Hoe doe je dat?quote:Op maandag 19 januari 2009 16:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, ik had de verkeerde schoenen gehaald
Als je zou willen heel graagquote:Op maandag 19 januari 2009 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan serie 1 ook nog wel 's erop gooien anders?
Ah juistquote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef IrishBastard het volgende:
Ik had sneakers en nette schoenen gehaald, waardoor ik geen geld meer had voor hardloopschoenen
ga ik vanavond even voor je doenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je zou willen heel graag
In ieder geval de eerste drie lessen ofzo, kijken of ik dat volhoud hahah
Topppquote:Op maandag 19 januari 2009 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ga ik vanavond even voor je doen
het is zo slecht dat je het op een gegeven moment leert waarderenquote:Op maandag 19 januari 2009 16:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Toppp![]()
Loop/liep jij trouwens ook echt met die muziek? De muziek klinkt niet leuk namelijk
Wacht jawel, dat ze nooit komt enzo.. volgens mij heb ik dat wel verteldquote:Op maandag 19 januari 2009 16:48 schreef LastRequest het volgende:
Hmmm denk het niet, volgens mij heb ik het daar niet over gehad
Ben wel benieuwd op wie ik gister boos was?
Zo goed was het nietquote:Op maandag 19 januari 2009 16:53 schreef Sander het volgende:
Weet iemand trouwens of het concert voor Obama ergens online te bekijken is?
Dat bepaal ik zelf welquote:
Ja preciesquote:Op maandag 19 januari 2009 16:53 schreef IrishBastard het volgende:
Diegene die 'nooit wat mistte', maar ondertussen naar 5 afspraken niet geweest was ofzo
Hehe, die speech heb ik niet aandachtig gevolgd eig. Bono zong vals, en Bruce Springsteen deed zo met nog 2 van die gare lui echt een te saai liedquote:Op maandag 19 januari 2009 16:55 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel
Al heb ik op zich wel genoeg van alle legendarische speeches waar je mee doodgegooid wordt
Ik heb zo m'n momentjesquote:Op maandag 19 januari 2009 17:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja preciesSeriously, goed geluisterd IBie
Ik ga maar eens even afwassen
Ok thx, kan ik zappen.quote:Op maandag 19 januari 2009 17:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Hehe, die speech heb ik niet aandachtig gevolgd eig. Bono zong vals, en Bruce Springsteen deed zo met nog 2 van die gare lui echt een te saai lied
Stevie Wonder, Usher en Shakira waren wel aardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |