hmm, niet helemaal wat ik bedoelde, maar toch bedankt, kan ik wel gebruiken.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:12 schreef mjh487 het volgende:
Ik kijk hier altijd, maar misschien is dit te commercieel voor jou:
http://www.fresh.fm/
Daar mag je gewoon van uit gaan ja. Je moet wel betalenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:19 schreef Gihen het volgende:
beatport.com ziet er goed uit, bedankt! is die site ook echt helemaal up-to-date qua tracks?
Jaquote:Op maandag 19 januari 2009 16:19 schreef Gihen het volgende:
beatport.com ziet er goed uit, bedankt! is die site ook echt helemaal up-to-date qua tracks?
quote:Op maandag 19 januari 2009 16:20 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Daar mag je gewoon van uit gaan ja. Je moet wel betalen
Juist, dat is ook mijn strategie.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:23 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja
Je moet alleen wel betalen voor elk nummer. Wat ik meestal doe: luisteren welke nummers ik chill vindt, en die elders (gratis) downloaden
Dan kan je beter wat populaire blogs afspeuren, want op beatport verschijnt het vaak later, en niet alles. En die player van beatport is ook niet echt tof, dan kan je beter die van djdownload.com gebruiken.quote:
zo! de tips stromen binnen. handige site!quote:Op maandag 19 januari 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog een betere site daarvoor
gebruik momenteel www.worryaboutyou.com
trouwens, hoe werkt dat registreren bij worryaboutyou.com?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zoek alleen nog een betere site daarvoor
gebruik momenteel www.worryaboutyou.com
Wow! Om eerlijk te zijn heb ik er al zo'n 2 maanden niks gedownload (geen tijd etc.) Eerst kon je gewoon rechtermuisklik op de diskette klikken ---> opslaan als. Kennelijk is dat veranderd..balen.quote:Op maandag 19 januari 2009 16:57 schreef Gihen het volgende:
[..]
trouwens, hoe werkt dat registreren bij worryaboutyou.com?
want dat smsen heb ik geen zin in hoor, of kan het ook anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |