Ik heb die lipgloss in het zwart, echt de fijnste en mooiste lipgloss die ik hebquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat linker doosje is de free gift, blush en oogschaduw in één (bestaat uit twee of drie kleuren)
Lipbalsem is in kleur pink lemonade, maar heeft meer het effect van een lipgloss, echt een tof product! Ben er blij mee en ga morgen alles uitgebreid testen
.
Creatieve TVP heb je er van gemaaktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef Markeerstift het volgende:
Handigste makeuptip die ik ooit kreeg als noob was dat je als je een lijntje zet onder je oog deze op de haargroei moet zetten. Erboven dan verwaterd ie te vlug, en eronder ziet er gek uit(vind ik). Als je uitschiet maakt niet uit, want als je dat dan met wattenstaafje weghaald, blijft er alleen zwart zitten op die haargrens!
Al vermoed ik dat jullie dit allemaal al door hebben![]()
Ik hou zelf meer van heftig maar ik zal binnenkort een filmpje maken met meer naturel als je daar interesse in hebt ?quote:Op maandag 19 januari 2009 23:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Leuke filmpjes inderdaad!
Wel hele heftige make-up, maar voor een feest of uitgaan is dat wel super om een keertje te doen!
Heb je ook tips voor minder heftige make up (ik lijk bij veel make up heel snel ordinair, zo lastig)
Tissue onder je oog doen en dan bij je neus en slaap ongeveer vast houdenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef Burdie het volgende:
[..]
Creatieve TVP heb je er van gemaakt.
Weet iemand btw een handig trucje om te voorkomen dat losse oogschaduw steeds op je wangen terecht komt bij het opbrengen?
Ik heb zelf ook groene ogen. Bruin, paars en groen tinten staan toch het mooist. Koper tinten kun je ook eens proberen. Bij groene oogschaduw lijken mijn ogen ook lichter, bijna blauw/grijs. Probeer het eens zou ik zeggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat voor kleur oogschaduw adviseren jullie bij hele donkergroene ogen? Mensen denken soms dat ik bruine ogen heb, maar dat is toch echt niet het geval. Zeker met zonnig weer zijn ze gewoon hartstikke groen
Ik kom zelf niet veel verder dan groen en wat bruin
Hm, dat is inderdaad nog wel eens keer te doen. Vanavond maar eens in verdiepenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kan EDM echt aanraden! De oogschaduws zijn echt geweldig mooi. En voor de prijs hoef je het ook niet te laten: ik was incl verzenden maar 31 dollar (23 euro) kwijt.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:40 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik hou zelf meer van heftig maar ik zal binnenkort een filmpje maken met meer naturel als je daar interesse in hebt ?
Ik ben zelf ook heel erg wit. Krijg vaak de vraag of ik me wel lekker voel, niet ziek ben, enz. Het heeft bij mij ook heel lang geduurd voor ik een goede foundation had, maar heb 'm nu wel gevonden:quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Omdat ik onzettend bleke huidskleur heb, ziet het er zo nep en ordinair uit. En daarbij wil ik voorkomen dat mensen me niet herkennen als ik dan eens geen make-up op heb (bijvoorbeeld in de zomer op het strand)
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Paars heb ik wel eens geprobeerd, maar vind ik echt niet mooi!Alsof iemand me op mn ogen heeft gebeukt...
Is prima, over foundation kan ik je weinig helpen dat verschilt per persoon en per huidtype.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja graag, want ik ga zulke heftige make-up zeker een keer proberen met uitgaan of op een feestje. Maar ik ben nu vooral op zoek naar make-up tips voor gewoon overdag. Ik doe nu eigenlijk alleen oogschaduw en mascara op.
Ik heb ook nog steeds niet de juiste basis make-up gevonden zoals foundation en poeder. Ik heb al veel verschillende merken geprobeerd van goedkoop tot behoorlijk prijzig en allerlei verschillende tinten maar het blijft lelijk. Omdat ik onzettend bleke huidskleur heb, ziet het er zo nep en ordinair uit. En daarbij wil ik voorkomen dat mensen me niet herkennen als ik dan eens geen make-up op heb (bijvoorbeeld in de zomer op het strand)
Paars.. complementaire kleur, dan knallen ze er lekker uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat voor kleur oogschaduw adviseren jullie bij hele donkergroene ogen? Mensen denken soms dat ik bruine ogen heb, maar dat is toch echt niet het geval. Zeker met zonnig weer zijn ze gewoon hartstikke groen
Ik kom zelf niet veel verder dan groen en wat bruin
Ik test foundation altijd in mijn hals, nooit op de hand. Handen hebben een totaal andere kleur dan je snuitje.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:06 schreef Dipkip het volgende:
Hoe moet je nou eigenlijk bepalen wat voor kleur foundation / poeder / camouflage bij je huid past? Qua licht / donker zie ik het wel, maar ik heb geen idee of ik meer beige ben of meer roze of meer geel of meer olijfen nee ik wil geen foto posten
Qua oogkleur en oogschaduw, ik heb middenblauwe ogen en is gebruik verschillende kleuren. Allerlei tinten bruin, olijfgroen en de laatste tijd vaak een heel donkere goudkleur. Ik twijfel altijd met aubergine achtige kleuren, ik vind het mooi staan bij de kleur van mn iris maar heb het idee dat het mn huid heel rood en vlekkerig doet lijken![]()
Ik smeer trouwens altijd alles met mn vingers er op, kan dat wel met dat EDM spul? Ik ben een ramp met kwasten maar inmiddels zeer kundig met (uiteraard schone) vingertoppen. Of eventueel een spons applicator, dat lukt me ook nog wel enigzins.
Ja, alleen zie ik er dan uit alsof ik dus flink heb lopen mattenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Paars.. complementaire kleur, dan knallen ze er lekker uitKan ook in fijnere nuances als lila. Anders misschien goudkleurig?
Ook niet voor heel zacht lila? Ik ben ook heel wit, maar pastelkleurtjes staan me wel goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, alleen zie ik er dan uit alsof ik dus flink heb lopen matten![]()
Ik ben te wit voor paars.
Misschien nog wel een idee voor carnaval ofzo
Nee, want ik heb wel weer héél donker haar. Pasteltinten schreeuwen "NOOOoooooOOOOoooooOO" als ik ze draag of opsmeerquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:12 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook niet voor heel zacht lila? Ik ben ook heel wit, maar pastelkleurtjes staan me wel goed
Ik heb blauwe ogen, niet knalblauw. Maar mijn moeder heeft groene ogen en die gebruikte altijd paarse oogschaduw en dat stond wel goed. Maar zij had wel een heel getinte huid (volgens mij was ze donkerder dan jij).quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:16 schreef SHE het volgende:
Heb jij dan meer grijs in je ogen Ewelina?
Want groene ogen trekken paarstinten niet zo goed; grijs wel. Met groene ogen zit je meer richting roodbruin, koper e.d.
Blauwe ogen moeten naar aardetinten en bruine ogen varen wel bij felblauw ; grijs en aardetinten.
blauw op blauwe ogen is echt bah bah. Of je moet bij Abba willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |