Het is geitenhaar !quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:56 schreef Burdie het volgende:
[..]serieus? Van welk materiaal zijn ze gemaakt? Ik heb een kwastenset van ebay, van varkenshaar geloof ik. Maar wil eigenlijk wel nog wat nieuwe kwasten aanschaffen (een stipling sowieso en zo'n schuine kabuki).
Waar?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 09:49 schreef Dipkip het volgende:
Ik wou wat gaan bestellen maar toen zag ik iets staan over 25 werkdagen en had ik zoiets vanecht niet.
bij lichtblauwe ogen vind ik donkerblauw en bruin erg mooiquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kreeg van zo'n Douglasmiep ooit te horen dat lichtgroene oogschaduw mooi bij mij zou staan.
Nou, bij lichtblauwe ogen vind ik dat dus echt lelijkJe moet vooral opdoen wat je zelf mooi vindt en waar jij je prettig bij voelt. En bij alles geldt: Less is more
Ik ben, met mijn hele blauwe ogen, zelf erg into the beige/bruine/soms bruin neigend naar grijs paars oogschaduw.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
bij lichtblauwe ogen vind ik donkerblauw en bruin erg mooi.
Die twee kleuren gebruik ik dus ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
bij lichtblauwe ogen vind ik donkerblauw en bruin erg mooi.
Er is ook een verschil tussen donkerblauw en donkerblauw...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 16:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Donkerblauw mooi bij lichtblauw? Het lijkt mij zo'n Miep Dobbelsteen-effect geven. Bruin draag ik wel vaak en grijsachtige kleuren.
Volgens mij is mijn EDM-pakketje bezorgd bij de buren, ik ga even checken.
Haha wat had je dan verwachtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oke, en het combineert denk ik ook wel mooi met een grijsachtige kleur! Ik zal het eens proberen.
EDM is binnen! Wat een kleine potjes zegmaar alle kleuren lijken bruikbaar. Nu nog goede kwasten aanschaffen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |