http://www.assiee.nl/gallery/quote:Op maandag 19 januari 2009 21:13 schreef Anne het volgende:
Als ik een foto zou plaatsen, zou het je niet opvallen dat ik make-up op heb. Totdat je me zonder ziet.
Ik hou het heel naturel altijd. Dus ik heb niet echt creaties. Jij wel?
Die heb ik hier ook liggen ja, ik weet alleen niet of die waterproof is.quote:Op maandag 19 januari 2009 21:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Essence koop je bij de kruidvat. Het is een heel goedkoop merk, maar ook een heel fijn merk. Ik heb daar laatst en mascara voor een paar euro gekocht (lash mania 2,50 euro) en die werkt goed! Voor gewoon overdag is dat een prima mascara
Wel mooi, maar ik check drie verschillende oogkleuren daarquote:Op maandag 19 januari 2009 21:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
http://www.assiee.nl/gallery/
En dan Make-up
Alleen niet alle plaatjes staan erop omdat ik weinig update daar!
ik zal binnenkort eens even meer erop zetten
Wow, staan mooie dingen tussenquote:Op maandag 19 januari 2009 21:43 schreef Assiej het volgende:
[..]
http://www.assiee.nl/gallery/
En dan Make-up
Alleen niet alle plaatjes staan erop omdat ik weinig update daar!
ik zal binnenkort eens even meer erop zetten
Nee, hij is niet waterproof. Staat niet op de verpakking maar met sommige gewone mascara kun je toch door de regen. Ik heb het vandaag getest, maar voor deze mascara geldt dat niet. Hoewel de mascara niet over mijn gezicht stroomde zoals anderequote:Op maandag 19 januari 2009 21:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook liggen ja, ik weet alleen niet of die waterproof is.
Ik vind deze heel fijnquote:Op maandag 19 januari 2009 21:52 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik heb sowieso heel veel problemen met het vinden van een goede mascara.Ik heb namelijk hele lange wimpers, en dat kan heel mooi zijn. Maar als de mascara niet goed ziet valt het daardoor ook extra op (bij elkaar geplakte wimpers enzo)
Ik heb nu deze:quote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind deze heel fijn. Circa 25 euro
.
Heeft ze ook spinnenpoten-wimpers?quote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb het gevoel dat als ik in het gezicht van een klasgenoot van mij blaas, dat er 5 kilo make up van af valt
Oh dat ziet er inderdaad goed uit. Eens kijken of ik die eens kan uitproberen. Ik had heel lang geleden een sample van een super fijne mascara van chanel. Maar die kwam in de winkel op iets van 50 euro uit. Dat gaat me toch echt te ver! (misschien als ik strax een goede baan hebquote:Op maandag 19 januari 2009 21:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind deze heel fijn. Circa 25 euro
.
ow die heb ik idd ook, die vind ik ook wel fijn, maar wel wat te duurquote:Op maandag 19 januari 2009 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat ziet er inderdaad goed uit. Eens kijken of ik die eens kan uitproberen. Ik had heel lang geleden een sample van een super fijne mascara van chanel. Maar die kwam in de winkel op iets van 50 euro uit. Dat gaat me toch echt te ver! (misschien als ik strax een goede baan heb)
Die Exceptionnel toevallig? Die vond ik echt vreselijk, bijna nog nooit zo'n erge mascara gehadquote:Op maandag 19 januari 2009 22:00 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh dat ziet er inderdaad goed uit. Eens kijken of ik die eens kan uitproberen. Ik had heel lang geleden een sample van een super fijne mascara van chanel. Maar die kwam in de winkel op iets van 50 euro uit. Dat gaat me toch echt te ver! (misschien als ik strax een goede baan heb)
Wehehe nee dat nog net nietquote:Op maandag 19 januari 2009 22:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeft ze ook spinnenpoten-wimpers?.
Ik ken een meisje die dat wel heeft. Gewoon ene grote dikke brok met mascara en wimpers. Ziet ze zelf dan niet in de spiegel dat het er heel vies uit ziet? Maar als je haar smorgens zonder make up ziet herken je dr ook niet!quote:Op maandag 19 januari 2009 22:00 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heeft ze ook spinnenpoten-wimpers?.
Make-up kan een hoop doen hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 22:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ken een meisje die dat wel heeft. Gewoon ene grote dikke brok met mascara en wimpers. Ziet ze zelf dan niet in de spiegel dat het er heel vies uit ziet? Maar als je haar smorgens zonder make up ziet herken je dr ook niet!
Iedereen denkt dat ze heel knap is, maar dat is puur de make-up
Ik heb 'm via een meisje op beautygloss gekocht, die had er een stuk of vijf tegelijk ingekocht. En ik heb het matte palette, ben zelf niet zo fan van shimmer (ik draag ook meestal een bril en dan vind ik dat je ogen niet teveel moeten glitteren).quote:Op maandag 19 januari 2009 22:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Burdie, nog een vraagje aan jou! Dat palet ziet er super goed uit. Dus ik ging op de site van Costal Scents kijken maar daar zag ik alleen losse oogschaduws staan die behoorlijk duur zijn. (vandaar mijn post over een palet met zacht prijsje)
Maar nu heb ik heb toch gevonden! en de prijs is echt prima!! Maar is jou palet de gewone variant of de ultra shimmer?
En waar heb jij het palet gekocht, via de site van Costal Scents? Weet je dan hoe hoog de verzendkosten zijn?
Ik vind hem wel fijn ja, weet alleen niet of die waterproof is. Laatst had ik wel pandabeeroogjes, maar dat gebeurt me altijd op dagen waarop ik me niet meer herinner welk merk mascara ik heb opgedaanquote:
Hehequote:Op maandag 19 januari 2009 22:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik vind hem wel fijn ja, weet alleen niet of die waterproof is. Laatst had ik wel pandabeeroogjes, maar dat gebeurt me altijd op dagen waarop ik me niet meer herinner welk merk mascara ik heb opgedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |