quote:Op maandag 19 januari 2009 22:23 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hehewaterproof maakt mij niet zoveel uit
dus het is een aanrader? nice! thanks
Thnx! Ik me meteen maar even aangemeld op dat forum, mocht ik er ooit nog handige tips zienquote:Op maandag 19 januari 2009 22:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik heb 'm via een meisje op beautygloss gekocht, die had er een stuk of vijf tegelijk ingekocht. En ik heb het matte palette, ben zelf niet zo fan van shimmer (ik draag ook meestal een bril en dan vind ik dat je ogen niet teveel moeten glitteren).
Ik heb er trouwens 22 euro voor betaald, inclusief verzenden.
Weet waar je aan begintquote:Op maandag 19 januari 2009 22:30 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Thnx! Ik me meteen maar even aangemeld op dat forum, mocht ik er ooit nog handige tips zien
Hij is sloom i knowquote:Op maandag 19 januari 2009 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Die link doet het bij mij niet btw...
http://www.youtube.com/user/AssiieJjquote:Op maandag 19 januari 2009 22:34 schreef Burdie het volgende:
Heeft iemand hier trouwens ervaring met Arab Eyes? Dat zou ik graag eens bij mezelf proberen, maar weet niet goed hoe het moet (op youtube staan wel how-to filmpjes van panacea81)
Ow leuk, makeupfilmpjesquote:Op maandag 19 januari 2009 22:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/AssiieJj
heb er toevallig een tut over
sorry voor de fouten van mijn engels etc...
hoop dat je er wat aan hebt?
Wow, inderdaad een beetje prijzig, maar voor goede producten heb ik altijd wel geld over hoorquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:45 schreef SHE het volgende:
( klikken op tab ' bare escentuals ' ) voor de make up
onder de tab ' dermalogica ' vind je huidverzorging. Je schrikt wel even van de prijs; maar ik kan je verzekeren dat het werkelijk elke stuiver waard is. Daar kan echt geen face lift tegenop !
Ik gebruik sinds een paar maanden Chanel Stylo Yeux Waterproof eyeliner; het is niet echt een potlood dat je moet slijpen, maar zo'n 'staafje' dat je steeds omhoog draait. Aan de achterkant zit een soort puntenslijpertje ingebouwd dat je kan gebruiken om een punt eraan te maken. Ik ben er blij mee en had ook vaak last met uitlopend oogpotloodquote:Op maandag 19 januari 2009 21:16 schreef Karina het volgende:
Als iemand nog een goede tip heeft voor waterproof oogpotlood, dan hoor ik het graag.
Ik gebruik nu Bourjois Oogpotlood Regard Effet Metallisé Pen, 51 - Noir Effet Miroir, die is redelijk waterproof, alleen als je deze slijpt dan breekt elke keer de punt af, dus je doet er daarom niet zo lang mee. In de vriezer leggen voor het slijpen helpt ook al niet
Stuur ze eens een mail; ik weet niet of het voor de make up ook geld, maar als ik creme's koop, dan krijg ik altijd een krankzinnige hoeveelheid samplesquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wow, inderdaad een beetje prijzig, maar voor goede producten heb ik altijd wel geld over hoor. Kan je bij bareminerals ook samplekits aanvragen om je kleur te bepalen?
quote:Op maandag 19 januari 2009 23:48 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb ongeveer de helft van alle oogschaduwkleurtjes van EDMWerkt heel fijn vind ik
Ik vind vooral het feit dat je gratis mag proberen erg fijn, tis toch lastig om via je monitor de juiste kleur poeder te vinden
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:53 schreef SHE het volgende:
ps; de kwasten zijn ook een aanrader ; mijn oude van Mac waren van een bedroevende kwaliteit vergelen met deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |