abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65253572
Handigste makeuptip die ik ooit kreeg als noob was dat je als je een lijntje zet onder je oog deze op de haargroei moet zetten. Erboven dan verwaterd ie te vlug, en eronder ziet er gek uit(vind ik). Als je uitschiet maakt niet uit, want als je dat dan met wattenstaafje weghaald, blijft er alleen zwart zitten op die haargrens!

Al vermoed ik dat jullie dit allemaal al door hebben
  dinsdag 20 januari 2009 @ 18:33:08 #127
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65254576
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Dat linker doosje is de free gift, blush en oogschaduw in één (bestaat uit twee of drie kleuren )
Lipbalsem is in kleur pink lemonade, maar heeft meer het effect van een lipgloss, echt een tof product ! Ben er blij mee en ga morgen alles uitgebreid testen .
Ik heb die lipgloss in het zwart, echt de fijnste en mooiste lipgloss die ik heb .
KuikenGuppy
  dinsdag 20 januari 2009 @ 18:33:58 #128
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_65254613
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:04 schreef Markeerstift het volgende:
Handigste makeuptip die ik ooit kreeg als noob was dat je als je een lijntje zet onder je oog deze op de haargroei moet zetten. Erboven dan verwaterd ie te vlug, en eronder ziet er gek uit(vind ik). Als je uitschiet maakt niet uit, want als je dat dan met wattenstaafje weghaald, blijft er alleen zwart zitten op die haargrens!

Al vermoed ik dat jullie dit allemaal al door hebben
Creatieve TVP heb je er van gemaakt .

Weet iemand btw een handig trucje om te voorkomen dat losse oogschaduw steeds op je wangen terecht komt bij het opbrengen?
KuikenGuppy
pi_65257080
quote:
Op maandag 19 januari 2009 23:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Leuke filmpjes inderdaad!
Wel hele heftige make-up, maar voor een feest of uitgaan is dat wel super om een keertje te doen!

Heb je ook tips voor minder heftige make up (ik lijk bij veel make up heel snel ordinair, zo lastig)
Ik hou zelf meer van heftig maar ik zal binnenkort een filmpje maken met meer naturel als je daar interesse in hebt ?
pi_65278858
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 18:33 schreef Burdie het volgende:

[..]

Creatieve TVP heb je er van gemaakt .

Weet iemand btw een handig trucje om te voorkomen dat losse oogschaduw steeds op je wangen terecht komt bij het opbrengen?
Tissue onder je oog doen en dan bij je neus en slaap ongeveer vast houden
en als je een kwast gebruikt, de kwast even goed heen en weer drukken zodat het product in de kwast komt
en dan even aan de zijkant "aftikken" zodat het overige wat los zit weer in het doosje valt en je dus minder "fall-out" hebt...
of gewoon tissue gebruiken
of een Fan brush/poeder brush om het weg te zwiepen maar meestal zie je dan nog een veeg van die glans kleur of kleur wat je gebruikt
pi_65278976

Daarin wordt ook gezegd hoe je idd die losse oogschaduwpoeders op je wangen kan voorkomen
Maar ben ik de enige die daar geen last van heeft?

Noot noot.
  woensdag 21 januari 2009 @ 12:33:48 #132
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65279001
Wat voor kleur oogschaduw adviseren jullie bij hele donkergroene ogen? Mensen denken soms dat ik bruine ogen heb, maar dat is toch echt niet het geval . Zeker met zonnig weer zijn ze gewoon hartstikke groen

Ik kom zelf niet veel verder dan groen en wat bruin
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:04:43 #133
130755 Kinga
versier hier
pi_65280160
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat voor kleur oogschaduw adviseren jullie bij hele donkergroene ogen? Mensen denken soms dat ik bruine ogen heb, maar dat is toch echt niet het geval . Zeker met zonnig weer zijn ze gewoon hartstikke groen

Ik heb zelf ook groene ogen. Bruin, paars en groen tinten staan toch het mooist. Koper tinten kun je ook eens proberen. Bij groene oogschaduw lijken mijn ogen ook lichter, bijna blauw/grijs. Probeer het eens zou ik zeggen
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:08:23 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65280317
Paars heb ik wel eens geprobeerd, maar vind ik echt niet mooi! Alsof iemand me op mn ogen heeft gebeukt... Zit erover te denken om ook zo'n EDM-proef-set-dinges te bestellen, ben wel erg nieuwsgierig geworden!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_65280771
Ik kan EDM echt aanraden! De oogschaduws zijn echt geweldig mooi. En voor de prijs hoef je het ook niet te laten: ik was incl verzenden maar 31 dollar (23 euro) kwijt .
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:22:08 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65280853
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik kan EDM echt aanraden! De oogschaduws zijn echt geweldig mooi. En voor de prijs hoef je het ook niet te laten: ik was incl verzenden maar 31 dollar (23 euro) kwijt .
Hm, dat is inderdaad nog wel eens keer te doen. Vanavond maar eens in verdiepen .
pi_65281432
quote:
Op dinsdag 20 januari 2009 19:40 schreef Assiej het volgende:

[..]

Ik hou zelf meer van heftig maar ik zal binnenkort een filmpje maken met meer naturel als je daar interesse in hebt ?

Ja graag, want ik ga zulke heftige make-up zeker een keer proberen met uitgaan of op een feestje. Maar ik ben nu vooral op zoek naar make-up tips voor gewoon overdag. Ik doe nu eigenlijk alleen oogschaduw en mascara op.

Ik heb ook nog steeds niet de juiste basis make-up gevonden zoals foundation en poeder. Ik heb al veel verschillende merken geprobeerd van goedkoop tot behoorlijk prijzig en allerlei verschillende tinten maar het blijft lelijk. Omdat ik onzettend bleke huidskleur heb, ziet het er zo nep en ordinair uit. En daarbij wil ik voorkomen dat mensen me niet herkennen als ik dan eens geen make-up op heb (bijvoorbeeld in de zomer op het strand)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 21 januari 2009 @ 13:40:36 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65281618
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:

Omdat ik onzettend bleke huidskleur heb, ziet het er zo nep en ordinair uit. En daarbij wil ik voorkomen dat mensen me niet herkennen als ik dan eens geen make-up op heb (bijvoorbeeld in de zomer op het strand)
Ik ben zelf ook heel erg wit. Krijg vaak de vraag of ik me wel lekker voel, niet ziek ben, enz. Het heeft bij mij ook heel lang geduurd voor ik een goede foundation had, maar heb 'm nu wel gevonden:

En dan teintnr. 40, creamy ivory.

Deze bevalt me echt prima! Hij is niet te zwaar, dus geen plakkaat op je kop. Ook geeft ie niet af op telefoons, kussens, etc.
pi_65281620
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Paars heb ik wel eens geprobeerd, maar vind ik echt niet mooi! Alsof iemand me op mn ogen heeft gebeukt...

Ik vind bruin ook mooi bij groene ogen
Noot noot.
pi_65282268
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ja graag, want ik ga zulke heftige make-up zeker een keer proberen met uitgaan of op een feestje. Maar ik ben nu vooral op zoek naar make-up tips voor gewoon overdag. Ik doe nu eigenlijk alleen oogschaduw en mascara op.

Ik heb ook nog steeds niet de juiste basis make-up gevonden zoals foundation en poeder. Ik heb al veel verschillende merken geprobeerd van goedkoop tot behoorlijk prijzig en allerlei verschillende tinten maar het blijft lelijk. Omdat ik onzettend bleke huidskleur heb, ziet het er zo nep en ordinair uit. En daarbij wil ik voorkomen dat mensen me niet herkennen als ik dan eens geen make-up op heb (bijvoorbeeld in de zomer op het strand)
Is prima, over foundation kan ik je weinig helpen dat verschilt per persoon en per huidtype.
Over een "basis makeup" praat je ook over ogen, ik zal vooral een basis oogmakeup doen

een foundation moet je nooit te heftig hebben qua dekking voor dag makeup
een lichte blush en even naturel kleur oogschaduw en you're good to go!
ik zal kijken wat ik voor je kan doen
pi_65282521
Hoe moet je nou eigenlijk bepalen wat voor kleur foundation / poeder / camouflage bij je huid past? Qua licht / donker zie ik het wel, maar ik heb geen idee of ik meer beige ben of meer roze of meer geel of meer olijf en nee ik wil geen foto posten

Qua oogkleur en oogschaduw, ik heb middenblauwe ogen en is gebruik verschillende kleuren. Allerlei tinten bruin, olijfgroen en de laatste tijd vaak een heel donkere goudkleur. Ik twijfel altijd met aubergine achtige kleuren, ik vind het mooi staan bij de kleur van mn iris maar heb het idee dat het mn huid heel rood en vlekkerig doet lijken

Ik smeer trouwens altijd alles met mn vingers er op, kan dat wel met dat EDM spul? Ik ben een ramp met kwasten maar inmiddels zeer kundig met (uiteraard schone) vingertoppen. Of eventueel een spons applicator, dat lukt me ook nog wel enigzins.
pi_65282578
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 12:33 schreef XcUZ_Me het volgende:

Paars.. complementaire kleur, dan knallen ze er lekker uit Kan ook in fijnere nuances als lila. Anders misschien goudkleurig?

Ik gebruik zelf altijd deze mascara van Lancôme: Cils Design. Is echt super, kost helaas wel 30 euro.

Wat betreft concealer gebruik ik altijd Clinique, erg fijn spul

Ik draag eigenlijk altijd een bril, en maak daarom ook mijn ogen wat zwaarder op (smokey eyes, eyeliner).
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 21 januari 2009 @ 14:11:33 #143
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65282687
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:06 schreef Dipkip het volgende:
Hoe moet je nou eigenlijk bepalen wat voor kleur foundation / poeder / camouflage bij je huid past? Qua licht / donker zie ik het wel, maar ik heb geen idee of ik meer beige ben of meer roze of meer geel of meer olijf en nee ik wil geen foto posten

Qua oogkleur en oogschaduw, ik heb middenblauwe ogen en is gebruik verschillende kleuren. Allerlei tinten bruin, olijfgroen en de laatste tijd vaak een heel donkere goudkleur. Ik twijfel altijd met aubergine achtige kleuren, ik vind het mooi staan bij de kleur van mn iris maar heb het idee dat het mn huid heel rood en vlekkerig doet lijken

Ik smeer trouwens altijd alles met mn vingers er op, kan dat wel met dat EDM spul? Ik ben een ramp met kwasten maar inmiddels zeer kundig met (uiteraard schone) vingertoppen. Of eventueel een spons applicator, dat lukt me ook nog wel enigzins.
Ik test foundation altijd in mijn hals, nooit op de hand. Handen hebben een totaal andere kleur dan je snuitje.

Maar ik ben dan ook wel zo'n trut dat ik op mijn gemak ga zitten testen in een parfumerie. Gelukkig vinden ze dat bij Douglas altijd wel leuk

De poeders die ik nu gebruik zijn helemaal handig; die kan ik mengen, waardoor ik nooit de verkeerde kleur draag en ik denk dat dat ook de enige feilloze manier is. Je huidskleur verandert namelijk wel een paar keer per jaar.
  woensdag 21 januari 2009 @ 14:11:59 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65282703
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:08 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Paars.. complementaire kleur, dan knallen ze er lekker uit Kan ook in fijnere nuances als lila. Anders misschien goudkleurig?
Ja, alleen zie ik er dan uit alsof ik dus flink heb lopen matten
Ik ben te wit voor paars.

Misschien nog wel een idee voor carnaval ofzo
pi_65282740
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja, alleen zie ik er dan uit alsof ik dus flink heb lopen matten
Ik ben te wit voor paars.

Misschien nog wel een idee voor carnaval ofzo
Ook niet voor heel zacht lila? Ik ben ook heel wit, maar pastelkleurtjes staan me wel goed
  woensdag 21 januari 2009 @ 14:13:58 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65282772
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:12 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ook niet voor heel zacht lila? Ik ben ook heel wit, maar pastelkleurtjes staan me wel goed
Nee, want ik heb wel weer héél donker haar. Pasteltinten schreeuwen "NOOOoooooOOOOoooooOO" als ik ze draag of opsmeer
pi_65282776
[quote]Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben zelf ook heel erg wit. Krijg vaak de vraag of ik me wel lekker voel, niet ziek ben, enz. Het heeft bij mij ook heel lang geduurd voor ik een goede foundation had, maar heb 'm nu wel gevonden:

Ja dat heb ik dus ook regelmatig! Nu ik goede huidverzorgingspoducten heb gevonden is het gelukkig iets minder maar het blijft vervelend. Ik vind het heel moeilijk om te bepalen of iets een goede foundation is, omdat de rest van mijn lichaam ook heel bleek is. Dan valt het snel op dat je foundation op hebt.

Ik heb ook ooit eens een soort van Dita von Teese look geprobeerd, omdat zij juist alles eraan doet om bleek te zijn, en dat bij haar ook mooi staat. Maar dat werkt alleen als je de rest van de look ook hebt. (Die fiftys kleding stijl) anders lijkt het meer een zombie look.

Ik ben ook nog op zoek naar een goede concealer. Want volgens mij scheelt het ook al veel als de donkere kringen zijn weg gewerkt. Welke merken zijn daarbij aan te raden?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  woensdag 21 januari 2009 @ 14:16:30 #148
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_65282878
Ik gebruik Hide the Blemish Concealer. En dan kleur natural beige. Works for me .

En die witte look heb ik ook geprobeerd en heb gefaald . Van de rode lippenstift kreeg ik onwijs gele tanden en mensen dachten dat ik of zwaar ziek of gothic was .
  woensdag 21 januari 2009 @ 14:16:37 #149
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_65282884
Heb jij dan meer grijs in je ogen Ewelina?
Want groene ogen trekken paarstinten niet zo goed; grijs wel. Met groene ogen zit je meer richting roodbruin, koper e.d.
Blauwe ogen moeten naar aardetinten en bruine ogen varen wel bij felblauw ; grijs en aardetinten.
blauw op blauwe ogen is echt bah bah. Of je moet bij Abba willen.
pi_65282959
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:16 schreef SHE het volgende:
Heb jij dan meer grijs in je ogen Ewelina?
Want groene ogen trekken paarstinten niet zo goed; grijs wel. Met groene ogen zit je meer richting roodbruin, koper e.d.
Blauwe ogen moeten naar aardetinten en bruine ogen varen wel bij felblauw ; grijs en aardetinten.
blauw op blauwe ogen is echt bah bah. Of je moet bij Abba willen.
Ik heb blauwe ogen, niet knalblauw. Maar mijn moeder heeft groene ogen en die gebruikte altijd paarse oogschaduw en dat stond wel goed. Maar zij had wel een heel getinte huid (volgens mij was ze donkerder dan jij).

Overigens gebruik ik verschillende kleuren, de ene keer bruin/goud/koper, andere keer grijstinten, de andere keer groen. Mijn ogen veranderen redelijk van kleur al naar gelang wat ik er op smeer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')