abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 22 januari 2009 @ 13:45:59 #176
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65315928
Mja, ik maak ook andere mensen op, dan lukt het altijd wel. Ik heb gewoon rare ogen .

Trouwens, ik heb gisteren mijn nieuwe bril opgehaald .
Nu weet ik dat je met een bril wat fellere oogmakeup mag/kan gebruiken, dus als jullie nog mee willen denken welke kleuren ik kan proberen... heel graag .
Het is een marineblauwe bril, ik heb lichtbruin haar en grijze ogen.
KuikenGuppy
pi_65316174
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:45 schreef Burdie het volgende:
Mja, ik maak ook andere mensen op, dan lukt het altijd wel. Ik heb gewoon rare ogen .

Trouwens, ik heb gisteren mijn nieuwe bril opgehaald .
Nu weet ik dat je met een bril wat fellere oogmakeup mag/kan gebruiken, dus als jullie nog mee willen denken welke kleuren ik kan proberen... heel graag .
Het is een marineblauwe bril, ik heb lichtbruin haar en grijze ogen.
Ik maak ook mensen op, heb ook mee gedaan met de make-up award 2008

heb je geen foto's van je "creaties" ?

met de bril heb je ook nog de waardes - en de +
dus moet je de makeup daar weer op aanpassen..

Je moet ook kijken naar je huid, heb je warme tinten in je gezicht of ben je koel..

Waarom probeer je eerst niet op je oogleden een beige kleur in de binnenhoek en een bruine in je buitenste ooghoek en als onder lijntje een knalkleur, bv. mint/turksblauw ?
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:43:37 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65317881
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:11 schreef Assiej het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

(zijn mijn ogen btw )

Deze eyeliner is met MAC Blacktrack fluidliner opgedaan en een eyepencil

Ik denk dat jij zoals de meesten van de Hema een eyeliner hebben of een potlood?
het beste is je pink/hand op je wang laten rusten het is gewoon een kwestie van oefenen

Als je die van de hema of van ander merk hebt wat al in van die potjes/flesjes zitten
is de substantie die erin zit er waterig en krijg je sneller vlekken etc.
Hee! Zo doe ik mijn eyeliner precies ook! Wel van de Hema idd Maar bij mij lukt het wel aardig. Mijn kleine oogjes lijken er in ieder geval wat groter door.

Vind het wel jammer dat ik ben veroordeeld tot groen of bruine oogschaduw met m'n donkergroene kijkers . Paars staat me echt echt echt niet .

Ach, scheelt weer een paar fortuinen aan oogschaduw moet ik maar denken
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:46:35 #179
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65317990
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hee! Zo doe ik mijn eyeliner precies ook! Wel van de Hema idd Maar bij mij lukt het wel aardig. Mijn kleine oogjes lijken er in ieder geval wat groter door.

Vind het wel jammer dat ik ben veroordeeld tot groen of bruine oogschaduw met m'n donkergroene kijkers . Paars staat me echt echt echt niet .

Ach, scheelt weer een paar fortuinen aan oogschaduw moet ik maar denken
Er zijn nog heel veel tinten bruin of groen te vinden hoor .

Staat oranje je btw niet?
KuikenGuppy
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:52:01 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65318202
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:46 schreef Burdie het volgende:

[..]

Er zijn nog heel veel tinten bruin of groen te vinden hoor .

Staat oranje je btw niet?
Ik draag echt nooit oranje, dus dat heb ik nog niet geprobeerd!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_65318314
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik draag echt nooit oranje, dus dat heb ik nog niet geprobeerd!
Deze 'oranje' van Bourjois heb ik ook, misschien is dit wat? Meer goudbruin-achtig en hij brengt nat heel makkelijk aan.

donderdag 22 januari 2009 @ 14:56:02 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65318352
Ben ik heel raar als ik nog nooit oogschaduw "nat" heb aangebracht?
  donderdag 22 januari 2009 @ 14:58:35 #183
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_65318450
Ik heb grijsgroene ogen, een lichte huid met sproetjes en blond haar. En turquoise oogmakeup staat inderdaad gaaf . Verder gebruik ik ook wel lichtzilverblauw (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) en dat staat ook heel leuk.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_65318956
Ik heb multicolored ogen
pi_65318995
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, want een hoop mensen weten niet dat dat kan Als je het nat aanbrengt, dan wordt de kleur intenser.

Maar eigenlijk doe ik het altijd droog; lekker makkelijk
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65319620
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 14:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee is niet raar, niet alle oogschaduwen kun je nat gebruiken al doen veel mensen dat wel als ze
eenmaal weten dat de oogschaduwen ook nat te gebruiken zijn.

Als je een creme stick hebt ( van die dikke potloden van de hema )
kun je dat als basis gebruiken op je oogleden en dat uitsmeren
en dan je droge oogschaduw erover doen, dan word de kleur ook intens zonder je
oogschaduw misschien kapot te kunnen maken als je water gebruikt..
pi_65319909
Ik ben Chinees en kom altijd weer uit bij bruin en zwart. Durf eigenlijk nooit iets anders te kopen, omdat ik het zonde vind als het niet staat.
pi_65320579
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:41 schreef n0a het volgende:
Ik ben Chinees en kom altijd weer uit bij bruin en zwart. Durf eigenlijk nooit iets anders te kopen, omdat ik het zonde vind als het niet staat.
blauwgroen staat heel mooi bij chinese mensen
en paars/roze
ligt er maar net aan waar jij je prettig bij voelt
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:01:49 #189
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65320685
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:41 schreef n0a het volgende:
JUIST als aziaat kan je verschrikkelijk mooie dingen doen met felle kleurtjes!!!

Kijk eens naar de volgende foto's (ze zijn wat extreem, maar er zijn zeker 'draagbare' varianten van te deduceren )
http://www.worldofstock.com/slides/PAB2869.jpg
http://www.worldofstock.com/slides/PAB2867.jpg
KuikenGuppy
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:06:21 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65320886
Ik denk dat we maar eens een meet moeten gaan organiseren waarbij we demonstraties van Assiej gaan krijgen

en natuurlijk mooi opgemaakt worden
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:12:51 #191
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65321103
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat we maar eens een meet moeten gaan organiseren waarbij we demonstraties van Assiej gaan krijgen

De Make-up-tips-topic-meet ! !
KuikenGuppy
  donderdag 22 januari 2009 @ 16:17:39 #192
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65321238
Meer chineesjes met felle kleurtjes:

KuikenGuppy
pi_65322687
Dat is wel mooie inspiratie. Een lange tijd geleden had ik mooie rode oogschaduw gekocht, maar had toch een beetje het idee dat het er uit zag als rode huilogen. Misschien een keer nat proberen. Lichte kleuren vind ik vaak te weinig dekking geven.

Jammer dat mijn beste vriend een jongen is. Met een vriendin lijkt me make-uppen toch leuker .
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:12:22 #194
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65323086
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:43 schreef Assiej het volgende:

[..]

Balen, maar!
je moet blijven oefenen, je kunt het ook een andere "Shape" geven dan wat ik doe in het filmpje
en de producten die worden gebruikt door bv. een andere kleur bruin...
Jij moet voor jezelf zoeken naar je beste manier en mijn filmpjes laat ik vooral zien hoe ik het doe met de ogen
iedereen heeft andere ogen dus ik kan je er verder niet bij helpen welke arabic eye mooi bij jou is...

balen voor je meis, gewoon even blijven proberen! verschillende shapes, ipv een uitwing wat ik doe
kun jij een ronde vorm aan nemen ?
dat doe ik dus, de ronde vorm. Ik heb grote amandelvormige ogen en uitvegen ziet er superstom uit bij mij.
Goed rond de arcadeboog in gaan en iets strakker aanzetten doet wonderen voor mijn blik.

Overigens ben ik ook voor een make-up meet ; ik kan daar uuuuuuuuuuuuuren mee zoet zijn
pi_65323109
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:06 schreef XcUZ_Me het volgende:

haha lijkt me gaaf om jullie op te mogen maken!

Ik heb stage gelopen bij een fotograaf en mocht daar een eigen visagie set aanschaffen
en heb daar een tijdje de make-up gedaan en nu gaat hij mij boeken als visagist

wat lief zijn jullie meiden!
pi_65323188
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:12 schreef SHE het volgende:

[..]

dat doe ik dus, de ronde vorm. Ik heb grote amandelvormige ogen en uitvegen ziet er superstom uit bij mij.
Goed rond de arcadeboog in gaan en iets strakker aanzetten doet wonderen voor mijn blik.

Overigens ben ik ook voor een make-up meet ; ik kan daar uuuuuuuuuuuuuren mee zoet zijn
Heb je geen foto ?
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:20:36 #197
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65323351
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:15 schreef Assiej het volgende:

[..]

Heb je geen foto ?
Ik zal het morgen eens op de kiek zetten bij het opmaken!
Zo grappig dat je die tip geeft, want ik verbaasde me er altijd over dat veel visagisten zelden naar je oogvorm kijken.
Vaak ga ik alles over zitten doen omdat uitwing helemaal niet staat bij mijn oog

Mooiste bij mij is een highlight onder de wenkbrauw, een warme donkere choco kleur in de arcade en een lichte guodbruine tint op ooglid.
( zelfde doe ik met grijs/groen etc )
En ALTIJD bruine eyeliner; ze smeren altijd zwarte op mijn oog en dat kan bij mij helemaal niet. Ik heb behoorlijk dikke, lange wimpers en hazelkleurige ogen ( neigend naar geel ), dan is zwart echt heel kattig en hard.

Een goede visagist kijkt imo ook naar het hele plaatje; welke tinten in de oogkleur, wat voor wenkbrauw/wimpers, welke vorm ogen, hoe plooit ooglid, etc.

Je bent ECHT de eerste die ik dit als tip zie geven. Hulde.
pi_65323431
Ik vind make-uppen ook leuk. Ik ben er niet briljant in (vooral niet met foundation, omdat ik dat eigenlijk nooit gebruik) maar het lijkt me wel leuk om elkaar op te maken
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_65323706
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:20 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik zal het morgen eens op de kiek zetten bij het opmaken!
Zo grappig dat je die tip geeft, want ik verbaasde me er altijd over dat veel visagisten zelden naar je oogvorm kijken.
Vaak ga ik alles over zitten doen omdat uitwing helemaal niet staat bij mijn oog

Mooiste bij mij is een highlight onder de wenkbrauw, een warme donkere choco kleur in de arcade en een lichte guodbruine tint op ooglid.
( zelfde doe ik met grijs/groen etc )
En ALTIJD bruine eyeliner; ze smeren altijd zwarte op mijn oog en dat kan bij mij helemaal niet. Ik heb behoorlijk dikke, lange wimpers en hazelkleurige ogen ( neigend naar geel ), dan is zwart echt heel kattig en hard.

Een goede visagist kijkt imo ook naar het hele plaatje; welke tinten in de oogkleur, wat voor wenkbrauw/wimpers, welke vorm ogen, hoe plooit ooglid, etc.

Je bent ECHT de eerste die ik dit als tip zie geven. Hulde.
...
*word er stil van en verlegen*

lief !

( ik heb ook bruine ogen maar als ik zwart doe komt hard over maar soms geeft het mijn ogen een extra boost om uit te spatten, *heb ook bruine liner*.. )

Een visagist kan iedereen worden, je hoeft de opleiding te doen ( particulier ) en klaar is kees
"je bent visagist" als je je diploma gehaald hebt..
ik was mee met een vriendin om model te zitten nou ik verbaasde mij echt hoe hun een smokey eye deden
hup zwart op de oogleden en wit als highlight en dat was het ( niks geen uitvagen over elkaar heen )
Ik dacht echt o my ... ( nu ga ik in febr. als het goed is ook met die school beginnen omdat er niks anders hier in de buurt is ) om over de prijs van de opleiding maar te zwijgen ......

Nou, hoe wie wat waar die meet ?
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:38:34 #200
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65324021
Zou eigenlijk bij iemand thuis moeten he, ik ga niet in een café in de stad zitten tutten .
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')