MSNquote:Op maandag 19 januari 2009 14:36 schreef Adolecens het volgende:
Mijn telefoon is afgesloten![]()
"Nee hoor meneer, het omzetten van een abonnement gaat heel makkelijk, daar merkt u niks van!"
![]()
ONTOPIC:
Nu ben ik niet meer bereikbaar voor potentiële liefdes
dat maakt me toch ook onbereikbaar voor jou schatje?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
MSN
En wat moet je met potentiële liefdes als je mij hebt?
Nee hoor, MSNquote:Op maandag 19 januari 2009 14:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
dat maakt me toch ook onbereikbaar voor jou schatje?
300 SMSjes dat is wel heel erg veel. Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, MSN
Alleen mn 300 SMSjes per dag krijg je nu niet
Die komen als bulk wanneer hij weer bereikbaar isquote:Op maandag 19 januari 2009 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, MSN
Alleen mn 300 SMSjes per dag krijg je nu niet
Dat was een grapje tijnquote:Op maandag 19 januari 2009 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
300 SMSjes dat is wel heel erg veel. Hoe krijg je dat voor elkaar?
misschien dat ik hem dan maar aan haar moet geven, zodat ze de phone in haar broekje kan stoppen en kan dienen als viboquote:Op maandag 19 januari 2009 14:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die komen als bulk wanneer hij weer bereikbaar is
Wat zal jouw tel zoemen straks Adol
Als je het niet erg vindt dat ie dan verzuipt door het evt vocht dat geproduceert gaat wordenquote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
misschien dat ik hem dan maar aan haar moet geven, zodat ze de phone in haar broekje kan stoppen en kan dienen als vibo
Q. zijn.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
300 SMSjes dat is wel heel erg veel. Hoe krijg je dat voor elkaar?
Gelukkig. Anders heb je echt geen leven.quote:
Dat wilde ik eigenlijk zeggen.quote:
is verzekerd tegen waterschadequote:Op maandag 19 januari 2009 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt dat ie dan verzuipt door het evt vocht dat geproduceert gaat worden
Plasticzakje om de telefoon en klaar. Dan kan zij zo veel vocht produceren als ze maar wil.quote:Op maandag 19 januari 2009 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt dat ie dan verzuipt door het evt vocht dat geproduceert gaat worden
Uhu.. mooi?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is verzekerd tegen waterschade![]()
nieuwe AVA trouwens
Ik stel voor dat je hem daar eens over aan de tand voeltquote:
Ik had gisteren ook tijdelijk een anderequote:Op maandag 19 januari 2009 14:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
is verzekerd tegen waterschade![]()
nieuwe AVA trouwens
Ja, past bij jequote:
welke dan?quote:Op maandag 19 januari 2009 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook tijdelijk een andere
Heeft ze nog profijt ook van al dat tikwerkquote:Op maandag 19 januari 2009 14:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
misschien dat ik hem dan maar aan haar moet geven, zodat ze de phone in haar broekje kan stoppen en kan dienen als vibo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |