Ik maak ook mensen op, heb ook mee gedaan met de make-up award 2008quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef Burdie het volgende:
Mja, ik maak ook andere mensen op, dan lukt het altijd wel. Ik heb gewoon rare ogen.
Trouwens, ik heb gisteren mijn nieuwe bril opgehaald.
Nu weet ik dat je met een bril wat fellere oogmakeup mag/kan gebruiken, dus als jullie nog mee willen denken welke kleuren ik kan proberen... heel graag.
Het is een marineblauwe bril, ik heb lichtbruin haar en grijze ogen.
Hee! Zo doe ik mijn eyeliner precies ook! Wel van de Hema iddquote:Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef Assiej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(zijn mijn ogen btw)
Deze eyeliner is met MAC Blacktrack fluidliner opgedaan en een eyepencil
Ik denk dat jij zoals de meesten van de Hema een eyeliner hebben of een potlood?
het beste is je pink/hand op je wang laten rusten het is gewoon een kwestie van oefenen
Als je die van de hema of van ander merk hebt wat al in van die potjes/flesjes zitten
is de substantie die erin zit er waterig en krijg je sneller vlekken etc.
Er zijn nog heel veel tinten bruin of groen te vinden hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hee! Zo doe ik mijn eyeliner precies ook! Wel van de Hema iddMaar bij mij lukt het wel aardig. Mijn kleine oogjes lijken er in ieder geval wat groter door.
Vind het wel jammer dat ik ben veroordeeld tot groen of bruine oogschaduw met m'n donkergroene kijkers. Paars staat me echt echt echt niet
.
Ach, scheelt weer een paar fortuinen aan oogschaduw moet ik maar denken
Ik draag echt nooit oranje, dus dat heb ik nog niet geprobeerd!quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn nog heel veel tinten bruin of groen te vinden hoor.
Staat oranje je btw niet?
Deze 'oranje' van Bourjois heb ik ook, misschien is dit wat? Meer goudbruin-achtig en hij brengt nat heel makkelijk aan.quote:Op donderdag 22 januari 2009 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik draag echt nooit oranje, dus dat heb ik nog niet geprobeerd!
Nee, want een hoop mensen weten niet dat dat kanquote:Op donderdag 22 januari 2009 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik heel raar als ik nog nooit oogschaduw "nat" heb aangebracht?
Nee is niet raar, niet alle oogschaduwen kun je nat gebruiken al doen veel mensen dat wel als zequote:Op donderdag 22 januari 2009 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben ik heel raar als ik nog nooit oogschaduw "nat" heb aangebracht?
blauwgroen staat heel mooi bij chinese mensenquote:Op donderdag 22 januari 2009 15:41 schreef n0a het volgende:
Ik ben Chinees en kom altijd weer uit bij bruin en zwart. Durf eigenlijk nooit iets anders te kopen, omdat ik het zonde vind als het niet staat.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:41 schreef n0a het volgende:
Ik ben Chinees en kom altijd weer uit bij bruin en zwart. Durf eigenlijk nooit iets anders te kopen, omdat ik het zonde vind als het niet staat.
De Make-up-tips-topic-meetquote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat we maar eens een meet moeten gaan organiseren waarbij we demonstraties van Assiej gaan krijgen
en natuurlijk mooi opgemaakt worden![]()
dat doe ik dus, de ronde vorm. Ik heb grote amandelvormige ogen en uitvegen ziet er superstom uit bij mij.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
Balen, maar!
je moet blijven oefenen, je kunt het ook een andere "Shape" geven dan wat ik doe in het filmpje
en de producten die worden gebruikt door bv. een andere kleur bruin...
Jij moet voor jezelf zoeken naar je beste manier en mijn filmpjes laat ik vooral zien hoe ik het doe met de ogen
iedereen heeft andere ogen dus ik kan je er verder niet bij helpen welke arabic eye mooi bij jou is...balen voor je meis, gewoon even blijven proberen! verschillende shapes, ipv een uitwing wat ik doe
kun jij een ronde vorm aan nemen ?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat we maar eens een meet moeten gaan organiseren waarbij we demonstraties van Assiej gaan krijgen
en natuurlijk mooi opgemaakt worden![]()
Heb je geen fotoquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:12 schreef SHE het volgende:
[..]
dat doe ik dus, de ronde vorm. Ik heb grote amandelvormige ogen en uitvegen ziet er superstom uit bij mij.
Goed rond de arcadeboog in gaan en iets strakker aanzetten doet wonderen voor mijn blik.
Overigens ben ik ook voor een make-up meet ; ik kan daar uuuuuuuuuuuuuren mee zoet zijn
Ik zal het morgen eens op de kiek zetten bij het opmaken!quote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik zal het morgen eens op de kiek zetten bij het opmaken!
Zo grappig dat je die tip geeft, want ik verbaasde me er altijd over dat veel visagisten zelden naar je oogvorm kijken.
Vaak ga ik alles over zitten doen omdat uitwing helemaal niet staat bij mijn oog![]()
Mooiste bij mij is een highlight onder de wenkbrauw, een warme donkere choco kleur in de arcade en een lichte guodbruine tint op ooglid.
( zelfde doe ik met grijs/groen etc )
En ALTIJD bruine eyeliner; ze smeren altijd zwarte op mijn oog en dat kan bij mij helemaal niet. Ik heb behoorlijk dikke, lange wimpers en hazelkleurige ogen ( neigend naar geel ), dan is zwart echt heel kattig en hard.
Een goede visagist kijkt imo ook naar het hele plaatje; welke tinten in de oogkleur, wat voor wenkbrauw/wimpers, welke vorm ogen, hoe plooit ooglid, etc.
Je bent ECHT de eerste die ik dit als tip zie geven. Hulde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |