werk....quote:Op maandag 19 januari 2009 21:35 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zélfs al had ik niks anders gehad was t goed bericht geweest, ik was het zó zat!

Nja, ben niet iemand die thuis kan zitten, dus hoop eigenlijk al voor 1 februari te kunnen beginnen, morgen maar s bellen...quote:Op maandag 19 januari 2009 21:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
herkenbaar... had ik een jaar geleden ook... toen een half jaar ook geen klap uitgevoerd..... en daarna weer hard aan het werk....

quote:

Oh, heb jij het ook?quote:

er is voorraad genoeg, en straks zet ik gewoon een nieuwe warme pot voor jullie klaarquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
been there, done that. Nu is me koffie koud
*Nieuw bakkie bij Stroek haalt

Ja de naweën van een verschrikkelijk virusquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:17 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, heb jij het ook?
Ik werd vanmorgen met een dikke keel en een snotneus wakker
 . Inclusief de dikke keel
. Inclusief de dikke keel 
Sowwyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:19 schreef BrandX het volgende:
[..]
been there, done that. Nu is me koffie koud
*Nieuw bakkie bij Stroek haalt

Een warme potquote:Op dinsdag 20 januari 2009 08:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er is voorraad genoeg, en straks zet ik gewoon een nieuwe warme pot voor jullie klaar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |